• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

True Blood

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ok. Lawyered! . Laat me herformuleren: het is een soort Lucy Pinder, met wat kleinere borsten .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

AHWA wrote:

Ik vind die Kelly qua gezicht wel op Sookie lijken

Tsss. Niemand komt in de buurt van Sookie! Die is gewoon heilig

Nieuwe personages is altijd goed, maar word er nog niet echt warm van. Maar ach zolang Sookie, Eric en Alcide er nog inzitten vind ik het prima

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Rianneke_Dan wrote:

Tsss. Niemand komt in de buurt van Sookie! Die is gewoon heilig

Sookie heeft een mooi figuurtje, maar dat hoofd...

Stijn B.

• 413 messages
  • 1197 votes

Vandaag de 9de aflevering van het tweede seizoen gezien: één van de aangrijpendste afleveringen tot nu toe.

sowieso een ijzersterk tweede seizoen Het derde ligt al klaar om binnenkort ook te bekijken eerst nog de laatste drie afleveringen van het tweede seizoen

bobbee

• 132 messages
  • 45 votes

Tja, wat moet je hiermee. Het is onderhoudend voor zover het om het verhaal gaat. En sommige figuren zijn leuk of aardig (Sam, Pam, The queen, Jason, Lafa, Russell Edgington). Maar the belangrijkste karakters zijn godgeklaagd slecht met als ergste van allemaal Sookie natuurlijk. Ze kan absoluut niet acteren, ze heeft een paar maniertjes geleerd en doet die per aflevering ongeveer 120 keer. Ze is 26 jaar maar komt over als een 12 jarige. Zodra zij en Bill weer eens van bil gaan, helaas erg vaak en totaal erotiloos, lopen mijn huisgenoten snel naar de keuken om nog een bord eten op te scheppen. Het is werkelijk niet te harden.

We hopen dan ook ieder keer weer dat zij dit keer echt dood gaat, want dan zijn we eindelijk van dit schepsel bevrijd. Het is dan ook volkomen onbegrijpelijk dat Sookie zoveel bewonderaars heeft in de serie. Ieder kerel valt voor haar. Dat maakt het geheel behoorlijk ongeloofwaardig.

Tara is een ander karakter dat onder de grond mag verdwijnen, al of niet met een vampier die haar daar volkomen droogtrekt.

Toch zijn er mensen, ook volwassenen, die het allemaal helemaal te gek vinden. Dan denk ik: wat heb je gemist in je leven dat je dit nodig hebt.

Toch heeft de serie ook zijn goede kanten. Het feit dat het lijkt alsof de serie speciaal gemaakt is om de moral majority en de conservatieven een spiegel voor te houden. Iedereen doet het met iedereen man/vrouw, man/man, vrouw/vrouw, trio's, orgieen, noem maar op. De mens als lustig dier, zoals de natuur het bedoeld heeft. Zonder veel taboes of gemoraliseer.

Toch zou de serie veel beter en veel minder irritant geweest zijn als de cast was vervangen door echte acteurs. Die spelen helaas slechts een kleine rol (the Queen en Russell Edgington). Logisch want die hebben betere dingente doen zoals acteren in echte films, zoals Evan Rachel Wood in the Ides of March van en met George Clooney.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Vind het niet helemaal te gek, deze serie, maar toch wel aardig vermakelijk.

Er is overigens een reden dat iedere kerel (of vampier) voor Sookie valt

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kostelijk vermaakt met dit stukje. Wat moet je het zwaar hebben.

bobbee

• 132 messages
  • 45 votes

Naomi Watts wrote:

Kostelijk vermaakt met dit stukje. Wat moet je het zwaar hebben.

Dat valt wel mee, het is de stijl. Nog 2 afleveringen en dan zijn we door seizoen 4 heen. En dan volgt een break tot 24 juni als S5 van start gaat, lang genoeg om de mond te spoelen en het hoofd leeg te maken voor echte series. Hopelijk start binnenkort het nieuwe seizoen van Sons of Anarchie. En natuurlijk gaan we verder met Game of Thrones. Dat is andere koek. Die hapt veel beter weg.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

En maar downloaden, hè gasten?

Hier zit ik op te wachten:

S4 Blu-ray

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Tja of ik het nou van tv opneem of later zonder reclame download... ik zie er weinig verschil tussen. Als dat zo'n probleem zou zijn zouden websites als uitzendinggemist.nl ook niet bestaan.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

10 Juni mogen we eindelijk weer

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nice.

En naast Kelly Overton en Lucy Griffiths komt ook Camilla Luddington de cast versterken. Er gaan zowaar aantrekkelijke dames in spelen, de mannelijke kijkers worden niet langer genegeerd wat betreft eyecandy. Luddington gaat Claudette spelen overigens, heel interessant. Eric is in trouble dus. En Peter Mensah (Oenomaus in Spartacus), oh boy. Gaat een geweldig seizoen worden, word lastig wachten tot seizoen 5 klaar is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Luddington uit Californication? Leuk....accent.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

S5 trailer ziet er spektaculair uit!
Ik hoop dat er nu wat met de krachten van Sookie gedaan gaat worden...
Aan de trailer te zien wel, maar dat was bij die van vorig seizoen ook zo en daarin gebruikte ze haar krachten ook maar 1 keer ofzo...

Waiting sucks!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

De trailer is echt zo gaaf Kan niet wachten, aan de trailer te zien kan dit wel eens een van de betere seizoenen worden! Hopelijk komt het niveau van de trailer ook terug in het seizoen zelf.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Jessica in dat rode pakje...

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Net de eerste episode gezien en wat was die weer geniaal. Echt fuck The Vampire Diaries het is gewoon True Blood all the way Sterke opening, die eigenlijk gelijk verder gaat op 4x12.

Er gebeurde in het eerste uur weer zoveel, is eigenlijk moeilijk te bevatten, denk dat ik de episode gewoon deze week nog een keer ga kijken. Bill en Eric waren lekker badass samen, hun storyline gaat ook een hele andere kant op, wat het wel interessant maakt. De ontmoeting met Eric's zus was ronduit weird, maar toch verbaasde de manier waarop dat ging me totaal niet het is en blijft True Blood. Toch fijn om Eric weer naakt op mijn scherm te zien

Andere storylines lijken me nu ook al erg interessant, je hebt natuurlijk Sam en Alcide die verzeild raken in dat hele wolven gebeuren. Erg benieuwd welke kant dat opgaat, dan heb je nog dat hele gedoe met Lafayette die de weg kwijt is. En natuurlijk Tara die nu dus een of andere badass Vampire is geworden weet nog niet goed wat ik daarvan moet denken, maar we zullen het wel zien. Dat met Jessica en Jason vind ik een beetje vervelend worden, Jessica moet gewoon eens een besluit maken wat ze nou wil, ik heb geen zin in een heel seizoen gedraai tussen die twee. Wat ik dan wel weer ontzettend leuk vond was de scene met Jason en Steve Newlin, dat was echt grappig eigenlijk ben benieuwd of daar verder nog iets mee gedaan word, hopelijk wel.

En ja natuurlijk de return van Russell Edgington hij was nog niet echt aanwezig in deze episode, maar hetgeen wat ze lieten zien was veelbelovend.

Terry en Arlene mogen van mij nog wel wat beter uit de verf komen, hopelijk krijgt hun storyline ook wat meer uitdieping en blijft het niet zo oppervlakkig als in het vorige seizoen.

Voor de rest kan ik er weinig over kwijt. Het was gewoon een erg goede eerste episode en ik heb er weer erg van genoten. Deze serie lijkt gewoon niks fout te kunnen doen bij mij persoonlijk. Het was spannend, weird, vies, grappig, gewoon zoals True Blood hoort te zijn. Met stip mijn favoriete vampire serie en ik ben alweer hooked voor dit seizoen

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Is er ook nog een uitgebreide recap vooraf? Ben veel vergeten denk ik namelijk na zo'n lange stilte.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja de recap is best uitgebreid. Elke storyline van vorig seizoen word nog even naar voren gehaald

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zat Rikki al in de opener trouwens?

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Als je de weerwolf met boobies bedoelt, die zat er in ja

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sweet .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat was wel een mooie vrouw trouwens, goed achterwerk en mooi ogen. Maar van haar borsten hoef je niet veel te verwachten hoor, stelde niet 'veel' voor Benieuwd of haar rol nog wat meer uitbreiding krijgt.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Kelly Overton, die heeft inderdaad niet bepaald grote borsten, eerder klein te noemen...

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Het gaat er gewoon om dat ze in beeld kwamen, al is het maar met strategische geknipt kapsel

Vond er voor de rest trouwens niets aan, Lucy Griffiths (Nora) wint dan toch in de badass-department. Die laatste deed trouwens verdacht veel denken aan Rachel Weisz, niet?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Leuk dat het weer terug is. Deborah Ann Woll zag er weer prachtig uit.

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Man, wat is dit toch een verslavende serie. Een paar dagen terug had ik weer de draad opgepikt van deze serie. Ik zat aan aflevering 8 van seizoen 1 en meteen het eerste seizoen afgekeken. En nu op 3 dagen seizoen 2 gekeken.

Seizoen 1 was best wel een leuke start voor de serie. Vond vooral Jason geweldig met het gebruik van vampierenbloed als drugs. Ook nog leuke spannende wendingen maar toen belande ik aan seizoen 2. En toen werd ik echt helemaal verslaafd. Ongelofelijk sterk seizoen dat elke aflevering verrassend uit de hoek komt

Ben benieuwd naar de volgende seizoenen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

AHWA wrote:
Leuk dat het weer terug is. Deborah Ann Woll zag er weer prachtig uit.

Toen zij Jason had gered en haar jas uittrok en daar stond in dat spannende lingeriepakje moest ik direct aan jou denken, haha.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

OMG! Door de gebeurtenissen aan het eind van het vorige seizoen keek ik als nooit te voren uit naar het komende seizoen! Na nog niet eens 5 minuten gezien te hebben van ep.1 gelijk al de grootste domper die maar mogelijk was: Tara blijkt toch niet uit de serie te zijn...
Zó jammer! Ik was zo blij dat ze 'dood ging' in de laatste aflevering van S4.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.