- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- True Blood
True Blood
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vond het wel een erg leuke episode weer. Spannend ook, met inderdaad de nodige humor, maar dat is nou juist wat TB zo leuk maakt. Alcide en Debbie interesseren mij ook vrij weinig en gelukkig hebben ze dan ook weinig screentime.
Verder vond ik het allemaal wel erg leuk en spannend. Sooki en Eric zijn samen erg leuk en ook Jessica en Bill hadden een erg spannende en leuke rol deze episode. Jason blijft hilarisch en ook Ginger en Pam waren erg grappig.
Ik heb me dus weer prima vermaakt en kan, vooral door de cliffhanger, niet wachten tot volgende week!
Tombstone
-
- 13 messages
- 0 votes
Na het zien van 4x07 mag Russel wel Eric en Bill dankbaar zijn dat ze hem verzilverd in cement gestopt hebben haha
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Als Jessicadoodgaat, stop ik met kijken. Vrij saaie aflevering weer. De hele verhaallijn met Tara en Marnie en Sam en Tommy en eigenlijk iedereen behalve Sukkeh en Eric zijn niet boeiend. Zelfs Bills delivery wordt met de aflevering erger.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
The Sun!!!
Gaaf altijd dat ze vaak in het midden van het seizoen zo'n soort tussen-apotheose hebben. Was met Godric ook al (die was wel iets indrukwekkender).
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
In alleen aflevering 4.7 al zaten minimaal 5 momenten dat Tara uit de serie geschreven kon worden! Helaas hebben de schrijvers dit niet zo geschreven...
Ik ben bang dat dat nooit zal gebeuren, maar ik blijf er wel op hopen!
Anders dan anderen vond ik dit niet zo'n hele saaie aflevering hoor, maar tot nu toe is dit wel het minst boeiende seizoen. Ik heb een beetje het idee dat ze te veel mogelijkheden laten liggen.
Wat ik wel merk is dat ik me een beetje begin te ergeren aan de overmatige sex scènes. Ik heb niets tegen sex in films of series, maar hier is het wel heel erg veel "oh er is weer wat gebeurd, hup, neuken". Het voegt echt totaal niets toe.
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Nou, ik heb sinds afgelopen zondag een goede vriend er ook verslaafd aan gemaakt. Ik had seizoen 1 aan hem uitgeleend en die is hij zon beetje bijna non stop aan het kijken 
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Net sneak peek voor de volgende aflevering gezien met Marnie en Tara: ik neem m'n klacht terug wat betreft dat we maar één vampier zagen opbranden, blijkbaar had Marnie/Antonia er ook meer van verwacht. 
Wel dom van HBO om dit als sneak peek te verspreiden, dit bevestigt dat Jessica gered wordt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Klaar met seizoen 2, beetje raar einde. Vanavond weer een paar afleveringen van seizoen 3 kijken, ben benieuwd. Eigenlijk vind ik Sookie/Bill tot nu toe helemaal niet boeiend, hoop juist dat zij t.z.t. meer naar Eric zal trekken.
We zullen het zien. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Wel dom van HBO om dit als sneak peek te verspreiden, dit bevestigt dat Jessica gered wordt.
Je hebt toch geen sneak peek nodig om te beseffen dat ze Jessica niet omleggen?
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Maar we blijven wachten dat Tara omgelegd word!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Het vijfde seizoen is officieel bevestigd 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gister begonnen met seizoen 3. Ik vind tot nu toe Tara nog steeds niet echt vervelend. Ze is wel minder dan in seizoen 1, maar echt storen doet ze me nog niet.
Moet wel bekennen dat ik stiekem erg into Eric ben geworden.
En zag ik daar nou iemand van Prison Break? Nice. =)
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Eric is ook leuk! Maar dat je Tara niet vervelend vind kan ik bijna niet snappen. Verschrikkelijk personage. Ik vind Jason ook altijd erg grappige verhaallijnen hebben en dat maakt Jason toch ook wel tot een favorietje.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben nu bij S3E3. Had vriendje beloofd niet alleen te kijken, maar kan 't niet laten, ben te nieuwsgierig. (We zouden eigenlijk vanavond verder kijken, hehe) Dan maar mijn 'ohhh en ahh's oefenen en doen alsof ik heel verrast ben. 
Tara is 't slutty pad aan het bewandelen ofzo? Mja, ik vind haar niet meer echt leuk maar ze irriteert me nog niet. Scènes van haar samen met Lafayette vind ik altijd best aardig, maar nu met die nieuwe vampier... Daar weet ik nog niet van wat ik er mee aanmoet.
Jason en Andy vind ik erg leuk, zowel samen als los van elkaar. En Jessica en Hoyt.
Hoyt is schattig, doet lieve dingetjes en is zo... onschuldig. Beetje nerdy maar hij heeft iets heel liefs over zich.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Pretty hot? Ben blij dat ik alleen was toen ik 'm voor 't eerst zag, volgens mij kwijlde ik nog nét niet. Jesus wat een knappe, goed gebouwde vent. 
Hopelijk wordt hij de nieuwe man in Sookie's leven, zou wel leuk zijn. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
OMG, die scène met dat smsen is echt leuk.
Maar wat een akelige vent zeg! Ondertussen bij S3E5, te verslavend!
Vind Tara maar zielig, hoeveel pech met slechte kerels kun je hebben?
En Lafayette met zijn nieuwe love interest, hoopte al dat dit zou gebeuren.
Evenals Jason, he is cute.
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Gister begonnen met seizoen 3. Ik vind tot nu toe Tara nog steeds niet echt vervelend. Ze is wel minder dan in seizoen 1, maar echt storen doet ze me nog niet.
Moet wel bekennen dat ik stiekem erg into Eric ben geworden.
En zag ik daar nou iemand van Prison Break? Nice. =)
Iig 2: Tommy en de moeder van Tara, die spelen LJ en Leticia (seizoen 1)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Inderdaad! En verder nog 'Kitch' van The Nine Lives Of Chloe King en de mama van nog iemand uit Desperate Housewives. (Mama van Lafayette) Leuk!
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Weet ik ook wel, heb dat zelf gezegd in m'n review begin deze week, maar als je wat op internet rondneust zijn er nog altijd een aantal klojo's die denken dat Jessica eruit gaat deze week. Het is gewoon niet erg logisch dat ze een soort van cliffhanger creëren om die vóór de volgende aflevering alweer teniet doen.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Mja, ik vind haar niet meer echt leuk maar ze irriteert me nog niet.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
^^TB houdt toch amper rekening met de boeken? Tara haar rol in de boeken is zo goed als onbestaande, dus heeft niets te maken met haar prominente rol in de serie.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Losjes gebaseerd op de boekenreeks inderdaad.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Oh in dat geval moet Tara er gewoon snel uit!

melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
4.8 was een leuke aflevering.
Leuk dat er een grote rol voor Arlene, Terry en de baby weggelegd lijkt te zijn. Ben benieuwd wat er nu allemaal precies in de hand is met de baby. Jason zorgde weer voor een hoop humor en er waren leuke ontwikkelingen tussen Jessica-Hoyt-Jason. Tara blijft ongelofelijk irritant. Ik hoop echt dat ze haar er snel uitschrijven (waarom liet Bill Pam niet gewoon haar gang gaan?
).
Ook Alcide en Debby voegen helaas niet erg veel toe aan de serie op dit moment. Hoop dat hier snel verandering in komt, of dat ze er ook uitgeschreven worden. Nu je ze zo af en toe maar te zien krijgt is het niet echt interessant. Hetzelfde geldt voor Sam en Tommy. Die twee hebben op het moment ook niet echt interessante verhaallijnen.
De verhaallijn Bill-Sooki-Eric vind ik de leukste op het moment. Eric met geheugenverlies is zelfs nog leuker als de Eric voordat hij zijn geheugen verloor. Het einde van deze aflevering vond ik erg spannend en ben erg benieuwd wat er met Eric, Bill en Sooki gaat gebeuren. Ik kan nu al weer bijna niet wachten tot volgende week.
Tombstone
-
- 13 messages
- 0 votes
Gister 4x08 gezien,spannend einde!Maar dat had de vorige aflevering ook,de spanning mag ook weleens wat langer gaan duren in een aflevering,want het seizoen is binnenkort alweer voorbij.
Persoonlijk is dit voor mij toch een rare serie want ik heb nog nooit een serie gevolgd die ik erg leuk vind om te kijken maar die ondertussen ook veel irritante karakters en vervelende verhaallijnen bevat gedurende alle seizoenen.
Karakters als Tommy,z'n ouders,Tara,d'r vriendje uit seizoen 2,Hoyt's moeder,Hoyt zelf lichtelijk en wat bijrolletjes uit andere seizoenen irriteren me af en toe flink plus dat er ook elk seizoen wel verhaallijnen inzitten die me minder boeien of gewoon totaal niks aan zijn.
Alles wat er met Jason gebeurde de eerste afleveringen van seizoen 4 slaat nergens op,filler,en wat is Andy ook irritant karakter dit seizoen,normaal wel grappig,nu in mijn ogen niet.
En toch blijft het boeiend om het te volgen,o.a. door de vampieren want Eric,Pam,Russel en Jessica waren of zijn allemaal leuke rollen en ook Bill hoewel die iets saaier is.
Ook Lafayette is een leuk karakter.
Helaas moet ik nu nog 2 van m'n favo karakters missen want na Eric is nu ook Lafayette veranderd.
De verandering van Eric was best grappig en zorgde voor leuke situaties maar inmiddels mis ik toch de oude Eric en worden de scenes tussen hem en Sooki wel erg klef,dat verliefde gedoe heb ik wel inmiddels wel gezien.
Sowieso zit er al die seizoenen al een hoog Twillight-gehalte in met de Bill-Sooki-Eric story en komt daar nu ook nog Jason-Jessica-Hoyt bij...
Het lijkt ook bijna alsof de makers de kijkers pesten door elke keer Tara bijna dood te laten gaan,al 2x recent door Pam bijna,waardoor je al hoop krijgt,en dit dan net niet gebeurd,maar als dit express gebeurd zal ze er alsnog aan geloven eind van het seizoen hoop ik
Goede serie waar veel op aan te merken valt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben nu bij S3E12, en ik vind Sookie soms wel (een beetje) lekker creepy worden hoor.
(Een) Dark side staat dr niet slecht. Maar wat ik me af begin te vragen, is Lafayette soms paranormaal o.i.d, of zit ik er helemaal naast?
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Lafayette heeft idd wel iets, maar dat word helemaal uitgelegd in season 4