• 178.092 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.531 votes
Profile

True Blood

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Ik ben nochtans geen echte fan. Maar voor The Wire, Mad Men of Breaking Bad mag je me altijd wakker maken. Six Feet Under, wat toch van dezelfde maker is, vond ik ook veel waardevoller.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Nog een aflevering en dan zit ik door seizoen 1 heen. Heb seizoen 2 net besteld, dus van de week weer lekker verder kijken. Bevalt me tot nu toe erg goed.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

No shit Sherlock. Maar dat geldt voor alles.

Als je op mij doelde ben ik het er niet mee eens. Veel series zijn redelijk maar echt goede series zijn er niet. CSI is ook zo´n serie en True Blood ook. Na de eerste 2 afleveringen stoorde ik mij zo erg aan matige acteer werk dat ik de rest gewoon laat zitten.

Heroes was bijvoorbeeld heel goed al vind niet iedereen het leuk en wat doen ze nu omdat Heroes niet meer verder gaat komen ze nu met Alpha´s dat een zeer matige rip/off is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Raffael77 wrote:

Als je op mij doelde ben ik het er niet mee eens.

Ik doelde op jou, let's agree to disagree then .

Veel series zijn redelijk maar echt goede series zijn er niet. CSI is ook zo´n serie en True Blood ook.

Daar zijn de meningen over verdeeld . Ik denk ook dat je dan iets te weinig series kijkt of net de verkeerde. TV heeft film ingehaald als het gaat om kwaliteit.

Na de eerste 2 afleveringen stoorde ik mij zo erg aan matige acteer werk dat ik de rest gewoon laat zitten.

Dus je oordeelt nu over True Blood op basis van 2 episodes? Vind je het erg dat ik dan niet te veel gewicht aan je mening hang?

Heroes was bijvoorbeeld heel goed al vind niet iedereen het leuk en wat doen ze nu omdat Heroes niet meer verder gaat komen ze nu met Alpha´s dat een zeer matige rip/off is.

Kijk dan houdt het hier al op. Als je Heroes al goed vond .

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ik vond het niet geweldig maar goed te doen maar doordat ze fouten maakten in de script net zoals bij Prison Break hebben ze uiteindelijk alles moeten staken.

Ik vind dat een serie vanaf het begin iets boeiendst moet hebben en het maakt niet uit of het actie, drama of scifi is maar wel inhoud.

Ik heb genoeg series gezien die ik allemaal top vond. Lost, Alias, Fringe, Iris, Mielnium, Nikita (alle versies) die wel iets minder zijn maar toch aardig onderhoudend. Nu volg ik Falling Skies dat ook prima te doen is.

Sommige zenders komen gewoon met standaard series die hier in NL als super worden aangeprezen maar in VS gewoon een soort van soap series zijn (CSI, 24, NCIS, Bones). Niets verkeerd mee maar wat hebben ze gemeen. Het lijkt allemaal op elkaar. Dan vind ik zelfs XIII een veel betere serie en bestaat maar uit 13 delen. Het einde is wel wat matig maar toch.

Dat van True Blood heeft niets te maken met mening in de zin van dat ik het gewoon niet leuk vind want heb veel dingen gezien op het gebied van vampiers maar niet in series. Ik dacht het kan wat worden maar als het acteer werk niet goed is en er weinig diepgang in zit houd het voor mij op. Wel moet ik zeggen dat het natuurlijk altijd een mening blijft omdat de een het wel leuk vind en de ander niet maar zo werkt het bij films ook. Als jij alle series kijkt bijvoorbeeld of laat ik het zo zeggen een heleboel dan vind je een redelijke serie sneller leuk dan wanneer een leek op dit gebied een serie wordt aangeraden die dan matig overkomt omdat hij/zij er te veel van verwacht.

Persoonlijk vind ik ook dat veel series te veel worden/zijn uitgemolken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het duurde 4 á 5 episodes, maar toen begon ik er echt in te komen en verheugde ik me op meer. Lastig begin, moest even doorzetten, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Al blijft Sooki's stem irritant..

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Het duurde 4 á 5 episodes, maar toen begon ik er echt in te komen en verheugde ik me op meer. Lastig begin, moest even doorzetten, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Al blijft Sooki's stem irritant..

Vind Sooki juist wel geinig. Ook haar stem. Maar daar heb ik ook wel eventjes aan moeten wennen hoor.

Ik ben nu helemaal klaar met seizoen 1 en het is echt heel goed bevallen. Laatste aflevering was sowieso erg spannend en de eerst aflevering van seizoen 2 ook weer. Ik verheug me weer op meer

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik begin wel steeds meer geïnteresseerd te raken in Jason, maar Sooki vooralsnog nog niet. Alleen haar verhouding met Bill/Sam is wel tof om te volgen. En Tara en Lafayette zijn nog steeds favo.

Ik blijf vandaag lekker in bed en kijk verder, ben benieuwd.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Elineloves wrote:

Ik begin wel steeds meer geïnteresseerd te raken in Jason,

Je vindt 'm een lekkertje? Dom maar lekker? Hmm?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

404 was op zich best aardig, maar geen hoogvlieger. Scenes met Eric waren wel weer briljant.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

AC1 wrote:

(quote)

Je vindt 'm een lekkertje? Dom maar lekker? Hmm?

Hij is absoluut niet lelijk, en ook zeker niet intelligent, maar ik vind hem intrigerend. Het is meer wat Tara zegt, het lijkt een ontiegelijke badboy die alleen maar zijn pielemuis achterna loopt, maar er schuilt een lieve, kwetsbare jongen in hem. Alsof hij een act opvoert om te ontsnappen aan iets ofzo.. Bang om zich kwetsbaar op te stellen en daarom zijn toevlucht zoekt in avontuurtjes.

Maar ben pas begonnen met kijken, weet niet hoe hij zich gaat ontwikkelen. Of hij echt zo dom en oppervlakkig blijft, of dat hij nog een zachtere kant heeft.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Nieuwe seizoen begint wel goed. Lijkt een wat meer coherent geheel te worden. Seizoen drie was veel te veel los zand, als had het wel een erg fijne bad guy.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Best redelijke aflevering. Nergens geweldig maar toch wel erg fijne segmenten die er bovenuit steken. Alleen jammer dat de rest er om heen niet al te boeiend is. Qua storyline weten ze dit seizoen in ieder geval wat ze willen en de storyline is dan ook wel interessant. En wat is Pam toch tof .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heb alleen episode 11 en 12 nog van seizoen 1, dan ben ik er doorheen. Krijg morgen of overmorgen het eerste seizoen binnen, denk dat ik het dan meteen even ga herzien met vriendlief, want die begon te mopperen dat ik zonder hem begonnen was... en daarna snel door met seizoen 2. Leuk!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

404 was weer een erg sterke aflevering! Dit seizoen lijkt wel favoriet te gaan worden. De verschillende storylines vind ik tot nu toe erg interessant. En het lijkt allemaal wat meer één geheel te gaan worden zoals BoordAppel al aangeeft, en daar ben ik erg blij mee want dat miste ik toch wel in het derde seizoen.

Sookie en Alcide vind ik ontzettend leuk samen, ik heb goede hoop dat ze nog wel een echt stelletje gaan worden dit seizoen! De storyline met Lafayette, Tara en Marnie vind ik erg tof. Ik blijf het zeggen, Fiona Shaw als Necromancer is gewoon geniaal Die terugblik van haar vond ik trouwens ook erg interessant, ben dan ook erg blij dat dit een vast onderwerp is geworden in de serie want als ik iets echt interessant vind dan zijn het wel heksen en hun achtergrond

Had wel erg medelijden met Jason, die heeft ook wel altijd pech met vrouwen. Die rollen worden trouwens wel erg goed gespeeld door Lindsay Pulsipher en James Harvey Ward. Komen erg realistisch over als psycho bewoners van Hotshot. Ben erg benieuwd wat zijn reactie nu gaat zijn op het drinken van Jessica's bloed Spannend!

De lijn met Sam, Tommy en Joe Lee vind ik dit seizoen nog het minste. Ik kan me met die personages minder vinden, al was het momentje van Sam en Luna nog wel erg aandoenlijk om te zien. En dan mag ik Eric en Andy natuurlijk niet vergeten want die waren gewoon hilarisch deze aflevering. Ik moet ontzettend lachen om deze nieuwe versie van Eric, zijn uitdrukkingen zijn nu ook gewoon priceless, erg goed gespeeld door Skarsgard Oh en Pam blijft ook erg tof, die zal het hier wel niet bij laten zitten! Fijn dat zij wat meer ruimte krijgt in de serie, toch ook wel een van de leukere personages.

Helaas hadden Terry en Arlene wat minder screentijd, ben benieuwd welke kant dat nog op gaat met kleine Mickey Geweldige baby trouwens, erg schattig!

Ben dus weer helemaal lyrisch over deze laatste aflevering, ik heb hele hoge verwachtingen van de rest van dit seizoen. Begin vind ik in ieder geval al ijzersterk, en ik kan elke keer niet wachten totdat de nieuwe episode weer te zien is!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Net de laatste episode van seizoen 2 gekeken. Ik vond dit seizoen vele malen leuker als het eerste seizoen. Meer spanning, meer gekkigheid, meer gore, meer humor en meer seks. Ik heb erg genoten van dit seizoen en ik ga straks meteen beginnen aan het derde seizoen.

Enige minpuntje aan de serie vind ik op dit moment Tara. In seizoen 1 vond ik haar erg leuk, maar in de laatste paar episodes heb ik me enorm aan haar geïrriteerd. Vooral in combinatie met Eggs was ze totaal niet leuk.

Ik ben wel blij dat we dit seizoen meer te zien hebben gekregen van Eric. Ik vind het een erg boeiend personage, die vaak voor een hele hoop spanning zorgt. Ook hebben we in dit seizoen wat erg leuke nieuwe personages erbij gekregen. Jessica bijvoorbeeld. Erg leuk personage. Verder vond ik ook de personages van Daphne, Godric en Mary-Ann erg leuk.

Jason is toch wel een van mijn favorietjes van seizoen 2. Hij zorgde voor enorm veel humor en zijn verhaallijnen waren erg leuk en ronduit hilarisch. Eerst gevangene, daarna het gedoe met de kerk en tot slot als een soort van rambo. Geweldig ook hoe hij met al die wapens op dat huis van Sooki afliep. 'Say hello to my little friend. Hasta la vista baby. I love the smell of napalm in the morning'

Ja, ik ga snel verder met seizoen 3!

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

melvddonk wrote:

Enige minpuntje aan de serie vind ik op dit moment Tara. In seizoen 1 vond ik haar erg leuk, maar in de laatste paar episodes heb ik me enorm aan haar geïrriteerd. Vooral in combinatie met Eggs was ze totaal niet leuk.

Dan kun je je hart vasthouden, ze word alleen maar irritanter! Heel erg veel irritanter zelfs! Ik zit dan ook met grote hoop te wachten dat ze dood gaat!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik ben in ieder geval heel blij dat Eggs doodgeschoten is. Die was ook echt irritant.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Holy Mary . Heerlijke vers van de pers trailer rechtstreeks vanaf de San Diego Comic-Con. Voor wie er nog aan twijfelde lijkt dit een garantie voor een spectaculair seizoen te zijn .

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Tja, 60 minuten x 8 resterende afleveringen gecomprimeerd in 2 minuten, de magie van trailers. Ziet er leuk uit, daar niet van, maar dat er gekke dingen gaan gebeuren in Bon Temps kan na drie seizoenen geen verrassing meer zijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nou, niet altijd. Trailers hebben niet altijd het doel te misleiden meneer glas half leeg (alsof dit het enige zal zijn wat nog op je bord gaat komen). Genoeg uitgezette lijnen die in de trailer meer vorm krijgen en zaken die het verwachtingspatroon verrijken. Je laatste zin snap ik niet zo, nergens wordt gepretendeerd dat dit seizoen revolutionair of baanbrekend zal worden.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

melvddonk wrote:
Ik ben in ieder geval heel blij dat Eggs doodgeschoten is. Die was ook echt irritant.
Tja aan de ene kant ven ik het met je eens, maar aan de andere kant ook weer niet. Tara is juist daardoor irritanter dan ooit geworden...

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Die trailer ziet er erg veel belovend uit NW!

Sookie gaat zo te zien eindelijk haar krachten ontdekken en er komen weer aardig wat verschillende soorten wezens bij! Ik moet maar snel gaan beginnen aan het nieuwe seizoen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zeker doen Thorak. Nu heb je wel een idee gekregen wat je kan verwachten, enjoy! Benieuwd naar je bevindingen .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Die trailer is gewoon geniaal. Ik had al zo'n vermoeden dat dit een heel sterk seizoen zou worden, alleen al om het feit dat het begin erg goed was, maar deze trailer bevestigd mijn vermoeden, dit gaat zonder twijfel het beste seizoen worden

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Thorak wrote:
(quote)
Tja aan de ene kant ven ik het met je eens, maar aan de andere kant ook weer niet. Tara is juist daardoor irritanter dan ooit geworden...

Heb de eerste twee episodes van seizoen 3 gezien en ik merk het inderdaad. Als het zo blijft is het inderdaad niet veel beter en had het niet zoveel uitgemaakt of Eggs nou wel of niet dood gegaan was. Ach ja, verder is de serie echt super, dus dan kan ik dit ene minpuntje wel voor lief nemen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Tara is in seizoen 4 gelukkig weer stukken minder irritant, ze heeft dan ook nog niet echt een grote rol, hopelijk blijft dat zo

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Er zijn toch meer mensen dan ik verwacht had die Tara erg irritant vinden. Ik denk dat we dan wel als feit kunnen aannemen dat Tara gewoon irritant IS!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Nieuwe episode was weer erg vermakelijk. De momenten tussen Sookie en Eric blijf ik erg leuk vinden, hopelijk blijft dat nog even zo. (maar aangezien het einde van deze episode zal dat wel niet) Moet zeggen dat ik Tara dit seizoen wel vind meevallen, maar nu zijn het juist Lafayette en Jesus die me irriteren. Hun storyline vind ik tot nu toe ook niet erg leuk, vooral niet nu ze alleen op pad gaan. Maar goed wie weet hoe dat nog gaat verlopen, kan nog alle kanten op natuurlijk. Marnie was zoals gewoonlijk weer lekker bezig, de flashback met de witch die haar steeds overneemt, vind ik erg interessant, wat ik al eerder had aangegeven geloof ik. Blij dat Jason weer even zijn gang kan gaan, ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren tijdens de volle maan. En ja dan heb je nog Terry en Arlene, wat een geweldig stel is dat toch

Tot nu toe een erg sterk seizoen, met veel interessante en uiteenlopende storylines. Ik kan elke week niet wachten tot de nieuwe episode en ergens heb ik wel het gevoel dat het kijken van de serie op deze manier (één nieuwe episode per week) af doet aan de kijkervaring. Maar goed ik kan mezelf toch niet inhouden, dus we gaan gewoon lekker door met kijken

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Thorak wrote:

Er zijn toch meer mensen dan ik verwacht had die Tara erg irritant vinden. Ik denk dat we dan wel als feit kunnen aannemen dat Tara gewoon irritant IS!

Ik begin net met seizoen 2 en daar is ze nog hartstikke tof. Vriend heeft gister de eerste afleveringen van seizoen 1 meegekeken en hij vond Tara ook wel een leuk personage, hoewel hij Sookie volgens mij toch wat schattiger vindt. (Grmbl )

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.