- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- True Blood
True Blood
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zojuist episode 5 bekeken en het wordt steeds spannender. Jammer dat grandma dood is, want ik vond het een erg grappig personage. Ik verdenk Sam ervan dat hij de 3 moorden gepleegd heeft. Zijn motief is me alleen nog niet helemaal duidelijk. Misschien wil hij er gewoon alles aan doen om Snooki te krijgen.
Ik zit er nu in ieder geval helemaal in en ben erg nieuwsgierig naar de volgende aflevering.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Kijk je nou True Blood of Jersey Shore
. Toch fijn dat bevalt
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, ben zo gewend om die naam te typen, dat een klein spelfoutje zo gemaakt is.
Ik bedoelde natuurlijk Sooki. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
In de episode deze week werd ze ook Snooki genoemd, je bent niet de enige
.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Ik zit halverwege de Blu-ray van S3. Wat een hersenloze pulpsoap is dit toch! (het was zwaar aanpassen na Mad Men S4)
En toch, het kijkt makkelijk weg.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zojuist episode 5 bekeken en het wordt steeds spannender. Jammer dat grandma dood is, want ik vond het een erg grappig personage. Ik verdenk Sam ervan dat hij de 3 moorden gepleegd heeft. Zijn motief is me alleen nog niet helemaal duidelijk. Misschien wil hij er gewoon alles aan doen om Snooki te krijgen.
Ik zit er nu in ieder geval helemaal in en ben erg nieuwsgierig naar de volgende aflevering.
Nou Mel, je hebt me over de streep, ik ga er ook aan beginnen. Gossip Girl verdwijnt weer en dit komt in de plaats, ben benieuwd of ik die overgang wel aan zal kunnen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
weer erg leuke Arlene momentjes (
), . Carrie Preston speelt haar rol als Arlene eigenlijk best goed. Ze heeft een geweldige delivery en haar gezichtsuitdrukkingen zijn ook altijd hilarisch. Wel een van de leukere personages, vooral nu met Terry en de kleine Mikey Die blik ook steeds van Mikey
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Arlene is zo tof en heerlijk awkward. In 3 al geweldig toen ze last had van moodswings en nu haar conspiracy theories. Geweldige mimiek inderdaad.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Laten we de uberdroogkloot Todd Lowe niet vergeten. Bijna onherkenbaar als je hem uit Gilmore Girls kent.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Interactie met Lowe is ook hilarisch inderdaad, al steelt Preston wel de show in die stukjes. Jammer voor Lowe dat ie al die grappige segmenten met Preston moet delen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Laten we de uberdroogkloot Todd Lowe niet vergeten. Bijna onherkenbaar als je hem uit Gilmore Girls kent.
Inderdaad, was erg raar toen ik hem voor het eerst in True Blood zag. Onherkenbaar gewoon! Maar heerlijke delivery ook, wat een droogkloot, die scene met Sam, dat hij voor het huis van Arlene zat te huilen omdat het leven zo goed was
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Alan Ball over het vierde seizoen:
“It gets ugly between the vampires and the witches. There’s more than one fight coming up. There’s also a very unexpected romantic attachment which you’ll start to see the beginnings of I believe in next week’s episode. We’re gonna find out a lot about Jesus’ magic that’s in his family. We’re gonna get to the bottom of what’s going on with Arlene’s baby."
Klinkt goed! Erg moeilijk om nu elke keer een week te moeten wachten 
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
^^Ik denk dat voor Jason de "sex tied up"-teller ondertussen wel op hol kan slaan 
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Jason Stackhouse: " I thought I was too dumb to get depressive."
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben na het zien van de pilot acuut fan van Lafayette Reynolds en
Tara Thornton.
Moet wel goed mijn best doen om me niet teveel te irriteren aan Anna Paquin. Maargoed, net begonnen dus eerst een kans geven.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat is de emmy nominatie van Alfre Woodard een verrassing, had ik niet verwacht. Wel een terechte nominatie trouwens
. Ook een mooie mijlpaal zelf voor True Blood, nog nooit een castlid genomineerd volgens mij.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Hè, speelde zij niet de ma van Lafayette? Was niks bijzonders toch?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Dan vond ik de ma van Tara wel even tien keer beter ja.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zie aardig wat Desperate Housewives gastrollen voorbij komen. Een agent, de oma (speelde in DH de ma van Tom), en nu lees ik hier over Woodard.. Dat is wel leuk. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vond het ook niet veel voorstellen nee, maar toch leuk voor iedereen van True Blood.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Klopt. Vond het toch nog, vooral voor True Blood begrippen. Vooral op het moment dat ze ontsnapt was vond ik haar overtuigend. Snap het opperen voor Porter dan niet zo aangezien ze niet eens in aanmerking komt voor Guest Actress.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Ik zie aardig wat Desperate Housewives gastrollen voorbij komen. Een agent, de oma (speelde in DH de ma van Tom), en nu lees ik hier over Woodard.. Dat is wel leuk.
O.a. Gary Cole (Katherine's ex-man in DH) passeert ook nog de revue. Altijd wel leuk als je gastacteurs hier en daar terugziet
Ook Kristin Bauer (Pam in TB) heeft ooit een gastrol gehad in DH.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Altijd wel leuk als je gastacteurs hier en daar terugziet
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Dan vond ik de ma van Tara wel even tien keer beter ja.
Slechte overacting, net als Tara (de makers van de serie zijn wel consequent
). Nee, die ma van Lafayette is een veel betere actrice. Die kan zo in the movies gaan spelen. Nou ja, ik heb ze net voor de eerste keer gezien en dat is mijn eerste indruk van haar. Misschien dat ze nog door de mand zal vallen, wie weet.
Ik hoop dat Tara snel dood gaat. Van de vrouwen in True Blood vind ik alleen dat rosse babyvampiertje (van Bill) niet ergerlijk (qua karakter of personage, bedoel ik dan).
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En once again on the same page again AC
. En op het feit na dat Porter niet meer gezien wordt als guest actress is het inderdaad een pijnlijk staaltje overacting.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
True Blood is typisch een serie die je leuk vind of niet.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
No shit Sherlock. Maar dat geldt voor alles.