- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Mad Men
Mad Men
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ja klopt, maar tot ongeveer 2 maanden terug bijna geen ep. meer gezien
Schandalig.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Voor mij is de herzieningswaarde vrij laag, zeg ik nu. Maar ik heb dan ook nog niets herzien, dus ik kan er naast zitten. Het zal nog wel even duren voor ik aan een herziening toe kom, want ik heb nogal een lange lijst van series die ik nog niet gezien heb, en dus voor gaan
.
En The Newsroom is een waardig excuus 
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Ik doe d'r ook vrij lang over maar dan tussen de seizoenen door wacht ik er even mee.
Heb 3 maanden terug S2, 3, en 4 gekocht en na elk seizoen (die ik er zo doorheen jaag) gooi ik er een andere serie tussendoor om niet te snel door de serie te gaan. 
Heb nu nog S4 liggen, en wacht op de S5 BR release.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Vanaf vorige zaterdag bij de Vlaamse krant De Morgen:
8 september: gratis dvd 1 + verzamelbox (seizoen 1, afleveringen 1-4)
15 september: gratis dvd 2 (seizoen 1, afleveringen 5-8
22 september: gratis dvd 3 (seizoen 1, afleveringen 9-13)
Vanaf dvd 4 € 4,95 per dvd.
29 september: dvd 4 (seizoen 2, afleveringen 1-4)
6 oktober: dvd 5 (seizoen 2, afleveringen 5-8)
13 oktober: dvd 6 (seizoen 2, afleveringen 9-13)
20 oktober: dvd 7 (seizoen 3, afleveringen 1-4)
27 oktober: dvd 8 (seizoen 3, afleveringen 5-8)
3 november: dvd 9 (seizoen 3, afleveringen 9-13)
10 november: dvd 10 (seizoen 4, afleveringen 1-4)
17 november: dvd 11 (seizoen 4, afleveringen 5-8)
24 november: dvd 12 (seizoen 4, afleveringen 9-13)
Met op 20 oktober een bon om aan een exclusieve prijs seizoen 5 aan te kopen.
Ik denk dat voor seizoen 2, 3 en 4 aan € 14.85 per seizoen, dit spotgoedkoop is.
axel_1985
-
- 15 messages
- 413 votes
Mad Men - Seizoen 1 t/m 4 (16DVD) - blokker.nl
Mad Men - Seizoen 1 t/m 4 (16DVD) voor € 50 bij blokker
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Is er al iets bekend over een zesde seizoen?
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
5.11 The Other Woman is een aflevering van pure klasse. Wat is de chemie tussen Don en Peggy toch sterk. Een kleine brok in mijn keel bij de handkus . Zo ongelofelijk goed geacteerd ook. Vond seizoen een beetje zwalken tot nu toe, maar in deze aflevering komt veel samen. 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Oef, poor Lane . Op naar seizoensfinale.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Deels eens met Apollinisch op de vorige pagina. Don Draper de braverik is minder enjoyable dan Don Draper S1 t/m 3 . Seizoen 3 blijft voor mij ook veruit het beste seizoen. Hoe meer S5 naar het einde toe werkt, hoe beter het wordt. Zoals Roger Sterling fijntjes opmerkte in de lift in E5.12, I liked that guy I saw today . Wie weet komt hij in S6 wel vaker terug?
Aan de blik in Don's ogen in de bar - geweldige eindscène ook vanaf de set weglopend - gaan we het niet raden. Heerlijk afluitend shot, een echte cliffhanger, maar dan op zijn Mad Men's - subtiel 
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Seizoen 5 ligt in de winkels. DVD en Blu-ray. Ik heb me natuurlijk de Blu-ray versie aangeschaft.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bedankt voor de heads up, heb weer zin in mijn Mad Men fix, op Blu-ray dan nog
.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
What do you think of Mad Men?
Ridley Scott: "As the show goes, fantastic. But, you know, when I was starting out, I wasn't the agency, I was the guy who carried out the agency's wishes. It was very, very competitive, because it's all about cost against creativity against "what are you going to deliver?" The hot agencies would go after these so-called hot directors, and I was one of them for 20 years. That was my film school."
Scott (ooit zelf een adman) begint meteen over zichzelf te praten maar hij vindt Mad Men toch fantastisch.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Ik ging toevallig vandaag kijken of ie er al lag. Bijna meegenomen, maar ik kon me nog net inhouden.
Rond de kerst is het weer Mad Men tijd voor mij!
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Hmm, seizoen 5 is anders. Er zijn kleine aanpassingen gebeurd. Ik weet niet of andere dit ook merken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat specifieker zijn kan geen kwaad hoor
.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Moeilijk te zeggen. Het voelt iets anders aan. Iets meer soapy misschien? De karakters blijven soms minder afstandelijk. Je moet minder raden naar wat ze denken of voelen. De mystieke, onbestemde 'layer' is weg? De componist (die ik overigens heel goed vind) heeft ook veel meer werk. Vroeger werd er weinig gebruik gemaakt van een score. Nu hoor je om de haverklap muziek.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Snap wel wat je bedoelt. Dat gevoel heb ik ook wel. Is een beetje ingezet na seizoen 2, maar is vooral in 5 wel erg opvallend.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Dit gezegd zijnde, aflevering 5 (Signal 30) van S5 was briljant! Het beste wat ik dit jaar heb gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
505 is geweldig, hoort bij één van de betere MM episodes.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
S5: Nog twee afleveringen te gaan. Spoiler: Wow, Peggy is weg!
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
S5: Nog één aflevering te gaan. Spoiler: Mijn god, Lane Pryce ... weer één van mijn favoriete karakters weg! Heftig!
Spoiler 2: Dat hij zijn bril breekt vind ik ongelooflijk symbolisch. Wat een reeks! Er is geen concurrentie.
Dat er mensen zijn die rommelreeksen zoals The Mentalist, Castle, Hunter, CSI, NCIS, Hawaii-Five-O verkiezen boven Mad Men, Breaking Bad, The Sopranos, The Wire heeft haast iets surrealistisch!
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Plaatje op imdb geeft aan dat de serie 25maart 2013 gaat beginnen met seizoen 6! Dubbele aflevering 
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Helaas, dat is nog van seizoen 5 zie ik nu. Nog niks bekend over seizoen 6 dus???
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee, maar zal gewoon weer eind maart worden hoor.
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Mad Men seizoen 6 gaat beginnen op 7 April! Weer tegelijk met Game of Thrones, dat wordt weer genieten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
In het kader van het zesde seizoen dat voor de deur staat, gooi ik mijn blurays van 4 & 5 in de herziening. Ik heb weer wel zin in avondjes gevuld met Mad Men. Heerlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Verdomme toch. Weer bij The Good News belandt en faal er weer hoogstpersoonlijk in het droog te houden. Wat hou ik toch van de storyline met Anna.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Bij deze actrice moet ik altijd denken aan: