- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Anime-series
Anime-series
horrorfreak7
-
- 98 messages
- 276 votes
The Melancholy of Haruhi Suzumiya, iemand?:P
Anime Fan
-
- 78 messages
- 0 votes
Hunter X Hunter, ben nu bij episode 18 en blijft steeds leuker worden
heb de complete box, 62 episodes
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ben weer bezig met Cowboy Bebop. Blijft een geniale serie. En één van de beste.
DeNieuweVijand
-
- 55 messages
- 339 votes
Binnenkort eindelijk eens beginnen aan Haibane Renmei, wat eigenlijk al maandenlang op de planning staat. Ook awesome dat het schijnbaar door Murakami is beïnvloed.
Anime Fan
-
- 78 messages
- 0 votes
Ben nu bijna klaar met Hunter X Hunter
en kijk nu ook One Piece ook erg vette anime.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ja, na Dragonball Z houd het wel op. Verder alleen Hentai voor mij...
viske
-
- 4 messages
- 3 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek nieuwe vette anime !:
Goedendag ik ben op zoek naar een vette anime serie.
Series die ik echt geweldig vond.
- DBZ ( 276 afleveringen!! ).
- Shaman King ( heel vet, maar 60 afl. )
( opening shaman king: YouTube - Shaman King ~English Opening~ )
Dus: Dit zijn voornamelijk vechtseries, waarbij een groepje mensen steeds sterkere vijanden tegenkomen.
dus wat ik mooi vind:
- Ontwikkeling/vooruitgang bij gevechten. Zoals dbz, steeds nieuwe aanvallen etc.
- Dat je echt de personages goed leert kennen, en dus niet alleen kijkt voor de gevechten. Zoals in DBZ, je leert alle personages van top tot teen kennen.
- Engelsgesproken graag 
Ik hoop dat u wat titels voor mij heeft!
Alvast bedankt!
*note* Het hoeft geen superbekende te zijn ofzo, want shaman king is ook niet bekend en die vond ik echt geweldig!
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
ik kijk niet veel anime maar misschien is dit wat
- Naruto
- Gokudo (erg grappig ook)
viske
-
- 4 messages
- 3 votes
Ja ik download naruto momenteel, alleen ik had een halfjaar geleden al een paar afleveringen gezien en het leek alsof er geen vaart in zat. Ze stonden 5 afleveringen lang op dezelfde plek te trainen ofzo. Maar ik zal het nog eens proberen!
Nog meer suggesties?
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Ik vind zelf Death Note een van de beste anime.
viske
-
- 4 messages
- 3 votes
Ik zie net de opening op youtube.
En het ziet er een beetje psycho/psycho-japans uit 
Dat is niet echt mijn ding, ik zoek meer een beetje, hoe zeg je dat.
Geamerikaniseerde anime, zoals dbz en shaman king.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
-Full Metal Alchemist; is een van mijn favoriete; goed verhaal en personages ontwikkelen ook goed.
-One Piece; heb ik zelf niet gekeken veelsteveel afl. (400+ en worden nog steeds gemaakt) Paar van mijn vrienden zweren hierbij.
-Afro Samurai: is gewoon vet (5 afl. dus heb je zo gezien)
-Bleach: Doet mij redelijk veel denken aan DBZ, die kan je ook proberen.
Meeste van wat ik genoemd heb kan je hier vinden.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Alleen nerds kijken naar anime.
Komende zondag weer eens samen een DbZ marathon houden ?
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Komende zondag weer eens samen een DbZ marathon houden ?
Ga weg man, ik kijk niet naar die manga troep.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Oeps. Val ik even door de mand zeg.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Beyblade, Pokemon, Digimon en Yu-gi-Jo ofzoiets.
Alsjeblief.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Misschien moet je iets als Cowboy Bebop of misschien Ghost in the Shell: Stand Alone Complex proberen, Viske.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ook tof.
Vooral Cowboy Bebop is meesterlijk.
Chuck Taylor
-
- 1269 messages
- 1953 votes
Ooit zo'n vijf jaar geleden begonnen met het volgen van de Naruto anime.. nooit gedacht dat ik dat vandaag de dag nog steeds zou zien. Alhoewel ik tegenwoordig de manga lees, die is veel verder in het verhaal en ik bekijk alleen de belangrijke en goede battles terug in de anime. Net nog de battle gezien tussen Uchiah Sasuke vs. Uchiha Itachi: heel sick. Maar gelukkig is in de manga nu wel het einde in zicht..
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ooit zo'n vijf jaar geleden begonnen met het volgen van de Naruto anime.. nooit gedacht dat ik dat vandaag de dag nog steeds zou zien. Alhoewel ik tegenwoordig de manga lees, die is veel verder in het verhaal en ik bekijk alleen de belangrijke en goede battles terug in de anime. Net nog de battle gezien tussen Uchiah Sasuke vs. Uchiha Itachi: heel sick. Maar gelukkig is in de manga nu wel het einde in zicht..
De manga had al moeten eindigen het verhaal nergens meer over, het verhaal verliest z'n charme. Een serie zoals One Piece blijft na 10 jaar nog steeds erg leuk om te lezen en het verhaal blijft ook leuk. Maar bij Naruto is het na die battle tussen Sasuke en Itachi steeds slechter geworden.
Chuck Taylor
-
- 1269 messages
- 1953 votes
Daar ben ik het niet mee eens, het verhaal verplaatst zich vooral van Konoha naar wat 'internationale' gebieden, ook met alle Kage's. Als je dat als 'minder charme' ervaart kan ik inkomen, maar persoonlijk vind ik het nog steeds erg leuk en slim gedaan.
de-alchemist
-
- 167 messages
- 87 votes
Even een lijstje van Animes die ik ''cool'' vind en die je gezien moet hebben:
-Bleach (als je van action/adventure houdt en een leuke hippe sfeer)
-Naruto (meeslepende, mooie ninja-anime)
-Samurai 7 (Ik vind dat seven samurai op een goede manier ge-remaked is, beetje aangepast maar de ziel is behouden, complimenten daarvoor)
-Samurai Champloo (Hip, fris, snel, grappig, gewoon Cool!)
-Full metal alchemist (Denk dat dit de beste van allemaal is, emoties, passie, een beeld van de wereld waarin we leven)
-Death note (niet normaal spannend! Prachtige duels tussen de 2 hoofdpersonen)
-Hajime no Ippo (ben ik mee bezig, box-anime, je gaat helemaal mee leven met Ippo)
Verder zou ik graag willen zien dat 20th Century Boys geanimeerd wordt, want dat is toch wel mijn manga nummero uno!
Freckles
-
- 488 messages
- 544 votes
Alleen nerds kijken naar anime.
Goed dat jij weer eens uit MovieMeter bent gegooid 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ben net klaar met het kijken van Elfen Lied, en wat was dat toch een geweldige serie, heb er ontzettend van genoten. Erg mooi ontroerend verhaal met toch heel wat gruwelijke gebeurtenissen en veel gore. Had niet verwacht dat er een anime serie was die me zo zou aangrijpen, maar Elfen Lied heeft dat wel voor elkaar gekregen en is dus ook gelijk mijn favoriete anime serie!
Denk niet dat een andere serie dit snel kan overtreffen, maar dan moet ik er wel heel eerlijk bij zeggen dat ik nog maar erg weinig series heb gezien.
Op de planning staan in ieder geval nog:
- Fate / Stay Night
- Green Green
- Air
- Rozen Maiden
- Chobits
- Please Teacher
- Oh My Goddess?
- Scrapped Princess
- When they cry
- Kanon
- Witchblade