• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.979 votes
Profile

Anime-series

LauraPalmer

• 276 messages
  • 617 votes

Ik heb gister FLCL gezien!! Dat is echt de allergaafste anime die ik ooit heb gezien!! De tekenstijl is echt super, heel anders dan de doorsnee anime. Hij gaat echt razendsnel en nou ja je moet het echt zien gewoon!! Hier alvast een mooi plaatje uit de serie.

(afbeelding)

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

PlaatJE?!

LauraPalmer

• 276 messages
  • 617 votes

ja oeps beetje groot, maar wel mooi!

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Heb wel een beetje een idee van FLCL (niet heel veel dus), maar wat ik tot nu toe ervan gezien heb spreekt het me niet echt aan. Ik kijk liever series zoals cowboy bebop, trigun, ranma 1/2 en hellsing.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Het coole van FLCL is dat er in razend tempo zo'n diversiteit aan stijlen de revu passeert....

Bovendien is het sublieme tekenwerk van de mensen achter Neon Genesis...

bennie jolink

• 391 messages
  • 2408 votes

de meeste anime komen uit 1980 of zien eruit alsof ze uit 1980 komen. zelfs de film van cowboy bebop ziet er niet uit (en het verhaal is vet boring). eigenlijk vind ik de meeste anime series geen klap aan omdat het zulke cliche verhalen zijn. na FLCL kan je eigenlijk nergens anders meer naar kijken zonder te denken: 'jemig wat een suffe bedoening, ik kan net zo goed de nieuwe abswing gaan bewonderen op tellsell'

Elise

• 28 messages
  • 140 votes

Zijn er nog mensen naar anime convention (21 t/m 23-02) geweest? Of zijn er hier geen otaku's? Digi Charat, Pita Ten (ik kan nog uren doorgaan)zijn echt zo leuk!

Kijken er ook mensen naar Hamtaro? Dat wordt tegenwoordig op fox uitgezonden ('s ochtends)

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Ik ben vorig jaar geweest- in Veldhoven geloof ik ...

Dat was toen wel zo kneuterig dat ik besloot dit jaar maar niet te gaan ( en geld-schaarste speelde ook wel een beetje mee).

Er werd wel erg weinig informatie verschaft over de films die vertoond gingen worden - veel Japanse titels zonder enige beschrijving.

Metropolis werd in een zaaltje ge-beamed maar van een video of een beroerde dvd - ook was hij niet ondertiteld (en dus alleen japans gesproken).

Bij aankomst bleek dat de echt interressante titels alleen bekeken konden worden als je een passe-partout had -wat inhield dat je een kamer had moeten boeken in hetzelfde complex...dus dat was niet echt bevredigend allemaal..

Was het dit jaar wat beter geregeld?

Hemdale

• 2222 messages
  • 8824 votes

Heeft iemand de dvd's van de Cowboy Bebop serie ook al? Zo ja, is het de moeite waard om te kopen?

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Ik heb de DVD's nog niet gezien maar de serie op zich is wel de moeite waard om te kopen.

Natuurlijk moet je de DVD's niet bij FRS kopen want daar zijn ze gruwelijk duur.

Hemdale

• 2222 messages
  • 8824 votes

Padd0 wrote:

Ik heb de DVD's nog niet gezien maar de serie op zich is wel de moeite waard om te kopen.

Natuurlijk moet je de DVD's niet bij FRS kopen want daar zijn ze gruwelijk duur.

Ja, ik had ook al bij boudisque.nl gekeken en daar zijn ze net zo duur als bij FRS, lastig.

jeroentje

• 171 messages
  • 3158 votes

gewoon Ebay opduiken en DVD's in Japan of Hongkong of zo bestellen. Doe ik ook, gaat altijd goed en als je een beetje zoekt dan kom je gewoon originele tegen (In hong kong hebben ze nogal de vervelende gewoonte om je illegale DVD's aan te smeren....)

Hemdale

• 2222 messages
  • 8824 votes

Ik heb de FLCL aflevering 1 ook gezien, en ik moet zeggen dat ik het niet fantastisch vind... ik heb net als Padd0 ook liever animes als Cowboy Bebop, Hellsing, Inu Yasha enz.

Hemdale

• 2222 messages
  • 8824 votes

Mijn favoriete anime-series:

- Hellsing

- Cowboy Bebop

- Ranma 1/2

- Trigun

- Inu Yasha

- Serial Experiments Lain

JayLunar

• 748 messages
  • 2961 votes

Inu Yasha? Dat komt me bekend voor. Ik geloof dat mijn favoriete Japanse band Do As Infinity daar muziek (o.a. Tsubasa no Keikaku) voor heeft gemaakt. Kan dat kloppen? En is de serie echt de moeite waard?

Hemdale

• 2222 messages
  • 8824 votes

JayLunar wrote:

Inu Yasha? Dat komt me bekend voor. Ik geloof dat mijn favoriete Japanse band Do As Infinity daar muziek (o.a. Tsubasa no Keikaku) voor heeft gemaakt. Kan dat kloppen? En is de serie echt de moeite waard?

Daar kan ik je geen antwoord op geven... maar ik kan je wel vertellen dat het echt een hele leuke anime-serie is. Aktie, humor, fantasie alles zit erin...

Hemdale

• 2222 messages
  • 8824 votes

JayLunar wrote:

Inu Yasha? Dat komt me bekend voor. Ik geloof dat mijn favoriete Japanse band Do As Infinity daar muziek (o.a. Tsubasa no Keikaku) voor heeft gemaakt. Kan dat kloppen?

Ik heb het nog even opgezocht en inderdaad je hebt gelijk je favoriete Japanse band Do As Infinity heeft twee nummers voor Inu Yasha gedaan namelijk: Shinjitsu no Shi en Fukai Mori.

JayLunar

• 748 messages
  • 2961 votes

Wow cool, thanx. Shinjitsu no Shi is één van hun beste nummers. Ik moet dus maar snel een aflevering downen om die track "in context" te beluisteren

Hemdale

• 2222 messages
  • 8824 votes

JayLunar wrote:

Wow cool, thanx. Shinjitsu no Shi is één van hun beste nummers. Ik moet dus maar snel een aflevering downen om die track "in context" te beluisteren

Moet je zeker doen... ik ben benieuwd wat je van Inu Yasha zult vinden.

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Ik ben nu op moment vooral nieuwe series aan het kijken, de oude schieten er nu een beetje tussendoor.

Als ik een top 3 op dit moment zou moeten maken dan zou hij er zo uitzien:

1. Cowboy Bebop (onbetwist natuurlijk)

2. Rurouni Kenshin (vooral de kyoto arc is fantastisch)

3. Serial Experiment Lain (zó weird gewoon niet samen te vatten deze serie)

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Cowboy Bebop is inderdaad erg stoer, vooral de muziek

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Idd die muziek die is gewoonweg meesterlijk! Ik zou alleen al vanwege de muziek iedereen aan raden de serie te kijken.

Hemdale

• 2222 messages
  • 8824 votes

Padd0 wrote:

Ik ben nu op moment vooral nieuwe series aan het kijken, de oude schieten er nu een beetje tussendoor.

Als ik een top 3 op dit moment zou moeten maken dan zou hij er zo uitzien:

1. Cowboy Bebop (onbetwist natuurlijk)

2. Rurouni Kenshin (vooral de kyoto arc is fantastisch)

3. Serial Experiment Lain (zó weird gewoon niet samen te vatten deze serie)

Rurouni Kenshin? Hmm.. daar heb ik al meer over gehoord, dat het erg cool moet zijn...

T.O.

• 2414 messages
  • 2792 votes

Ben wel geïnteresseerd in die muziek van Cowboy Bebop. Wat voor een soort muziek is het eigenlijk, ik ken nl. alleen een remix en die is wel cool.

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

T.O. wrote:

Ben wel geïnteresseerd in die muziek van Cowboy Bebop. Wat voor een soort muziek is het eigenlijk, ik ken nl. alleen een remix en die is wel cool.

Dat verschilt een beetje per aflevering maar over het algemeen is het voornamelijk Jazz/Rock/Blues.

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Trouwens killalot welke seizoenen heb jij van Ranma gezien, ik heb alleen seizoen 1 gezien en die vond ik wel leuk.

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Een paar leuke nieuwe series:

Wolf's Rain

Naruto

Scrapped Princess

Last Exile

Hemdale

• 2222 messages
  • 8824 votes

Padd0 wrote:

Trouwens killalot welke seizoenen heb jij van Ranma gezien, ik heb alleen seizoen 1 gezien en die vond ik wel leuk.

Ik ook alleen nog maar seizoen 1, 2 ben nog naar op zoek op internet... heel leuk en grappig is Ranma inderdaad!

Hemdale

• 2222 messages
  • 8824 votes

Padd0 wrote:

Een paar leuke nieuwe series:

Wolf's Rain

Naruto

Scrapped Princess

Last Exile

Alleen van Wolf's Rain heb ik nog maar de eerste aflevering van gezien, wel tof!

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Ik heb alle aflevering nu gezien (die er tot nu toe zijn dan ). Ik vind het een hele goede serie alleen is het jammer dat ze bij aflevering 15/16 al aan het flashbacken geraken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.