- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Pokémon
Pokémon
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
JIGGLYPUFF...
Moet z'n bek houwen 
Jigglypuff is lelijk, neem nou Wigglytuff, kijk, Wigglytuff is cool.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Ik spaarde die kaarten ook, cool he? Had zelfs zo'n hippe map.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Die kaarten waren ook erg leuk inderdaad, herinner nog dat ik charizard in een pakje kreeg (was toen vet veel waard), meteen eerste dag geruild. Dat was dan weer niet zo snugger 
sjano1244
-
- 75 messages
- 0 votes
ik vind pokemon nog steeds geweldig ondanks dat het in feite uitgemolken is (het is wel jammer dat ik het moet melden maar het is the truth). Dat pokemon nog steeds verder gaat is geen twijfel mogelijk, de franchise is zo ijzersterk dat ze makkelijk nog 5 jaar doorgaan. Als de mensen (vooral kinderen) nog steeds de spellen en de serie van pokemon tof vinden gaat de franchise gewoon door.
Voordat je het weet zijn er over 3 jaar 1000 soorten pokemon en dat wilt iedereen nog hebben ook.
Vele mensen op deze site hebben vroeger wel genoten van Pokemon toen het nog nieuw was. De kaarten,de 150 pokemon die makkelijk te onthouden waren de accesoires enz maar wanneer sommige personen kriticher wordt en natuurlijk wat ouder is de glans van pokemon allang verdwenen vooral als ze 10 jaar zijn doorgegaan met dezelfde liedje.
Maar juist omdat het steeds hetzelfde trucje bevat blijft pokemon gewoon overeind en ze doen het nog goed ook.
Ik weet zelf met mijn 20 jarige hoofd dat pokemon eens zou gaan stoppen maar voor die tijd blijf ik wel genieten van Pokemon. Nostalgie op zijn best erbij.
This black dude has spoken homies 
dave
-
- 1079 messages
- 885 votes
Vroeger elke namiddag naar huis gespurt om het begin van Pokémon niet te missen. Goh, wat er toen ook allemaal bij kwam kijken. De kaarten en flippo's verzamelen om ze daarna te ruilen op school, de spelletjes spelen op de gameboy en uiteraard de serie volgen op VT4! Ik speel nu nog steeds jaarlijks één Pokémon spel uit op een emulator. En ook de eerste twee seizoenen van de serie staan al een eeuwigheid op m'n harde schijf. Onvergetelijk jeugdsentiment en één van de grootste invloeden geweest op mijn tienjarige zelf.
sjano1244
-
- 75 messages
- 0 votes
Vroeger elke namiddag naar huis gespurt om het begin van Pokémon niet te missen. Goh, wat er toen ook allemaal bij kwam kijken. De kaarten en flippo's verzamelen om ze daarna te ruilen op school, de spelletjes spelen op de gameboy en uiteraard de serie volgen op VT4! Ik speel nu nog steeds jaarlijks één Pokémon spel uit op een emulator. En ook de eerste twee seizoenen van de serie staan al een eeuwigheid op m'n harde schijf. Onvergetelijk jeugdsentiment en één van de grootste invloeden geweest op mijn tienjarige zelf.
het is zo dat de laatste paar seizoenen voor vele mensen niet zo sterk is omdat het lijkt alsof het eentonig doorgaat
JulesTMNT
-
- 286 messages
- 198 votes
Eigenlijk is heel het principe van Pokemon belachelijk. Diertje zit rustig in de natuur, komt er een ventje aan die hem laat afrossen en een Pokeball tegen zn kop gooit en hem vervolgens als gevechtsslaaf gebruikt.
Verder vroeger vaak genoeg gekeken hoor, toen was het geweldig
Net als de games en het kaarten verzamelen en wat er wel niet allemaal van uitgebracht is.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
The Craziest Pokémon Fan Theories | Piki Geek - blog.pikimal.com
Eigenlijk best wel leuk om te lezen
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Best een toffe serie. Naast DBZ, keek ik ook vaak naar Pokémon. Ik verzamelde kaarten, posters en poppetjes toen.
Maar op een gegeven moment ging het vervelen omdat het door en door ging. Volgens mij gaat het nu nog steeds door met nieuwe seizoenen. Het eerste seizoen blijft het allerleukste tot zover ik het heb gevolgd. Volgens mij waren er ook toen weinig Pokémons. Dit is een poster met volgens mij alle of zeker 2/3de van alle soorten bij het begin:

jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Dat zijn alle Pokémons uit de eerste serie. Alleen Mew staat er niet op.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
en bij deze lijst hadden ze het moeten laten,
helaas....
JulesTMNT
-
- 286 messages
- 198 votes
The Craziest Pokémon Fan Theories | Piki Geek - blog.pikimal.com
Eigenlijk best wel leuk om te lezen
Wat vergezocht, maar wel geinig inderdaad 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Dat zijn alle Pokémons uit de eerste serie. Alleen Mew staat er niet op.
Scherp gezien. Ik dacht dat ze dat nou juist allemaal zijn. Voor mij is het erg lang geleden en ik ken niet meer elke Pokémon bij tekening uit seizoen 1.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Scherp gezien. Ik dacht dat ze dat nou juist allemaal zijn. Voor mij is het erg lang geleden en ik ken niet meer elke Pokémon bij tekening uit seizoen 1.
Dat is ongeveer 33% van alle pokémons vandaag de dag. Misschien nog wel minder 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Haha toch wel de meest uit de hand gelopen rage wereldwijd. 
Een rage kan je het eigenlijk niet noemen want de laatst verschenen gameboy spellen (black & white) verkopen met gemak nog steeds miljoenen aantallen.
Hier heeft nintendo zo gruwelijk veel geld mee verdient. 
Net ff gecheckt: De pokemon teller staat vandaag de dag op 649..
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Waarvan 150 stuks in het lijstje hier boven. Dit blijven de beste, hierna ging het bergafwaarts. De spellen blijven grappig maar RBY blijven het best.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
De 150 eerste Pokémon ken ik nog altijd goed. Daarna werd de serie echt een ramp met al die nieuwe doodsaaie Pokémon erbij (waarom deden ze dit
)
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Vraag je je dat serieus af? 
Nieuwe Pokemons =
Nieuwe games
Nieuwe afleveringen
Nieuwe Stickers
Nieuwe kaarten
Nieuwe Flippos
etc. etc. etc.
Money 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Vraag je je dat serieus af?
Nieuwe Pokemons
meervoud is pokémon 
nee, ik vraag me dat niet af, maar ik doelde op de verkrachting van een goede jeugdserie
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Het is allemaal begonnen met de game boy spellen en het is dan ook deze gamestudio die steeds maar nieuwe pokemon blijft maken voor de nieuwe games.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Een alternatief onder de doodnormale Pokémon gevechten. Heerlijk om gelachen.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Best een toffe serie. Naast DBZ, keek ik ook vaak naar Pokémon. Ik verzamelde kaarten, posters en poppetjes toen.
Maar op een gegeven moment ging het vervelen omdat het door en door ging. Volgens mij gaat het nu nog steeds door met nieuwe seizoenen. Het eerste seizoen blijft het allerleukste tot zover ik het heb gevolgd. Volgens mij waren er ook toen weinig Pokémons. Dit is een poster met volgens mij alle of zeker 2/3de van alle soorten bij het begin:
(afbeelding)
Toen ik klein was het ik een hele grote poster van die foto op mijn kamer, precies dezelfde. 
Wat was dat toen geweldig, ik was ook helemaal weg van die eerste Pokemon film. lol.
Ik heb er nu geen haat tegen, maar kijk het niet. Moet zeggen dat Pokemon helemaal de verkeerde weg was opgegaan met die Joto (?) richting. Kwamen opeens 100 van die klanten erbij.
Loki87
-
- 228 messages
- 0 votes
Pokemon was een geweldige serie. Vooral eigenlijk het eerste seizoen met de badges, Brock, Misty, Ash, Pikachu en de 150 andere prachtig ontworpen wezens, team rocket en rivaal Gary. En geweldig dat ze beide verliezen op het einde. Goede humor en spanning. Ongeevenaarde kinder/fantasyserie wat mij betreft.
Na seizoen 1 werd het allemaal minder boeiend en een herhaling van zetten.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ik heb een GBA emulator op mijn Samsung(Android) geinstalleerd en sindsdien speel ik Pokemon FireRed(opgepoetste versie van Pokemon Red) helemaal grijs. Heerlijke nostalgie. Net zoals iedereen hierboven zijn ze al snel de mist in gegaan met die honderden andere Pokémon, maar de originele versie blijft toch baas boven baas.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ik ook Robert! Heb het net uitgespeeld. Was er toch nog redelijk snel doorheen. Was daarna aan Pokemon Sapphire begonnen maar dat vind ik maar niks. Geef mij die 'oude' pokemons maar. Die ken ik tenminste.
Wie van de drie had jij gekozen Robert?
Ik Bulbie. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Op FireRed pak je toch sowieso Charmander
Ik ging altijd voor Charmander, tenzij Yellow waar je een Pikachu kreeg.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat zei mijn vriend ook, maar mijn Bulbie was echt goed hoor.
Plus hij had Charmander al, dan is 't al niet leuk meer.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Hahaha, uiteindelijk maakt dat op zich toch niet zo veel uit hoor. Charizard was gewoon een stuk cooler dan Bulbie 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Voor jongens misschien! 
Ik heb trouwens een keer gehad dat ik lang gespeeld had en verkeerd gesaved had, ik werd ZO boos dat ik begon te huilen en 't ding bijna verrot heb gesmeten.
En dan werd ik nog uitgelachen ook, schandalig. Was echt niet tof.