• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.161 votes
Profile

Pokémon

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

JohnWilliams wrote:

De best getekende tv-serie ever!!!

Zelfs Avatar kan hier wat mij betreft niet aan toppen, ze blijven altijd leuk die afleveringen echt geweldig. Op Gamesmeter is mijn avatar niet voor niets Ash! Ik vind vooral Jessie & James zo grappig met steeds dat zelfde muziekje op de achtergrond en even later vliegen ze er weer van door. Iedereen was vroeger altijd gek op Pikachu maar ik had het toch meer met Ash, hij was mijn favoriete karakter. Wat ik wel erg jammer vond, was dat toen ik is een keer keek ik Misty niet meer zag...erg jammer dat ze er uit is gehaald maar we moeten het nu doen met May en met dat kleine ventje waarvan ik de naam telkens vergeet. Maar brock is er natuurlijk ook nog!

Giovanni vond ik (nog steeds eigenlijk) vroeger altijd echt gangster maar wat is er nou met hem gebeurd...we zien hem nooit meer...

Pokemon is goed getekend inderdaad, maar ik ken eigenlijk nóg beter getekende anime's: bijv. Air Gear en Darker than Black.

Avatar vind ik persoonlijk een beetje poep, jammer dat zulke series dan wel op de nederlandse tv komen.

maar het was idd jammer dat Misty er opeens niet meer inzat, maarja, toen was Pokemon al veel minder geworden, die pokemons van tegenwoordig zien er echt voor geen meter uit, geef mij maar de eerste 250.

aflevering met mewtwo is ook gaaf

ik had trouwens een heel arsenaal aan pokemonkaarten, ik had zo'n zeldzame Blastoise kaart, en nog een aantal, maar ik zou niet meer weten waar ze nu zijn

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

serpico wrote:

Krijg je daar nog geld voor dan?

Tuurlijk, je hebt altijd verzamelaars.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Avatar vind ik ook wel leuk maar die sfeer die hier hangt vind ik leuker. Echt leuke series!!!

Demoniac

• 413 messages
  • 1458 votes

sinterklaas wrote:

Het is eeeerrrrg jammer dat er een einde is gekomen aan oa:

-Eek the Cat

-Leven met Louie

-Walter Melon

-Cow and Chicken

-Tom & Jerry

-Droopy en Dripple

-Loney Tunes

en nog veeele anderen.

Vind Pokemon, Dragonball Z e.d. zelf ook helemaal niks aan.

Ik ken trouwens niet alles wat je opnoemt, maar het is inderdaad jammer dat er niet veel meer van dat soort cartoons op de tv komen.

Ik vond trouwens 2 Stupid Dogs ook een geweldig stukje altijd.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Oh ja, die was ook erg mooi. Vooral met Secret Squirel ertussen door.

Maar helaas heeft pokemon de hele media verneukt!

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Vind de films ook geweldig en die stemmen zijn ook wel goed (de NL stemmen).

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

JohnWilliams wrote:

Ik ben het is bijna geen opzichte het met je eens JohnWillams. Pokemon is niet heel goed getekend. Niet veel schaduwen, diepgang, soms zijn de vormen van hoofden in combinatie met lichaam verkeerd en bovenal zijn de overgangen erg slecht.

Bvb:

Een actiescene = Ash roept "PIKACHU BLIKSEMSTRAAAALL!" hier is 1 plaatje voor gebruikt die weer niet zo goed getekend is. Dan Doet pikachu de bliksemstraal en is ook maar é'én plaatje voor gebruikt. Daarna gelukkig en blij dat de vijand is verslagen (wat een verassing..) en ze staan allemaal stil met alleen een mondje dat beweegd.

Niet zo goed getekend, laat staan "best getekende". Ik zal Death Note eens kijken

Ash is nu al jarenlang op reis, maar is GEEN 1 HAARTJE OUDER GEWORDEN! Ooit opgevallen?

Caartoonische acties die er zovaak zijn dat de serie niet sirrieus meer genomen kan worden.

Ok ben ik zwaar tegen de nieuwe afleveringen. Eerst waren er 151 pokemon met als zeldzame "Mew and Mewtwo". Nu heb je er meer dan 1000 en Mew en Mewtwo lijken wel 2 poesjes vergeleken met hun. Terwijl eerst nooit sprake was van ze. Nu zit de hele wereld vol met al die nieuwe pokemon alsof ze er altijd al waren.

Dan heb ik het niet eens over de "BEREID JE MAAR VOOR WANT HIER ZIJN WE WEER HOOR!" Die je meer dan 1000 keer hebt moeten aanhoren. Is het je ook opgevallen als Team Rocket iets slechts doet gaat het rampzalig fout. MAAR proberen ze iets goeds, lukt het meteen.

Gigantisch kinder-achtig, cliche serie die niets verschiltr met het begin en einde. (Is er eigenlijk wel een einde? "pokemon-forever") Ik vind het helaas 1 van de vele slechtere series..... maar moet wel zeggen dat er inderdaad slechteren zijn en ik het vroeger helemaal te gek vond. Maar hield ook van series als Beyblade, Digimon, Medabots en vooral Shinzo enz.

Hayabusa

• 453 messages
  • 115 votes

JohnWilliams wrote:

Whahaha, lol.

Bij lange na NIET!!! De eerste seizoen van Pokémon is erg goed, maar langzamerhand is het gewoon waardeloos geworden. Team Rocket is de grootste zwaktepunt, altijd hetzelfde lied, niks origineels en jaja, ze verliezen altijd.

Ash maakt nooit een verandering mee, altijd dezelfde lengte, zijn kleding is voor het eerst sinds jaren weer veranderd, maar het blijft nog steeds het zelfde spuitelf die Palletown heeft verlaten om een Pokémon-meester te worden, na 1000 episodes of zo (weet ik veel) is hij nog steeds niks.

Ook de manier van tekenen is ronduit slecht, je ziet gewoon overduidelijk dat er teveel met computertechniek wordt gewerkt, waar vroeger het mooier overkwam.

Dragonball is vele malen beter, Shinzo is beter naar mijn mening, de eerste seizoen van Medabots is beter, en ja Yu-gi-oh, Shaman King zijn ook nog eens beter. En ik noem nu alleen anime op geen cartoons van Amerikaanse makelij, want ook daar ken ik een aantal cartoons die Pokémon overtreffen.

Tot zover de anime's die ik heb gezien vind Slam Dunk de beste gevolgd door Dragonball Z.

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Hayabusa wrote:

(quote)

die Palletown heeft verlaten om een Pokémon-meester te worden, na 1000 episodes of zo (weet ik veel) is hij nog steeds niks.

.

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Ook in een reeks liet hij zijn Baby Lempras (?) gaan. En een aantal afleveringen later ziet hij haar weer terug. Deze Lempras is een volwassen pokemon geworden. Ash is alweer geen dag ouder.

zot109

• 4 messages
  • 3 votes

de serie vind ik matig maar de spellen voor de gameboy enzo

vind ik wel goed ben zelfs op de gold de beste pokemontrainer

en de red volgt nog de rest heb ik niet :shame:

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

De eerste episodes ownen de nieuwe , die zijn veel minder leuk.

Wolfenstein

• 96 messages
  • 0 votes

In het begin vond ik die yel van team rocket nog wel grappig, maar als ik hem nu op tv hoor, zap ik heel snel door. Echt zo fantasieloos.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

sinterklaas wrote:

(quote)

Het is eeeerrrrg jammer dat er een einde is gekomen aan oa:

-Eek the Cat

-Leven met Louie

-Walter Melon

-Cow and Chicken

-Tom & Jerry

-Droopy en Dripple

-Loney Tunes

en nog veeele anderen.

En dat dit soort troep gewoon eeuwig door gaat. Niet alleen pokemon maar ook vele andere robot/monsters/superhelden en ook die teenage achtige highschool shit. En erger nog: Het komt echt tegenwoordig op alle kinderzenders: op zapp, op nickellodeon en zelfs op Cartoon Network(!) dat ook al voor de grootste gedeelte zo is. Dat is toch gewoon om te janken? Vroeger had je nog wel goede cartoons (wat je ook gewoon cartoons kon noemen) maar nu... Gewoon echt programma's waar je je kapot aan ergert. Er zou gewoon een definitieve einde moeten komen aan Pokemon en al die andere manga shit. Gewoon dat Ash Ketchum en die andere individuen aan gort geknalt werden door anti-pokemon robots.

En dan: Pokemon 4ever goodbye!

En....

Welcome back

-Eek the Cat

-Leven met Louie

-Walter Melon

-Cow and Chicken

-Tom & Jerry

-Droopy en Dripple

-Loney Tunes

En vele andere humoristische dingen. Dan zou ik wel erg opgelucht zijn.

dude...... je wil toch niet gaan zeggen dat o.a. Eek the Cat en Cow & Chicken beter zijn

Eek the Cat is het meest inspiratieloze geval van de jaren 90 en Cow & Chicken is ook een lachertje.

Tom & Jerry is trouwens ook altijd hetzelfde principe: Tom wil Jerry vangen, maar Jerry is hem altijd te slim af. dus om Pokémon kut te vinden omdat het te eentonig is, is in jouw geval op niets gebaseert.

Looney Tunes is wel erg leuk, maar het enige met kwaliteit van jouw lijstje.

trouwens, Anime is veeeeeel breder dan alleen DBZ en Pokemon, als je op die twee series Anime beoordeelt heb je dus nog helemaal niks gezien.

ik noem Air Gear, Darker Than Black, Code Geass, Death Note, Tengen Toppa Gurren Lagann, The Melancholy of Suzumiya Haruhi, Welcome to the N.H.K., School Days...

dan noem ik de bekenden nog niet eens op (Yu-Gi-Oh, Digimon, Beyblade)

dusse...

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

Inderdaad, maar sommige series die sinterklaas al noemde waren op die leeftijd dat ik ze zag toch best vermakelijk, in ieder geval een stuk vermakelijker dan al die troep waar ze de kinderen nu mee opschepen.

Pokemon is overgens nog steeds redelijk vermaklijk om te zien als er niets op tv is, maar voor de rest ook niet echt bijster bijzonder, ben zoiezo niet dol op van dat soort animatie series en heb er ook niet veel gezien. (maargoed dat ben ik).

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Wel ironisch, ik heb gehoord dat Pokémon op Jetix de best bekeken serie is. Mijn broertje leest dat Jetix magazine en daarin was een keer een poll wat je nu de beste tv serie van Jetix vond. Bij het volgende nummer vertelde hij vrolijk dat het Pokémon was geworden.

Ik moet toegeven dat ik Pokémon nog wel graag kijk. Vergeleken met wat ze tegenwoordig op Jetix en Nickelodeon uitzenden is Pokemon geweldig. Al die kut programma´s op Jetix...

mijn top 4 programma's op Jetix en Nickelodeon:

1. Avatar - tja, dat vind iedereen die naar die zender kijkt gewoon geweldig.

2. Tarzan - Die serie raakt me gewoon nog steeds na die prachtige musical.

3. Spongebob - het is gewoon zo droog dat het grappig is!

4. Pokemon:

Pokemon... ik vind het een leuke serie en qua beeldkwaliteit is het de laatste jaren flink verbeterd. Op de een of andere manier vind ik ook dat degene die de stemmen inspreken in het Nederlands, de stemmen beter inspreken dan tijdens de eerste seizoenen.

Het is wel vreselijk eentonig en cliché ja. Stel nou dat ik degene was die de verhalen van de serie verzon dan zou ik dit onder andere veranderen:

- Team Rocket moet er niet iedere aflevering in voorkomen (om de 4 of 5 afleveringen ofzo).

- Team Rocket moet die yel niet meer doen.

- Het moet Team Rocket een keer echt lukken om een Pokemon te stelen en dat ze die Pokemon voor ongeveer drie afleveringen hebben en dat Ash hem dan pas terug weet te krijgen. Ook moeten ze niet altijd verliezen in een gevecht, maar soms gelijk spelen en dat ze dan vluchten ofzo.

- De hoofdpersonages moeten minder bezig zijn met hun uitdagingen. Maar meer met een spannend verhaal, wat de makers bedacht hebben.

- er moet echt één plot worden gemaakt, waar alle afleveringen van het seizoen naar toegewerkt worden.

- waar ik me ook gigantisch aan stoor is dit:

(afbeelding)

Zien jullie die gele achtergrond? Die komt niet overeen met de echte achtergrond (wat waarschijnlijk een gym is of een bos ofzo).

En dat is altijd wanneer die pokemon aanvallen. Dan krijg je zo'n rare achtergrond. Die moeten ze ook weglaten en vervangen door de echte achtergrond.

Hayabusa

• 453 messages
  • 115 votes

@Albus

Tuurlijk is Pokémon de best bekeken serie op Jetix, voor de rest hebben ze niks.

Heb je tegenwoordig Pikachu wel eens gezien? Die lijkt totaal niet op de pokémon wat hij vroeger was (zoals op jouw plaatje). Heeft een andere soort kleur gekregen, wat het al bederft.

In de eerste afleveringen zag Pikachu er nog een beetje mollig en erg schattig uit, zoals ook op de Pokémon-kaart. Sindsdien is die veel veranderd, in slechte zin dan.

De serie is gewoon minder dan vroeger, elke die-hard fan (of neutrale kijker) zullen met mij eens zijn.

Sinds een aantal weken ben ik begonnen met Naruto via Youtube, het is voorlopig niet een meesterwerk of zo, maar wel in ieder geval beter dan Pokémon.

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Ik vindt de serie zelf heel leuk maar meestal eentonig.

Dan gaat het meestal zo:Ash en co. reizen, team rocket komt er aan,team rocket verliest, Ash moet ondertussen iemand helpen of vechten.

Enkele keren vind ik het plot van de aflevering zeker een 4

Pas was er een aflevring met zo'n luchtkasteel wwar ze tokepi aanbeden en die van misty wilden ontvoeren.

De films waren redlijk ik geef + voor goed en - voor slecht

Pokemon de movie +

Pokemon 2000 op eigen kracht +

Pokemon 3 +-

Pokemon 4-ever -

pokemon 5 Helden +-

pokemon 6 jirachi -

pokemon 7 doel deoxys -

pokemon 8 +

pokemon 9 sinds deze heb ik het niet meer gevolgd i.v.m. te veel schoolzaken,drukte en nog niet nl gesproken

pokemon 10:+

pokemon 11+

j.b.b.l

• 8 messages
  • 155 votes

Als het aan mij lag dan was jetix allang van de buis verwijderd,het is vind ik zo een saaie boel daar en Pokemon hebben ze voor mij allang verpest met nieuwe karakters en Pokemon.Als ik bij het zappen een oude aflevering zie(van bijvoorbeeld seizoen 1)dan blijf ik wel hangen.Maar ik vind het zoiezo een trieste boel bij jetix.Die gasten kopen rechten van tekenfilms waarvan ik denk WTF?BOBO?Een gozer die met zijn neusharen rare trucjes kan uithalen?VAAG!!Ook Nickelodeon is minder aan het worden.De oude programmering van rond 2002-2005 vond ik nog leuk maar wat ze s'avonds uitzenden is best wel kansloos(Kansloos kan ook leuk zijn,maar ik bedoel hierbij gewoon echt kansloos).Nee als het aan mij lag dan had ik Jetix en Nickelodeon verwijderd en had ik Cartoon Network(De oude Cartoon Network van rond 1996-1999) en Boomerang gecombineerd met de oude Nickelodeon op de buis gezet.Of het scoort is weer een ander verhaal

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

In een pokemon aflevering van vanmorgen had Team Rocket een grotere rol dan Ash... dat sloeg echt nergens op. Die was zo saai.

De aflevering die meteen daarna volgde was dan best wel weer leuk. Die was best goed en team Rocket had maar een minimale rol. Er zat ook wat humor in en kon er goed mee lachen. De afelvering vond ik ook niet voorspelbaar, wat ik van de vorigen wel vond.

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Pokemon vind ik achteruit gegaan . Vroeger was er meer humor en nu is dat vermindert

Verder zijn wel de grafics verbeterd

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ash blijft een klein ventje... Hij word nooit ouder....

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Ik kam pokemon werkelijk niet begrijpen:

Een levend wezen word uit het niets uitgedaagd tot een gevecht, of die wilt of niet hij moet het doen. Eerst word hij half dood afgemaakt en of dat niet genoeg is gooien ze ook nog een eens bal op z'n hoofd! Daarna moet de pokemon of die wilt of niet vechten vechten en vechten tegen andere pokmon, dat is de rest van z'n leven. Ik kan me niet voorstellen dat niet gewoon 1 van die pokemon maling heeft aan de trainer en de trainer afmaakt, de pokemon is toch veel sterker. Daarna IS IE VRIJ ! "EINDELIJK VAN AL HET VECHTEN AF. IK LEEEEEF!!!" denkt de pokemon. Kijk dat zou ik geloofwaardig vinden

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Er zullen wel instanties of activisten zijn die de belangen van alle pokémons behartigen. Kan Miauwf als tolk fungeren.

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Albus Dumbledore wrote:

In een pokemon aflevering van vanmorgen had Team Rocket een grotere rol dan Ash... dat sloeg echt nergens op. Die was zo saai.

De aflevering die meteen daarna volgde was dan best wel weer leuk. Die was best goed en team Rocket had maar een minimale rol. Er zat ook wat humor in en kon er goed mee lachen. De afelvering vond ik ook niet voorspelbaar, wat ik van de vorigen wel vond.

Ik ben volledig met je eens. De kwaliteit van de series is uitermate slecht. Pokémon is de enigste serie die nog gebleven is na vele jaren. Dus hij heeft goede kwaliteit volgens mij. Andere series zoals Chin Chan zijn van de buis verwijderd ook al was/waren die grappig.

Nou ik gebruik onze tv nouwelijks om naar zenders te kijken alleen als er een goede film is of talentenjacht.(zoals de nieuwe Uri Gellar)

Maar even zeggen wat ik nog wou zeggen: Ik kijk bijna geen tv meer.

ook al gebruik ik hem veel i.v.m. WII /playstation2

chimefan

• 5 messages
  • 22 votes

[/quote]

Ok ben ik zwaar tegen de nieuwe afleveringen. Eerst waren er 151 pokemon met als zeldzame "Mew and Mewtwo". Nu heb je er meer dan 1000 en Mew en Mewtwo lijken wel 2 poesjes vergeleken met hun. Terwijl eerst nooit sprake was van ze.

hoe bedoel je 1000? Het zijn er op dit moment 493. (sorry, pokemon freak )

en wat toevallig dat je poesjes zegt want Mew is gebaseerd op een soort kat en aangezien mewtwo gecreëerd is uit mew...

chimefan

• 5 messages
  • 22 votes

sorry voor dat quote in het vorige bericht, ik ben nieuw hier.

maar het was een quote van film_kaza

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

chimefan wrote:

hoe bedoel je 1000? Het zijn er op dit moment 493. (sorry, pokemon freak )

en wat toevallig dat je poesjes zegt want Mew is gebaseerd op een soort kat en aangezien mewtwo gecreëerd is uit mew...[/quote]

Noem mij maar de grootste anti-pokemon-lievertje Ik overdrijf min of meer met 1000, maar deels eran herken ik erin terug.

1 van de ererste afleveringen:

- "Er zijn wel 150 verschillende pokemon over de hele wereld!"

- "150?"

- "150!!!! "

Overal waar ze kwamen is sprake dat er maar 150 pokemon op de wereld zijn. In de nieuwste aleveringen lijken die oude pokemon haast niet meer te bestaan, en lijkt het alsof e nieuwe er altijd al waren. Een beetje... raar vind je niet ?

Wat betreft Mew mmhhh Mew is lief hoor maar eerst waren Mew en Mewtwo de ultieme 2 pokemon. Lugia en Entei mochten er ook nog wel zijn. Maar kijk nu eens... http://fc07.deviantart.com/fs29/f/2008/124/0/7/Infected_Kyogre__I_Series__by_Esepibe.png . Vergeleken met dit zijn Mew en Mewtwo 2 vlekken

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Daar heeft film-kaza gelijk in. De pokemons hebben een andere stijl gekregen na de ruby/shyhippher (of zo iets)reeks. Ze zijn op een manier vetter gemaakt en meer gedetaileerd. En Mew en Mewtwo zijn net watjes vergeleken met de nieuwe pokemon

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.