• 177.901 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.024 votes
Profile

Pokémon

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Misschien wel wat overmatig smilleygebruik...

chimefan

• 5 messages
  • 22 votes

sorry dat ik het moet zeggen hoor film_kaza, maar die pokemon op dat plaatje van jou bestaat niet. de echte pokemon die dat moet uitbeelden is kyogre http://www.legendarypokemon.net/images/wallpapers/kyogre.jpg

hij is inderdaad groot ja maar dan heb je het dus niet over deze

http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Wailord_(Pok%C3%A9mon) (alhoewel wailord is niet legendarisch, maar wel de grootste pokemon die er is)

maar je vergeet ook de drie vogels articuno, zapdos en moltres

syno

• 134 messages
  • 83 votes

film_kaza wrote:

Ook in een reeks liet hij zijn Baby Lempras (?) gaan. En een aantal afleveringen later ziet hij haar weer terug. Deze Lempras is een volwassen pokemon geworden. Ash is alweer geen dag ouder.

Gah, iemand die wat in school opgelet heeft weet dat dieren sneller volwassen worden dan mensen. Honden, katten, vogels, whatever.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Dan nog.

Toen hij van z'n stad vertrok was hij een schuitluis.

Intussen is hij half de wereld afgelopen per voet en nog steeds geen een aflevering met een scheerapparaat gezien.

Niet dat ik het kijk ofzo

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Net zoals in zo goed als elke serie, is een plaspauze overbodig.

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

syno wrote:

(quote)

Gah, iemand die wat in school opgelet heeft weet dat dieren sneller volwassen worden dan mensen. Honden, katten, vogels, whatever.

Dit zijn ook geen dieren

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Pokemon vind ik een van de minste animatieseries van de dag van tegenwoordig!

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Sterk achteruitgaande serie met steeds dezelfde slappe verhaaltjes.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Een doorsnee Pokémon episode:

-Ash loopt met zijn vrienden naar een nieuw doel.

-Ash komt iemand tegen.

-Team Rocket steelt de pokémons

-Tem Rocket word verslagen

-Ash praat met diegene wie hij heeft leren kennen

-Team Rocket komt terug

-Team Rocket word opnieuw verslagen.

-Ash vertrekt terwijl hij volop zwaait naar zijn nieuwe vriend.

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Jazeker -.-

Slap en origineel na 600(?) keer hetzelfde.

Mijn lievelings personages bleven toch Team Rocket (James , Yessica en die kat waar ik wel de naam van weet maar niet kan schrijven. )

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Ash in 1994 : ik wil pokemonmaster worden

Ash in 1995 : ik wil pokemonmaster worden

ash in 96

97

98

99

00

01

02

03

04

05

06

07

08

09 : ik wil pokemonmeester worden

later : ik wil pokemonmeester worden

In de tijd van de Verenigde Naties van Planeten : wanneer kan ik pokemonmeester worden.

Rond de tijd dat het einde is van de aarde ( schatting het jaar 5000000000) : Waarom heb ik zo'n weinig tijd gehad om pokemonmeester te worden? Ik kon nog miljoenen seizoenen doorgaan''

Ergens in een sterrenstelsel ver vandaan(veel later) :''He , wanneer stopt het signaal eens. AAAhhh de computer is overbelast er komt zo'n x aantal megagigaetc. biten aan! ****dood

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

In De Site > Gebruikers > MM Memorabele Quotes:

Ik heb tot de 3e nog pokemon gespeeld, maar gewoon omdat het het meest epische spel ooit is en gewoon supervet!

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

chevy93 wrote:

Ik heb tot de 3e nog pokemon gespeeld, maar gewoon omdat het het meest epische spel ooit is en gewoon supervet!

Eens ! Ik ben 19 en zelfs ik heb nostalgische heimwee naar de tijd waarin iedereen ( en echt IEDEREEN ) pokemon speelde. Geniaal bedacht gewoon !

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Die games zijn ook gewoon geniaal, de eenvoud maar toch met zóó veel inhoud De geweldige muziek, de spannende gevechten...ja die tijd wil ik ook wel weer Gaat alleen niet gebeuren.

Maar uuhm..off-topic .

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Vroeger geniaal, nu (al heel wat jaren) afschuwelijk . Die stemmen zijn té kut. Gevechten, erg spannend ja, miss dat team rocket(?) ooit nog eens gaat winnen . Muziek ook kut. Dragonballz, dat was vroeger pas écht geniaal. Maar goed, beetje offtopic allemaal. Dus beter weer ontopic, anders moet dit gebezemd worden .

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Goldenskull wrote:

Vroeger geniaal, nu (al heel wat jaren) afschuwelijk . Die stemmen zijn té kut. Gevechten, erg spannend ja, miss dat team rocket(?) ooit nog eens gaat winnen . Muziek ook kut. Dragonballz, dat was vroeger pas écht geniaal. Maar goed, beetje offtopic allemaal. Dus beter weer ontopic, anders moet dit gebezemd worden .

Volgens mij hadden we 't over de games . Over de serie beginnen we maar niet...

Spirou

• 254 messages
  • 0 votes

Pokemon en Dragon Ball Z is allebei stom.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Pokémon was echt cool. In groep 8 kon ik ze alle 150 opnoemen. Ik vond Togepie de liefste. Maar in het spel was ik altijd Charmander geloof ik. Oh nee! Bulbasaur!

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Geweldige tijd op de basisschool. 's Ochtends opstaan voor Pokémon, daarna eten en op het schoolplein met m'n vriendjes Pokémonspelletjes spelen.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Elineloves wrote:

In groep 8 kon ik ze alle 150 opnoemen.

Ik weet nog dat ik bij een verjaardag overhoord werd. Dan noemden ze een nummer en dan zei ik welke Pokemon dat was. En ik had ze allemaal goed!

Spirou

• 254 messages
  • 0 votes

chevy93 wrote:

(quote)
Ik weet nog dat ik bij een verjaardag overhoord werd. Dan noemden ze een nummer en dan zei ik welke Pokemon dat was. En ik had ze allemaal goed!

Dat is echt een 'useless talent'.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Spirou wrote:

Dat is echt een 'useless talent'.

Volgens mij valt dat wel mee. Het heeft niet zoveel waarde om die fictieve wezentjes te kennen, maar het is wel erg goed voor je geheugen.

Spirou

• 254 messages
  • 0 votes

Dan kun je je beter bezighouden met dat geheugentrainingsding van Nintendo.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Die had je toen nog niet, maar het heeft wel hetzelfde effect ja.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, dat is niet useless zullen we zeggen, op zo'n ding zitten tikken. Dit is/was nog volledig uit het blote hoofd.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

En ondertussen op school maar lage cijfers halen omdat je niets kon onthouden zeker

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Pokemon was de bom.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

Nooit verwacht dat ik ooit een post zou maken in een Pokemon topic, een persoonlijke mijlpaal!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Nou hup! De Site >> Gebruikers >> Gebruikersmijlpalen Ga die felicitaties in ontvangst nemen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.