- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Pokémon
Pokémon
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
jaaa Pokemon, mijn echte beste serie vroeger..
'Ik kies jou Pikachoe'
vond hem echt leuk vroeger, ik was gewoon een Fan hiervan..

(waren of zijn) er nog meer fans.?
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ik was fan, duh. Favoriete pokemon waren scyther en Charizard. De eerste 2 seizoenen waren erg leuk maar bij Johto werd het doodsaai! Toen nog gekeken, want ik was nog geen filmfreak en ik had niks te doen. Nu kijk ik het helemaal niet meer. Verder ook aan de Pokémon kaarten rage meegedaan. Ik had een vette verzameling, later heb ik het weggegeven aan mijn beste vriend.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Keek er naar, had veel kaartjes, maar vond er geen ruk aan. Een grote hype waar ik veel geld aan uit gaf, mischien en waarschijnlijk om er dom weg 'bij te horen'. Ok, origineel (volgens mij) en was zag er goed uit. Het was irritant dat die bad-guys iedere aflevering te zien waren, wat erg vervelend was.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
De enigste leuke aflevering is die waarin ze yojimbo/a fistful of dollars nadoen. Voor de rest: ben er te oud voor geworden, vroeger vond ik het wel geinig.
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2816 votes
Keek ik vroeger ook bijna altijd. Vond het geweldig en zelfs nu kan ik er nog wel wat van genieten.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vroeger vond ik het werkelijk geweldig. Ik spaarde de kaartjes natuurlijk en was er helemaal verslaafd aan. Pas toen de derde film uit kwam, en Pokémon veranderde vond ik er niks meer aan.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Was er vroeger ook helemaal gek van. Was in de basisschool tijd dus overal zag je die kaartjes. Had een flinke verzameling kartonnen kaartjes, maar ook de stickeralbums compleet, de games gespeeld, de videobanden in bezit en keek elke dag de serie. Was een leuke tijd 
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Ik vond hem leuk,
nu 1 van de slechtste serie´s ooit gemaakt.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Pokemon is gewoon een serie om racekak van te krijgen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Pokemon is gewoon een serie om racekak van te krijgen.
ja ik kijk er ook nooit naar kijk veel liever Dragonball Z
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik was hier ooit zo verschikkelijk fan van. Nu is dat helemaal weg. Dragonball Z is echt verschrikklijk. Het enige wat hier (nog) leuk aan is is dat het gewoon nostalgie is. Alleen de eerste serie was leuk. De rest was gewoon uitmelkerij.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik was hier ooit zo verschikkelijk fan van. Nu is dat helemaal weg. Dragonbal Z is echt verschrikklijk. Het enige wat hier leuk aan is is dat het gewoon nostalgie is.
ik vind Dbz gewoon erg mooi gemaakt en verhaal en slechterikken zijn erg cool.
en pokemon spreekt me helemaal niet aan
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Was vroeger de enige die er niks om gaf en er nooit geld aan uitgaf, tegenwoordig is iedereen jaloers dat ik nooit zoveel geld aan die kaartjes heb uitgegeven
De serie was vrij matig vond ik. Die irritante stemmen. En elke aflevering leek wel hetzelfde.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Veron35, Pokemon is ook een vette uitmelkerij. Echt 10 jaar lang het zelfte gezeik:
*Ik moet naar ****city om die of die uit te dagen
*Oh nee team rocket
*Pik in jus donderschok!
*Team rocket vliegt er vandoor
*Ik daag je uit
*gevecht
*Yes ik heb een badge gewonnen en ik word later pokemon meester.

Pokemon was altijd al kut geweest ik wil niemand beledigen hiermee maar pokemon is toch echt niet om aan te zien. Dragonball Z was in het begin ook best leuk maar dat begint ook te vervelen. Al die anime is gewoon bagger. Dat volwassen anime en die tekenfilm van Kill Bill accepteer ik nog wel maar daar hou ik het bij. En pokemon is nog lang niet weg want het blijft maar 200 jaar hetzelfte. Kinderen die hier voorbeelden van krijgen, bah. Ik gun ze liever Loney Tunes, Tom & Jerry of Cow and Chicken. Weg met die Pokke (mon) troep.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Och de eerste afleveringen vond ik geweldig , wie niet ?
Maar na die 150 pokemon was de lol er toch wel vanaf en is het echt verschrikkelijk geworden.
Heb medelijden met de kinderen die nu worden opgescheept met die uitmelkerij van die serie.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik heb al meedelijden met de kinderen die pokemon ondekt hebben.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
was er al te oud voor. Dragon ball, Nicky larson, Bioman, sherlock holmes, tom sawyer, Ullysse, galaxy express 999, les cités d'or, les chevaliers du zodiaques,... waren mijn series.
Maar ik kan wel komen in de Pokémon-aantrek, al vind ik samurai jack wel cooler.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik heb al meedelijden met de kinderen die pokemon ondekt hebben.
ja dat kun je wel zeggen gaat veel geld in om ook voor de ouders.
en ineens is heel de hype over en uit en wat doe je er dan nog mee. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ach, toen pokemon er al was, toen was ik 9 ofzo, vond ik er al geen reet aan.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ash Ketchup zei in 1996: Ik word later pokemonmeester
Ash Ketchup zegt in 2007: Ik word later pokemonmeester
Waneer is later? 
Zie je wel: uitgemolken shit!
niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
Pokemon vomd ik vroeger echt ontzettend cool echt dat gedoe met al die kaarten, munten, flippo's en andere shit hebben mijn pa en ma destijds een rip uit hun lijf gekost en nu slingert die troep nog steeds ergens rond in mijn kamer, ik kan me nog erggoed herrineren hoe wij schoffies vroeger op het schoolplein die kaarten stonden te ruilen als je daar nu aan terugdenkt is het net of je drugs aan het dealen waren 
En even over die serie ook dat was destijds een enorme hype ik vond het in het begin geweldig maar later werd het allemaal teveel van het zelfde en veels te kinderachtig ben toen ben ik maar gestopt.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Ik vind het vreselijk om te zien dat ik het in groep 7 een jaartje leuk heb gevonden en dat nu - bijna negen jaar verder - mijn neefje van 10 er ook fan van is. Zoals user Sinterklaas al aangaf: het is elke keer hetzelfde, en hiervoor geldt niet de kracht van herhaling, zoals dat wel bij series als Baantjer het geval is. Verschrikkelijke troep en ik heb medelijden met de kinderen die dit leuk vinden.
Zoals Niethie al zegt: vroeger was het inderdaad leuk met die kaarten, dat geef ik toe. Maar kom op...na bijna 10 jaar...de markt wordt overspoeld door die Japanse tekenfilmtroep. Een mooie Ghiblifilm of anime kan ik tegenwoordig best waarderen, maar ik zal blij zijn als er eindelijk eens een einde kwam aan deze verschrikking.
Real_Movie
-
- 303 messages
- 1297 votes
Ik ging ook die flippo's en kaarten sparen en ik had die pokemon spellen ook.Spullen van pokemon heb ik allemaal weggegeven.
Het was zeker een grote hype toen en nu eigenlijk nog steeds.
Voor kleine kinderen is het leuk om naar tekijken.
Hun zijn de sleutel om meer geld aan hun te verdienen.
Voor ouders is het niet leuk,want het is gewoon veelste veel geld.
Pokemon was leuk en nu niet meer en het wordt echt helemaal uitgemelkt en die pokemon worden steeds lelijker. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
maar ik zal blij zijn als er eindelijk eens een einde kwam aan deze verschrikking.
Het is eeeerrrrg jammer dat er een einde is gekomen aan oa:
-Eek the Cat
-Leven met Louie
-Walter Melon
-Cow and Chicken
-Tom & Jerry
-Droopy en Dripple
-Loney Tunes
en nog veeele anderen.
En dat dit soort troep gewoon eeuwig door gaat. Niet alleen pokemon maar ook vele andere robot/monsters/superhelden en ook die teenage achtige highschool shit. En erger nog: Het komt echt tegenwoordig op alle kinderzenders: op zapp, op nickellodeon en zelfs op Cartoon Network(!) dat ook al voor de grootste gedeelte zo is. Dat is toch gewoon om te janken? Vroeger had je nog wel goede cartoons (wat je ook gewoon cartoons kon noemen) maar nu... Gewoon echt programma's waar je je kapot aan ergert. Er zou gewoon een definitieve einde moeten komen aan Pokemon en al die andere manga shit. Gewoon dat Ash Ketchum en die andere individuen aan gort geknalt werden door anti-pokemon robots. 
En dan: Pokemon 4ever goodbye!
En....
Welcome back
-Eek the Cat
-Leven met Louie
-Walter Melon
-Cow and Chicken
-Tom & Jerry
-Droopy en Dripple
-Loney Tunes
En vele andere humoristische dingen.
Dan zou ik wel erg opgelucht zijn. 
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Wie hield er destijds niet van Pokemon? 
precies, iedereen hield er van, maar ik vind eigenlijk alleen de eerste drie, vier seizoenen leuk, daarna werd het enorm uitgemolken met de meest belachelijke creaties. Had het aub bij de eerste 150 gelaten 
mijn favoriete pokemon waren/zijn Mew en Mewtwo. heb ook die kaarten gespaard en de flippo's. aan de ene kant wel één van de vele rages, maar wel een leuke
niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
Heb nog zo'n zeldzame holografische mew kaart die iedereen destijds wou hebben heb hem nooit weg gedaag, en nu ligt ie weg te rotten in mijn kast, toch maar eens gaan verkopen 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Krijg je daar nog geld voor dan? Pokemon is toch helemaal niet hip meer?
Trouwens, ik heb nog een Pokedex
Echt zo'n rood apparaat met 150 van die beesten erin waar ik maanden voor spaarde en vervolgens nog eens maanden mee rondgelopen heb... Ligt nu ook weg te rotten in de kast. Maar dat was toen echt de iPod bij ons op school zeg maar. Mooie tijden 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
De best getekende tv-serie ever!!!
Zelfs Avatar kan hier wat mij betreft niet aan toppen, ze blijven altijd leuk die afleveringen echt geweldig. Op Gamesmeter is mijn avatar niet voor niets Ash! Ik vind vooral Jessie & James zo grappig met steeds dat zelfde muziekje op de achtergrond en even later vliegen ze er weer van door. Iedereen was vroeger altijd gek op Pikachu maar ik had het toch meer met Ash, hij was mijn favoriete karakter. Wat ik wel erg jammer vond, was dat toen ik is een keer keek ik Misty niet meer zag...erg jammer dat ze er uit is gehaald maar we moeten het nu doen met May en met dat kleine ventje waarvan ik de naam telkens vergeet. Maar brock is er natuurlijk ook nog!
Giovanni vond ik (nog steeds eigenlijk) vroeger altijd echt gangster maar wat is er nou met hem gebeurd...we zien hem nooit meer...
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
En als jullie dan willen weten welke scenes ik het grappigst vond hoef je alleen al naar het plaatje te kijken:

Mescaline
-
- 7089 messages
- 3218 votes
Heb er zelf ookwel naar gekeken..
Maar lang niet iedere dag.. maat van mij keek het vaak dus soms keek ik het ookweleens..
Vond het weleens grappig.. maar ben er nooit geen fan van geweest..