• 178.163 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.003 votes
Profile

Dexter (Showtime)

Kanisz

• 152 messages
  • 0 votes

We hebben daar eigenlijk ook nog geen uitleg van gezien, dus wie weet krijgt het nog meer uitleg/een vervolg... Verder prima seizoensopening!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Schitterende opener van seizoen 6 inderdaad! Het valt me elke keer weer op hoe hoog het niveau van het acteren is. En die sfeer, blijft ongeëvenaard. Fijn om iedereen weer terug te zien.

Thorak

• 6354 messages
  • 1885 votes

Kanisz wrote:

We hebben daar eigenlijk ook nog geen uitleg van gezien, dus wie weet krijgt het nog meer uitleg/een vervolg... Verder prima seizoensopening!

In Dexter gebeurd er vrijwel mooit iets zonder reden. Misschien dat het nu erg random over komt, maar misschien valt het over 10 afleveringen opeens op een plek...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ook al heeft het een reden voelt erg out of place aan. Verkeerde timing, vooral met de pacing die deze season opener had.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Naomi Watts wrote:

Vreemd dat het zo stil is, dacht dat Dexter wel een grote first day fanbase had.

Ik hou die shit niet bij joh, daar heb ik MM voor .

*zet download aan*

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat is ook een systeem .

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Wat een verschil met de opening episode van seizoen 5. Lekker veel humor, wat hardcore killing action, 2 vreemde baddies en een paar hele mooie borsten.

Prima begin.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Meest angstaanjagende scène van de hele serie tot nu toe: Dexter op de dansvloer .

Toffe opener. Dexter vs. spiritualiteit, Grieks-mythologische dan wel christelijke. Mag ik wel. Zin in ep 2.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Haha inderdaad. It's hammer time! .

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

vanavond eerste aflevering van seizoen 6 kijken

l-d

• 276 messages
  • 641 votes

Wouw lees ik hier nu dat er een nieuw seizoen begonnen is....That makes my day!

Thorak

• 6354 messages
  • 1885 votes

Phoenix wrote:
Meest angstaanjagende scène van de hele serie tot nu toe: Dexter op de dansvloer .
Hahaha inderdaad! Vooral ook de manier hoe.

hilda80

• 6 messages
  • 0 votes

Ik ben benieuwd, ik ga eindelijk vanavond ook de eerste aflevering kijken...Vast en zeker de moeite waard

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Ik ben pas begonnen met het kijken naar de serie (afl.2 seizoen1) en in tegenstelling tot anderen heb ik niet dat I'm hooked! gevoel. Niet dat ik nu niet meer kijk maar ik hoop dat het later nog komt!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Had ik ook niet gelijk in S1 maar dat komt snel genoeg. En na het begin van episode 10 weet je dat dit gewoon briljant is en dat je nog veel moois tegemoet kan gaan zien. Geniet ervan!

hilda80

• 6 messages
  • 0 votes

Wij lezen/spreken je nog wel over een tijdje...of misschien ben je dan tegen die tijd inmiddels niet meer zo actief op het forum omdat je inmiddels verslaafd bent en Dexter marathons aan het houden bent hihi!

horrorfreak23 wrote:

Ik ben pas begonnen met het kijken naar de serie (afl.2 seizoen1) en in tegenstelling tot anderen heb ik niet dat I'm hooked! gevoel. Niet dat ik nu niet meer kijk maar ik hoop dat het later nog komt!

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Ik laat het je weten

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Prima start weer! Had het echt gemist en zit er weer helemaal in. De moorden van Dexter waren weer aanwezig, de humoristische momenten (Dexter op z'n reunion , Masuka die weer geweldig was, Batista in het restaurant), nieuwe moordenaars komen weer voorbij. Ben benieuwd hoe het zich weer gaat ontwikkelen! Morgen alweer de nieuwe ep.

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Ik heb het eerste seizoen uit en ik moet toegeven dat ik blown away was bij de laatste twee afleveringen. Jeetje ik zat echt op het tipje van m'n stoel. Ik vind het wel jammer dat het zo uitgedraaid is. Ik had het anders gehoopt. Op naar seizoen 2, zou ik zo zeggen!

hilda80

• 6 messages
  • 0 votes

Don´t worry, het wordt alsmaar beter...

Quentin

• 10202 messages
  • 8552 votes

0601 is aardig na het vorige seizoen, dat een complete aanfluiting was, maar het wordt even afwachten. Vond de reunion moord behoorlijk lame, hij belt die kerel op met de telefoon van de toiletdame, als de politie dat natrekt is het zo duidelijk dat alleen Dexter de kans daartoe had op dat tijdstip .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat stukje dat Masuka naar de kont van die studente op de bureaustoel kijkt

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Quentin wrote:
0601 is aardig na het vorige seizoen, dat een complete aanfluiting was, maar het wordt even afwachten. Vond de reunion moord behoorlijk lame, hij belt die kerel op met de telefoon van de toiletdame, als de politie dat natrekt is het zo duidelijk dat alleen Dexter de kans daartoe had op dat tijdstip .

Ja, maar kunnen ze wel iets natrekken? Want zijn telefoon ligt op de bodem van de oceaan.

Quentin

• 10202 messages
  • 8552 votes

Zulke gegevens worden niet in de telefoon opgeslagen maar bij de provider op de server.

Thorak

• 6354 messages
  • 1885 votes

Ach, zo konden ze op wel meer manieren Dexter pakken. Hij heeft in erg veel gevallen wel zéér veel geluk, waar hij allemaal mee weg komt...

Maar daar moet je gewoon helemaal niet bij nadenken, gewoon genieten van een verder erg goede serie!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zeer goede tweede episode. Vooral blij met de terugkomst van de tooth fairy. Ook erg fijn de kleine verduidelijking van het doel van Gellar en Travis. Vooral de relatie tussen Travis en Gellar heeft veel potentieel voor suggestieve sickness. De significantie van Sam vat ik nog niet echt en waarom Dex hier zo gefocussed op is, lijkt me nou niet echt prioriteit hebben voor Dex. Scenes tussen Masuka en Ryan kunnen nog wel eens voor een heerlijke comic relief gaan zorgen .

Dexter lijkt ook nu zich weer hersteld te hebben van het tenenkrommende niveau van afgelopen seizoen. Thank god. Genieten weer dit.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Dit weekend pas de 1e aflevering van het nieuwe seizoen gezien en wow dat is pas een seizoensopener! Aflevering heeft gewoon alles en vooral die humor die ik soms een beetje miste in vorig seizoen, en Edward James Olmos bij de cast die man kan niks verkeerd doen bij mij, volgens mij wordt dit seizoen echt weer top. Vorig seizoen was ook een pak beter dan de gemiddelde serie maar in Dexter termen misschien net iets minder.

Laat de volgende maar komen, hammer time!

hilda80

• 6 messages
  • 0 votes

Ik ga er vanavond weer lekker voor zitten, SE6, EP2 kom maar op !

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Colin Hanks maakt veel indruk op me in die tweede aflevering. Heeft een prima kop voor dit soort vreemde rollen.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

The Oceanic Six wrote:

Dat stukje dat Masuka naar de kont van die studente op de bureaustoel kijkt

Het is ook wel een erg lekkere kont.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.