• 178.146 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.780 votes
Profile

Dexter (Showtime)

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ik wil de Teaser aan klikken. Maar ik doe het niet. Wil zo blanco mogeljk het nieuwe seizoen in. Filmtrailers kijk ik ook niet (nou ja in de bios ontkom je er niet aan). Maar errug zin in Dexter #6

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Kun je gerust aan klikken. Zet de toon voor het seizoen, maar vertelt niets over de verhaallijnen.

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

ben bijna aan het einde van seizoen 2! weet toevallig iemand online site's (nederlandse of vlaamse) waar je Dexter kan kopen?Liefst seizoen 3! Echt spannend dat ze de zakken met lijken gevonden hebben van Dexter The bay harbor butcher!

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

Pff! moet de laatste 3 afleveringen van seizoen 2 zien maar iemand heeft het nog steeds uitgeleend in de videotheek!Kan het beter kopen!

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

Moet de laatste 2 afleveringen van seizoen 2 zien! Wat gaat Dexter met Doakes aanvangen?Hij is een moordenaar maar toch wil je niet dat Dexter wordt gepakt!

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

bol.com | Zoekresultaten: Dexter | Dvd - hier hebben ze gewoon alle seizoenen

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

Dankje!

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

Ze zeggen raak je het niet beu van al die vampieren films en serie's?(Twilight,The vampire diaries,Buffy the vampire slayer..)Maar wat echt begin tegen te steken zijn al die politie en ziekenhuis serie's.

Toen ik het eerst over Dexter hoorde dacht ik:Weeral een politie serie maar deze serie is compleet anders.Een forenschisch bloedonderzoeker bij Miami metro police en s'avonds de buurten van Miami proper houd:Een moordenaar die de 'code' van zijn vader volgt.

Heb nu alle 2 seizoenen gezien jeej! nog 4 te gaan en ben zeker van plan ze nog allemaal in één ruk uit te zien.Een topserie!

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Hier nog een trailer van seizoen 6: ?Dexter? preview of season six | HollywoodNews.com

Thorak

• 6354 messages
  • 1885 votes

Wow, Dexter die doodt met een hamer! Dat is toch een redelijk emotioneel beladen wapen, zeker voor Dexter. De sfeer lijkt me heel erg gaaf in S6!! Edward James Olmos verwacht ik dan ook heel erg veel van!
Marilyn Manson in de trailer!! Helemaal geweldig!
Wanneer begint S6? Ik kan niet wachten!!!

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Edward James Olmos

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

Seizoen 3 beginnen te kijken! Super en je moest in het begin goed volgen ivm Lila.Super!

Thorak

• 6354 messages
  • 1885 votes

Die S6 trailer blijft toch heel erg gaaf! Dit kan wel eens het beste seizoen tot nu gaan worden, al zijn trailers natuurlijk wel vaker misleidend. Maar Edward James Olmos kan eigenlijk al niet tegen vallen, dus mijn verwachtingen zijn hoog!

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Vorig jaar na 3 afleveringen van seizoen 5 afgehaakt, vanaf vandaag ga ik het eens een nieuwe kans geven (o.a. omdat ik iets nodig heb als afleiding tijdens het studeren ).

Hopelijk draait seizoen 5 toch iets beter uit dan de vele reacties op internet doen uitschijnen, maar na ondertussen Breaking Bad te hebben bekeken heeft Dexter toch zware verwachtingen te vervullen. Zeker omdat BrBa zo zwaar op gevolgen van handelingen teert, terwijl Dexter tot nu toe (seizoen 4 dus) altijd gemakkelijk buiten schot is gebleven.

Anyway, ben benieuwd

Thorak

• 6354 messages
  • 1885 votes

Seizoen 5 begint inderdaad erg matig. Voor mij zat er ook aardig wat tijd tussen aflevering 2 en de rest van het seizoen. Het duurde wat lang voor S5 op gang kwam, maar werd toch zeer zeker een erg boeiend seizoen. Ik vond het qua onderwerp/plot zo'n beetje het heftigste seizoen tot nu toe.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Thorak wrote:
Seizoen 5 begint inderdaad erg matig. Voor mij zat er ook aardig wat tijd tussen aflevering 2 en de rest van het seizoen. Het duurde wat lang voor S5 op gang kwam, maar werd toch zeer zeker een erg boeiend seizoen. Ik vond het qua onderwerp/plot zo'n beetje het heftigste seizoen tot nu toe.

Dus S5 is de moeite? S4 zit er net op en ik zag gisteren tot mijn grote verbazing dat S5 al in de winkels ligt. Dat is snel! Spoiler: Ik had deze keer behoorlijk wat problemen met de zwart-wit voorstelling van Dexter z'n vrouw maar de finale van S4 heeft dat lekker opgelost voor mij. John Lithgow maakte wel veel goed.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

^^Heb ook gezien dat S5 binnen twee weken z'n release heeft (in BE dan). Gelijk met de Amerikaanse release, waarschijnlijk omdat de boxen de afgelopen maanden zo goed verkocht hebben o.w.v. slechte weer.

Heb ondertussen S5 afgekeken, toch beter dan verwacht. Het is wel te begrijpen dat er kritiek kwam op Lumen (veel te weinig aandacht besteed aan Rita's dood) en LaGuerta/Batista (weggegooide screen time), maar de opbouw van de Barrel Girls case met de 5 daders is erg leuk gedaan en ook de Santa Muerte case was aangenaam met vooral die laatste scène in de nachtclub. Jennifer Carpenter (Debra) was voor mij de ster van het seizoen, ook Desmond Harrington (Quinn) kreeg wat meer aandacht. Het plot met Liddy was een beetje overdreven, maar daar kan ik wel langs kijken. Julia Stiles was de ene keer al beter dan de andere, en het is goed dat ze weg is, maar vond ze toch best te verdragen met een interessant verhaal.

Beste afleveringen waren Everything Is Illumenated (ondanks dat de geloofwaardigheid hier wel op z'n minst is) en In the Beginning.

Van de ene kant jammer dat - zoals altijd - op het einde van het seizoen op de resetknop wordt gedrukt, maar ben wel benieuwd naar de religieuze thema's in S6.

moviemike

• 1309 messages
  • 5770 votes

Seizoen 3 uitgekeken en hoewel de opbouw trager verliep dan in S1 en 2 toch weer een sterk staaltje tv gezien. Enkele memorabele, aangrijpende scenes en een fantastische vertolking van Jimmy Smits.

Het lijkt alsof het personage van Dexter - in tegenstelling tot de meeste andere reeksen - naarmate de jaren boeiend blijft en steeds interessanter begint te worden, net omdat het karakter van de moordenaar steeds blijft evolueren en zich zonder emotie aanpast aan zijn nieuwe omgeving.

Ben benieuwd naar seizoen 4 en wat nog allemaal volgt!

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Zit op het moment te wachten op de release van seizoen 6. had er al een paar seizoenen op zitten toen hij in Nederland op TV kwam.

Laatste seizoen is niet zo goed meer hoor, vind vooral zijn sidekick helemaal niks.

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

Eerste aflevering van seizoen 4 beginnen kijken! Die naam van...Is wel heer teleurstellend.Harrison?Zelf Dexter heeft een modernere naam.

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

Elk seizoen een andere moordenaar:

1The ice truck killer

2The bay harbor butcher

3The viller

4The trinity killer

ben benieuwd voor 5 en 6

Thorak

• 6354 messages
  • 1885 votes

TheShadowking wrote:

Zit op het moment te wachten op de release van seizoen 6. had er al een paar seizoenen op zitten toen hij in Nederland op TV kwam.

Laatste seizoen is niet zo goed meer hoor, vind vooral zijn sidekick helemaal niks.

Seizoen 6 moet nog op tv gaan komen, ben je niet in de war met seizoen 5?

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Nee 6. Ik bedoel eigenlijk ook de release op TV, het gaat er ook meer om dat ik erop zit te wachten. In het najaar gaan ze uitzenden in Amerika geloof ik en dan wordt het wel geupload.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

De afgelopen 2 weken deel 1 + 2 verslonden.

Seizoen 1 was erg spannend en mijn vermoeden dat de vriend van Debra weleens de Ice truck killer zou kunnen zijn werd pijnlijk bewaarheid. Desondanks mocht dat de pret zeker niet drukken en vond ik het allemaal erg creepy neergezet worden!

Seizoen 2 kent enkele interessante personages die voor het nodige vuurwerk zorgen. Met name de performances van Lundy & Lila zijn uitstekend.

Kortom Dexter bevalt mij prima en is zijn status meer dan waard tot nog toe! Nu eerst even voorrang verlenen aan Six Feet Under en daarna gauw verder met de andere delen.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

eerste aflevering seizoen 6 uitgelekt.

Heb hem inmiddels binnen dus vanavond maar even voor zitten.

Thorak

• 6354 messages
  • 1885 votes

Tja, maar als het dan weer een goede aflevering is moet je 3 weken wachten ipv 1 voor je weer verder kunt kijken....

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Heb de 1e aflevering ook gekeken gisteravond. Ben benieuwd wat er komen gaat in seizoen 6.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Was het wat? Ik wacht wel nog even, anders zit er zo'n groot gat tussen aflevering 1 en 2.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.