• 178.145 movies
  • 12.219 shows
  • 33.991 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.705 votes
Profile

Dexter (Showtime)

Thorak

• 6354 messages
  • 1885 votes

Naomi Watts wrote:

Mos Def en Billy Brown ook in S6 .

Billy Brown ken ik niet, maar Mos Def zit ik dus écht niet op te wachten!

Ch3wb4cc4h

• 116 messages
  • 0 votes

Ik ben overigens benieuwd of het hoodstuk Quinn nu afgesloten is.

Thorak

• 6354 messages
  • 1885 votes

Waarschijnlijk tot dat hij weer iets verdachts merkt, maar dan zal hij mischien betwijfeld raken aangezien Dexter hem heeft 'gered' door met het bloedonderzoek te knoeien...

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Dexter 4 ligt sinds vandaag in de winkels. Is het een goed seizoen?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het beste seizoen van allemaal AC1. Ik zeg doen!

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Absoluut de moeite waard.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Oké dan maar. Damn, dat is al de derde reeks op één maand tijd! Mad Men 4, True Blood 3 en nu Dexter 4. This is getting expensive. En dan te bedenken dat ik een maand geleden 'droog' stond en dan maar In Treatment heb aangeschaft.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Zojuist seizoen 5 afgezien, ook van hoog niveau (weer erg uitdagend qua verhaal) maar bepaalde elementen uit andere seizoenen spreken me toch meer aan, (heb het dan bijvoorbeeld over de killer). De eerste paar en de laatste paar waren in ieder geval zeer memorabel en ik geloof dat dit echt het beste is wat de televisie ons momenteel te bieden heeft.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dan kijk je toch vrij weinig televisie . Sterke serie maar lang niet het beste wat de tv op dit moment te bieden heeft. Ik ben dan ook benieuwd hoe actief je als seriekijker bent aangezien je dit gelooft.

Kanisz

• 152 messages
  • 0 votes

Hahah, er heeft ook iemand The Wire ontdekt Alle standaarden vliegen omhoog Desalniettemin blijft Dexter natuurlijk ook een super gave serie...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Al is The Wire helaas geen lopende serie meer maar The Wire tilt de standaard wel enorm omhoog . Maar zeker een erg sterke serie dit, zie ook mijn enthousiasme in mijn posts hier.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Ik vind dit op dit moment toch ook wel het beste wat tv te bieden heeft. Echt f.cking goed gewoon.

Thorak

• 6354 messages
  • 1885 votes

The Wire kon mij niet heel erg boeien. Ik heb een paar afleveringen gezien, maar het kon me niet zo trekken om de hele serie te volgen.

Nu ben ik met Game of Thrones van HBO bezig, een aanrader voor de liefhebbers van series als Rome! Sean Bean die zijn rol van Boromir (alweer ) nog eens over doet. Het is vergelijkbaar met Rome, maar dan een fictief verhaal, in een middeleeuwse setting.

Nijmegen

• 323 messages
  • 692 votes

Mijn volgorde van goed naar minst goede dexter seizoenen:

2-4-1-5-3

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

Heb juist seizoen 1 gehuurd.Ben benieuwd...

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ooh ik mis Dexter!!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Nijmegen wrote:

Mijn volgorde van goed naar minst goede dexter seizoenen:

2-4-1-5-3

Seizoen 3 was fantastisch! Waarom vond je die het minst? Of bedoel je met minst nog steeds steengoed, maar iets minder steengoed dan seizoen 2 enz...bagger kan het niet zijn toch?

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Volgens mij staat of valt S3 voor een deel met of je een fan van Miguel Prado bent of niet. Ik vond hem fantastisch.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ik ook! 'Amigo'

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Nu mis ik Dexter nog meer! Ik vond alle 5 seizoenen tof! Zit echt een lijn in met Harry's code enzo. Maar qua engerds vond ik John Lithgow uit seizoen 4 wel briljant. Brrr .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Miguel Prado .

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

Zit nog maar aan seizoen 1 maar het is echt spannend!Oke dexter vermoordt telkens zijn slachtoffers maar hoe ze die spanning opdrijven echt enorm!Ben benieuwd hoe het verder afloopt!

Nijmegen

• 323 messages
  • 692 votes

laundromat wrote:

(quote)

Seizoen 3 was fantastisch! Waarom vond je die het minst? Of bedoel je met minst nog steeds steengoed, maar iets minder steengoed dan seizoen 2 enz...bagger kan het niet zijn toch?

Ik zou niet durven zeggen dat het slecht is, maar ik vond het gewoon de minste.

Thorak

• 6354 messages
  • 1885 votes

Nicholas wrote:

Volgens mij staat of valt S3 voor een deel met of je een fan van Miguel Prado bent of niet. Ik vond hem fantastisch.

Ik ben niet bepaald een fan van Miguel Prado, maar S3 vond ik toch erg goed. S4 vond ik beduidend minder, John Lithgow vond ik heel erg matig, terwijl ik die normaal juist altijd wel goed vind. Ook het verhaal van S4 kon me aanzienlijk minder boeien. Voor mij blijft de volgorde dan ook 2,1,3,5,4 waarvan 3 en 5 ongeveer op gelijke hoogte staan.

Ik ben nu net weer opnieuw aan S1 begonnen, leuk is dan om te zien hoe klungelig sommige akties van Dexter waren ten opzichte van de latere seizoenen! Er zit echt ontwikking in het personage en dat maakt de serie dan ook erg goed.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Ik vond John Lithgow juist geweldig in seizoen 4 en is voor mij een dikke + waarom ik seizoen 4 het beste seizoen vind.

Maar goed ik zie haast bij elke serie dat iedereen zijn eigen favoriete seizoenen heeft. Dus verbaas me er niet meer over als iemand niet zo onder de indruk is van iets wat ik geniaal vond.

Mather of taste

Thorak

• 6354 messages
  • 1885 votes

Ja dat is zeer zeker zo, er zijn heel erg veel mensen die S4 het betere seizoen vinden en ook wel een (iets minder groot) aantal die S4 juist het minste seizoen vinden. Het is een beetje een "hate it or love it" seizoen lijkt het wel.

Maar ondanks dat ik het het minste seizoen vond, vind ik het zeker nog geen slechte hoor!

Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, zo blijft er tenminste een beetje variatie in wat er gemaakt wordt!

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Achteraf gezien had ik het onderwerp van seizoen 2 liever wat later in de serie gezien.
Dexter als de man die ze zoeken had dan meer impact op mij gehad.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Bericht met slecht taalgebruik en spoilers verwijderd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.