- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dexter (Showtime)
Dexter (Showtime)
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Ik vond deze aflevering op zich wel meevallen, kwam denk ik meer door de herintroductie van Hannah.
En even serieus, Cassie. Dat ging ook weer helemaal nergens over. Dus dan wordt die Zach nu Dexter's grote vijand(?), wat een miskleun zeg.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Indirect wel, al verwacht ik dat hierdoor juist Dr. Vogel de rol van villain overneemt, haar patiënten zijn slechts een middel.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
De bad-guy focus verspringt véél te veel in dit seizoen. Het lijkt wel of ze een aantal korte verhaaltjes aan elkaar geplakt hebben tot 1 verhaal, eerder irritant dan vermakelijk. Met nog maar 5 afleveringen te gaan zouden ze nu toch wel wat spijkers met koppen moeten gaan slaan, maar in plaatst daarvan blijven ze met nieuwe onzinnige subplotjes aankomen, althans zo voelt het voor mij.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ja apart figuur haha.. gezellig(spoiler): onderonsje trouwens aan tafel met Vogel, Hanna, Dexter en Zach 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Maarehm.. heeft Vogel Zach nu dus vermoord? aangezien ze dat potje in haar hand had?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
That's the question! ik denk het persoonlijk zelf niet. Er zal wel weer een duister figuur opduiken die verantwoordelijk is voor Brainmurders, ik zie Vogel zelf hier niet voor aan. Verder denk ik dat de ex van Cassie ook een belangrijke rol hier in zal gaan spelen. En wellicht hij de Brainmurderer is? Maar goed. Verder zit het er bijna op, nog 4 afleveringen te gaan... Jammer dat ze er nog geen Seizoen 9 aangeplakt hebbenwant het kan niet anders zijn dan een abrupt eind.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Pff, weer een personage om zeep geholpen die potentie had. Zo blijft het een rommelig seizoen. Dexter en Hannah gaan eindigen als Bonny & Clyde ofzo?
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Dat happy family opzetje duurde dus ook niet lang. Wel geinig. Zag de dood van Zach itt die van Cassie niet aan komen.
Afgezien daarvan is het seizoen niet zo boeiend. Al helemaal niet voor een final season. Het is te hopen dat de onthulling rond de Brain Surgeon niet gaat uit lopen op een teleurstelling. Daar hoop ik op wat creativiteit.
YAH87
-
- 230 messages
- 0 votes
Rare Vogel; die kookt zeker elke dag voor vier personen? 
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Mischien iemand die we al kennen?
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
ruudhesselink
-
- 126 messages
- 1434 votes
Denk inderdaad dat de ex van Cassie een grotere rol zal gaan spelen!
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Vogel lijkt me niet de moordenaar. In een eerdere aflevering kreeg ze toch een sms'je, waarna er zo'n potje met hersenen voor haar deur stond?
Arnie
-
- 1082 messages
- 1881 votes
Magistrale aflevering. Niet in het minst, dat moet gezegd, door de screentijd voor Yvonne 
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Wow, onverwachts toch een goede aflevering van Dexter. Alleen jammer dat Zach er nu aan is, ik begon 'm net leuk te vinden.
De vraag is nu wie de killer is, hopelijk wordt het niet al te vergezocht.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2407 votes
Wow, onverwachts toch een goede aflevering van Dexter. Alleen jammer dat Zach er nu aan is, ik begon 'm net leuk te vinden.
De vraag is nu wie de killer is, hopelijk wordt het niet al te vergezocht.
Haha precies wat ik dacht Ik vond Zach altijd een beetje irritant en niet goed geacteerd, de eerste aflevering waar ik hem fantastisch vind, vindt hij meteen de dood. Het wordt er wel weer extra boeiend van.
Ik vond het al zo raar dat Yates de Brain Surgeon was, dit maakt het allemaal wel logischer.
Goed, ik kom er dus nou pas achter dat Jacob 1 van de 2 Boondock Saints is
krijg je met die plastische chirurgie
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Sjonge, die Dexter is toch maar een geluksvogel. Gei... mooie scène met Hanna. Jammer van dat getouwtrek. Ik had het wel leuk gevonden als ze als koppel zouden moorden
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
[quote]Martijnnn wrote:
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
LOL Deb en Hannah gezellig aan het avondeten.
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Mooi moment in de vierde (?) aflevering van dit seizoen dat Deb, oud hoofdcommissaris van Miami Metro daar in de verhoorkamer zit om een moord te bekennen en wanneer dat niet uitkomt Dexter haar drogeert, haar over de schouder gooit en zo het politiebureau uitloopt
Deze serie af en toe 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Arnie
-
- 1082 messages
- 1881 votes
Schitterend inderdaad, een van de mooiste scenes in de hele serie wat mij betreft.
Oja, roze staat haar goed!
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Beetje vaag nu blijkt dat Saxon Vogel's lang verloren zoon blijkt te zijn, gelukkig is het niet zo vergezocht als ik verwacht had.
Verder een oké aflevering, lachen om Lemansky van The Shield in een gastrol te zien. Alleen als ik Make Your Own Kind of Music hoor moet ik nog steeds aan Lost denken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Episode 8 was wel aardig, maar bevindt zich wel op heel glad ijs met al die komische elementen. Vooral die hele komische rol met Zach
. Gelukkig is ie verleden tijd nu. Alleen de scenes van Hall met Strzechowski zijn de moeite waard. De seksscene ook weer erg mooi geschoten door Jur. Vind Strzechowski geweldig maar het verblindt mij zo niet door maar te gaan stellen dat de kwaliteit hoog is zoals sommigen hier hebben. Come on now.
In episode 9 wordt het nog ridiculer. Vooral het etentje van Deb en Hannah, gaat ook werkelijk nergens over. Dexter is een beetje een karikatuur op zichzelf geworden, en dan wordt het door sommigen nog geprezen ook. Oh gosh. Met nog 3 episodes te gaan hebben ze zich in een hele lastige positie gewrongen en moet er een wonder gebeuren wil het nog een waardig afsluitseizoen worden (als Showtime idd aan het kortste eind trekt). Hannah moet iig dood.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Beetje vaag nu blijkt dat Saxon Vogel's lang verloren zoon blijkt te zijn, gelukkig is het niet zo vergezocht als ik verwacht had.
Hm. Vond het toch redelijk vergezocht..
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat was wel erg vergezocht ja. Het schrijfwerk in Dexter
.
Arnie
-
- 1082 messages
- 1881 votes
't Is allemaal behoorlijk karikaturaal geworden gedurende de laatste seizoenen, dat klopt. Het schrijfwerk getuigt ervan dat men de serie ook lang niet meer zo serieus neemt als eerst.
Maar wanneer je dat accepteert blijft er genoeg vermaak over, zeker met Hannah terug in de picture.
En de vorige afleveringen deden me denken aan een wonderbaarlijke voorspelling die eRCee deed, nog ver voor de seizoensstart:
De laatste scene laat denk ik een mooi boerderijtje ergens in Argentinië zien met Dexter en Hannah en een hoop kids en tante Deb die dagelijks verse eieren komt brengen.
En nee, dat is geen spoiler
Spannend hoor!