• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.389 votes
Profile

Dexter (Showtime)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Geinig einde van de nieuwe aflevering, maar het kan dit matige seizoen niet meer redden. Zorg voor een schokkend einde, dan ga ik niet geheel teleurgesteld ermee stoppen over een paar weken.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Hoewel een beetje Luke, I'm your father! vind ik het toch wel een leuke twist. Verder geniet ik toch meer van de opgebloeide romance tussen Hannah en Dexter. Ik vond het zo jammer dat ze weg ging en nu komt het helemaal goed.

Het etentje was trouwens één van de beste scènes van de serie, inderdaad.

heibert

• 14 messages
  • 183 votes

D'r moet wel heel wat bijzonders gebeuren om het tot een kneiterende finale te laten komen.

Het is allemaal wat "gewoontjes' aan het worden en wil zou graag de siddering weer terug.

Seizoen 4 met John Litgow was de top tot nu toe.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Pfff, geen nieuwe Dexter deze week. Dat wist ik niet Volgende week weer, dan wel 3 weken op rij de laatste 3 afleveringen.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Nee, ook al geen Newsroom. Wat een bummer.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Hoe bedoel je blij met een dooie mus.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het is Labor Day, kom op mensen. Na afloop van de aflevering zegt de voice over toch duidelijk "in two weeks". Duidelijker wordt het niet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Net of ik weet welke feestdagen Amerika op welke dagen heeft. En ik kijk de promo's meestal niet, omdat ze spoilers hebben.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

FYI: op 24, 25 en 26 december vieren ze kerst.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Maar op 24 december zit Dexter er al wel op denk ik.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

Haha alsof wij weten wanneer het daar Labor Day is, bovendien druk ik hem vaak al weg voordat de voice over begint aangezien ik nog niet wil weten wat er de volgende aflevering gebeurt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Euhh eigenlijk wel. Vorig seizoen was er ook een break bij Labor Day, of je moet zo'n slecht geheugen hebben of de simpele optelsom niet kunnen maken. Iedereen die series kijkt (in de zomerprogrammering dan, en is hier lijkt mij van op de hoogte). Alleen BrBa gaat door.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jij denkt serieus dat we onthouden wanneer er in vorige seizoenen breaks zaten? Amerika boeit me geen zak, dus nee. Alleen de feestdagen die gezamenlijk met NL zijn plus the fourth of july onthou ik wel.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Aangezien de reacties dat het een enorme big deal is als er een gat zit in het uitzendschema zou je mogen verwachten dat je dat gaat onthouden. Al lijkt mij dat onthouden automatisch te gaan (bij mij wel) maar blijkbaar is mijn geheugen dan gewoon above average. Geeft ook verder niet, vond het alleen opvallend.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

The Oceanic Six wrote:

Jij denkt serieus dat we onthouden wanneer er in vorige seizoenen breaks zaten? Amerika boeit me geen zak, dus nee. Alleen de feestdagen die gezamenlijk met NL zijn plus the fourth of july onthou ik wel.

Haha ja the 4th of july kan ik meestal ook nog wel onthouden

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Naomi Watts wrote:

Aangezien de reacties dat het een enorme big deal is als er een gat zit in het uitzendschema zou je mogen verwachten dat je dat gaat onthouden. Al lijkt mij dat onthouden automatisch te gaan (bij mij wel) maar blijkbaar is mijn geheugen dan gewoon above average. Geeft ook verder niet, vond het alleen opvallend.

Dan kan ik je uit je droom helpen. Er heeft, tot dit seizoen, nog nooit een break in Dexter gezeten i.v.m. Labor Day. Dus schijnbaar is je geheugen toch niet zo goed.

Of je moet het serie-seizoen bedoelen, maar daar zit niet altijd een break in.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kai wrote:

(quote)

Dan kan ik je uit je droom helpen. Er heeft, tot dit seizoen, nog nooit een break in Dexter gezeten i.v.m. Labor Day. Dus schijnbaar is je geheugen toch niet zo goed.

Of je moet het serie-seizoen bedoelen, maar daar zit niet altijd een break in.

Damn, je hebt helemaal gelijk . Pas voor het eerst dat Dexter zo vroeg in het jaar uitgezonden wordt. Exuus Martijn en A&L.

Zal wel in de war zijn met een andere serie, want ik kijk wel enorm veel. Al blijft het nog staan dat als je breaks zo irritant vindt je van tevoren het uitzenschema doorneemt voor gaps.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Zal allemaal wel, de teleurstelling is er niet minder door.

H-H

• 8 messages
  • 6 votes

kos wrote:

Nee, ook al geen Newsroom. Wat een bummer.

Nee ik zat ook al met smart te wachten op beide afleveringen (Dexter en Newsroom), gelukkig was Breaking Bad er wel heel jammer ook dat die serie ermee stopt trouwens

Maar waarom is het eigenlijk zo dat Amerikaanse series regelmatig allemaal tegelijkertijd een week overslaan? Het is me wel vaker opgevallen, dat wanneer één serie een week overslaat, een aantal andere series die week dan ook geen uitzending hebben...

H-H wrote:

Maar waarom is het eigenlijk zo dat Amerikaanse series regelmatig allemaal tegelijkertijd een week overslaan? Het is me wel vaker opgevallen, dat wanneer één serie een week overslaat, een aantal andere series die week dan ook geen uitzending hebben...

Zie bovenstaande discussie.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

One down.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Redelijk voorspelbaar en dus niet heel erg schokkend einde van de aflevering. Er gebeuren nu opeens een aantal dingen die tegen Dexter zullen gaan werken, maar gezien hij daar al zeven en half seizoen mee weg komt zou het me héél erg tegenvallen als dat nu opeens wél zijn ondergang gaat worden. Vooralsnog niet alleen een saai en slecht seizoen, maar vooral irritatie opwekkend.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Niet zo boeiende aflevering, de dood van Vogel deed me vrij weinig. Zijn we eindelijk van haar betuttelende gezeik af.

Het ongeluk van Harrison zag er trouwens lachwekkend uit.

Berty

• 88 messages
  • 158 votes

Shinobi wrote:
Niet zo boeiende aflevering, de dood van Vogel deed me vrij weinig. Zijn we eindelijk van haar betuttelende gezeik af.

Crap, ik heb blijkbaar deze aflevering nog niet gezien.
zonder de spoilers blijven er trouwens nog wel spoilers over bij jou tekst..

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Berty wrote:

Crap, ik heb blijkbaar deze aflevering nog niet gezien.

zonder de spoilers blijven er trouwens nog wel spoilers over bij jou tekst..

Crap, ik heb hetzelfde...ik dacht dat ik bij was vanwege de break, maar die duurde blijkbaar korter dan ik dacht.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Shinobi wrote:
Echt hè, zo voorspelbaar ook.

En zo was het de hele aflevering... Je weet dat de zoon van Vogel het doorheeft, om maar wat te noemen.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

De hele aflevering? Het hele seizoen... Er is tot nu toe echt nog helemaal níets verrassends gebeurd.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Vind het jammer dat het stopt maar serie gaat wel als een nachtkaars uit!

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Shinobi wrote:

En de hoeveelheid bloed dan

deze serie af en toe

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Heh, Sylvia Prado.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.