• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.947 actors
  • 9.370.964 votes
Profile

Dexter (Showtime)

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Dexter en Deb gaan er allebei aan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Allemaal vrij voorspelbaar, verloopt precies zoals ik na een episode al zei. Mag inderdaad wat minder met de zijplotjes, gelukkig is mijn zwak voor Bethany Joy Lenz zo groot dat je me niet hoort klagen over het Cassie zijplotje. Vrij marginaal, dus geen reden om te klagen. Het Bonnie & Clyde concept met Dexter en Deb bevalt me wel. Het schrijfwerk is niet goed, maar dat is het al seizoenen niet dus dat is voor mij dan ook geen probleem. Vind het allemaal nog best aardig wegkijken, en verwacht dat de return van Strahotski de boel wel wat intenser gaat maken.

Nijmegen

• 323 messages
  • 692 votes

Jezus wat een teleurstelling ook dit seizoen dexter weer. Uiteindelijk hadden ze beter na seizoen 5 kunnen stoppen. De seizoenen die daarna volgden waren stuk voor stuk zwak in vergelijking met de voorgaande seizoenen. Jammer.

Arnie

• 1082 messages
  • 1881 votes

Strahovski, als een engel.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Hanna spoiler: is back. Had ik niet verwacht!

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ja, dat was al wel bekend, maar dat is toch nog niet te zien geweest??

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Laatste ep nog niet gezien Kos?

Matig seizoen, gooien van alles erin, echt een lijn is er niet, acteurs zijn ook erg matig gecast dit seizoen. Altijd wel b-acteurs maar nu wel met erg weinig charisma. Rampling had ik ook meer van verwacht, maar nooit een fan van haar geweest.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik dacht van wel maar blijkbaar toch niet...

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Hm.. toch wel, dan heb ik het gewoon gemist denk ik . Damn, kan mn aandacht er dit seizoen maar moeilijk bijhouden kennelijk.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

En dat was dan nog het hoogtepunt van de hele aflevering kos.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ja was helemaal aan t einde zie ik.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Die Strahovski kan me gestolen worden. Geef mij dan maar Angel's zusje.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Heb zo een idee dat Dexter zn eigen tafel krijgt.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik denk meer dat (Spoiler) alles openbaar uitgelekt gaat worden, en dat Dexter geen controle meer heeft over Rampling. Deathrow? zie ik niet zitten. Overigens wel een goeie van je stfuympos (dat Dexter zijn eigen tafel krijgt) Ik zou die gezichten van het hele Corps wel willen zien, als alles uitkomt. Het MOET uitkomen, want er is geen: "to be continued" aangezien ze toch stoppen na Seizoen 8.

En tja, dat ritueeltje "hoort" gewoon bij de serie Dexter (daar kunnen ze niet vanaf wijken) maar ik heb niet echt het idee dat ze langzamerhand naar het eind toewerken. Er zal iets rigoureus moeten gaan gebeuren. Oftewel abrupt.

linxde1

• 394 messages
  • 346 votes

Aflevering 4 "Scar Tissue" (Spoiler)

Deb explodeert in die container. Vogel: "Are you upset?"

Wat een goede actrice die Charlotte Rampling.

Noud

• 544 messages
  • 1156 votes

Seizoen 8

Ben ik nou echt een van de weinige die dit seizoen van Dexter zo ontzettend slecht vind?

Ik heb de eerste 4 afleveringen van seizoen 8 bekeken, maar man man man. Wat slecht en saai.

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

De dochter van Masouka mag altijd eens langskomen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Noud wrote:

Seizoen 8

Ben ik nou echt een van de weinige die dit seizoen van Dexter zo ontzettend slecht vind?

Ik heb de eerste 4 afleveringen van seizoen 8 bekeken, maar man man man. Wat slecht en saai.

Nee hoor, klopt en denk niet dat er veel zijn die het hiermee oneens zijn. Al een slecht teken dat we gewend zijn geraakt aan het verval van de serie. Eerste 4 seizoenen waren niet minder dan briljant. Was ook een ideaal einde geweest van de serie imho.

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Ik vind het ook een slecht seizoen. Ik moet de aflevering van afgelopen maandag nog kijken, maar ik kan me er echt niet toe zetten.

Het was al allemaal niet echt boeiend maar na die poging van Debra om Dexter + haarzelf te laten verdrinken sloeg echt alles. De aflevering erop wordt er totaal geen aandacht meer aan besteed. Eén gesprekje met die Vogel en het is weer koek en ei. Op Dexters en Debra's werk wordt er verder niet naar gevraagd of hebben ze er zelfs geen weet van. En ze gaan allebei gewoon door met het leven alsof er totaal niks is gebeurd. Wat een onzin.

Ik ga het misschien nog een keer allemaal afkijken, maar dit is nu niet mijn hoogste prioriteit, terwijl ik bij de eerdere seizoenen nooit kon wachten tot de volgende aflevering. De serie is echt bergafwaarts gegaan.

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Met gemengde gevoelens kijk ik naar dit laatste seizoen. Het weet mij nog enigsinds te boeien (ook omdat ik het einde van de serie wil volgen), maar is tegelijkertijd all over the place;
Nu met Hannah die weer ten tonele verschijnt, Quinn's net niet promotie en relatie met Jamie, Masuka's dochter, de relatie met Deb en nu met Dexter's leerling. Waar gaat het allemaal heen? Krijgen we een waardig afscheid van (de serie) Dexter? Ben dus nog niet helemaal overtuigd of in absolute spanning dit seizoen.

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

Ik zal tot het selecte groepje behoren dat het laatste seizoen wél goed vindt.

Noud

• 544 messages
  • 1156 votes

Ik erger mij al seizoenen lang op bijna alle personages. Ze komen zo fake en gestyled over. Alleen Dexter vind ik relatief normaal acteren. Misschien mag ik hem wel, omdat ik hem in de serie

Six Feet Under zo goed vond spelen.

Dit seizoen heb ik echt met zoveel tegen zin zitten kijken, maar ik blijf kijken enkel omdat het laatste seizoen is.

Dexter moet het ook niet hebben van zijn geloofwaardigheid er gebeuren teveel dingen of toevalligheden. Hoeveel vrije tijd heeft Dexter wel niet!

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

linxde1 wrote:
Aflevering 4 "Scar Tissue" (Spoiler)
Deb explodeert in die container. Vogel: "Are you upset?"
Wat een goede actrice die Charlotte Rampling.
Ja echt hè?! Ik vond het echt jammer dat ze nog niet vermoord werd. Wat een vreselijk mens is het, niet alleen hier overigens, maar bijna overal waar ze in speelt. Totaal geen mimiek, slecht een blik voor iedere emotie en dat is nog een mega sacherijnige kop ook! Maarja zo slecht als de serie geworden is, daar gaat natuurlijk niemand blij van kijken.

Pepino wrote:
Ik zal tot het selecte groepje behoren dat het laatste seizoen wél goed vindt.
Ik denk zelfs dat jij in je eentje dat hele groepje vormt hoor!

Mat_

• 737 messages
  • 1335 votes

Afgelopen aflevering is met voorsprong de allerslechtste. Als je dit vergelijkt met de eerste vier seizoenen...

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik ga straks even episode 7 bekijken. Maar meer met tegenzin.

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Mat_ wrote:
Afgelopen aflevering is met voorsprong de allerslechtste. Als je dit vergelijkt met de eerste vier seizoenen...

Tja. dat heeft weinig zin natuurlijk. De eerste vier seizoenen zijn zoveel beter dan de laatste vier.

Movie-Addicted wrote:
Ik ga straks even episode 7 bekijken. Maar meer met tegenzin.

Wellicht biedt Masuka's dochter enige troost.

Mat_

• 737 messages
  • 1335 votes

Dat zijplotje rond Masuka slaat al helemaal nergens op

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Tja... niet slecht, niet goed maar er komt wel meer gang in. Ook hebben ze best veel in afl. 7 kunnen proppen, gezien de speelduur.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Duurde niet langer dan normaal hoor.

Sterk is het nergens maar zo slecht is het allemaal niet. Mijn enorme zwak voor Yvonne Strzechowski helpt ook wel. Vind de lijntjes die uitgezet worden potentie hebben. Misschien niet een episch kat- en muisspel zoals je zou hopen voor het laatste seizoen en zoals de serie had in zijn eerdere seizoenen. Met de overbodige subplotjes ook helemaal geen probleem verder. Met de lijntjes die uitgezet worden, en met nog vijf afleveringen voor de boeg is er geen man over boord. Het kijkt toch aangenaam weg. Cassie .

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Nee ik bedoelde dat ze veel hebben weten te proppen in de standaard speelduur, niet dat het langer duurde ofzo. Vandaar ook "gezien de speelduur"

Verder begin ik ook meer sympathie te krijgen voor Rampling. En ja subplotjes het zei zo.

Nog 5 afleveringen te gaan... We shall see

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.