- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dexter (Showtime)
Dexter (Showtime)
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ah dat. haha, klonk wel goed eigenlijk dat drankje.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Er begint eindelijk wat meer schot in de zaak te komen en ik raak steeds meer gecharmeerd van Charlotte Rampling.
Erg gedurfd van Debra om Dexter proberen te vermoorden.
Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Weer vrij aardig. Dat heeft allemaal te danken met Rampling, want wat is ze weer goed. Al blijft het contrast wel pijnlijk tussen al die non-acteurs en dan heb je zo'n actrice van dat niveau. Scenes van Rampling en Carpenter waren ook wel erg tof. Al weten de schrijvers er nog geen suspense aan te pas te laten komen. Hoop dat de terugkeer van Strahovski in episode 6 dit dan toch wel gaat doen. Wel leuk om Bethany Joy Lenz weer te zien, wat een sympathieke vrouw is dat toch.
Allemaal redelijk aardig maar meer is het dan niet. Rampling houdt het niveau wel oog, en de rug van Garcia.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Ja, maar ze moet het meteen weer verpesten door hem toch te gaan redden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat ik maar vreemd vond is dat die lul de behanger - die zogenaamde reddende engel - hem gewoon in de auto laat zitten en geen poging doet Dex te redden. Meestal zit er iemand aan de bestuurderskant he brainiac? Wat een lul.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Sowieso een erg slechte zelfmoordkeuze. Ze heeft toch aardig wat ervaring met moord dus een methode met een grotere slagingskans is snel gevonden. Bijvoorbeeld de methode Hannah McKay: vergiftiging.
Ataloona
-
- 734 messages
- 4258 votes
Tsja, het was een on the spot keuze van Deb hé. Die confirmatie dat Harry idd zelfmoord pleegde door Dexter was genoeg om spontaan haar rationaliteit te verliezen. Niet voor het eerst dat Deb een stomme impulsieve actie verricht 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Opvallend einde van aflevering 4. Verder weet dit seizoen me nog niet echt te pakken. Er had meer in kunnen zitten na de cliffhanger van vorig seizoen. Ik had Dexter meer in grotere problemen verwacht.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Vind er eigenlijk niet zoveel meer aan. Laat het maar snel afgelopen zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het is allemaal wat middle of the road, al verwacht ik wel een flinke opleving straks met Strahotski. Al heeft de serie zijn beste tijd wel gehad. Zoals ik al eerder aangaf, sinds de dood van Rita is het niet veel meer
. Was een heel belangrijk element van het spanningsveld.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Die dochter van Masuka is dan wel weer een leuk nieuwtje haha
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Iets wat wat fcing goed is kan niet altijd zo blijven, maar het is toch echt behalve slecht.
Zal het missen, voor mij de beste serie ooit, heb gewoon sympathie gehad voor een serie moordenaar en ergens stiekum nog steeds.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het is allemaal wat middle of the road, al verwacht ik wel een flinke opleving straks met Strahotski. Al heeft de serie zijn beste tijd wel gehad. Zoals ik al eerder aangaf, sinds de dood van Rita is het niet veel meer
. Was een heel belangrijk element van het spanningsveld. Ik vraag me steeds af waarom Esther en Cody plots weg zijn. Zij gaven Dexter altijd een wat menselijker gezicht, omdat hij wel om hen gaf.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Astor
. Ja, vind ik ook heel erg jammer dat daar zo weinig meegedaan werd. Argentina is niet voor niks één van mijn favoriete episodes van vorig seizoen. Komen dit seizoen ook niet meer terug. Erg jammer en snap er geen jota van.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Ik mis Rita, Astor en Cody totaal niet, met name die eerste 2 niet. Wat ik wel heel erg mis is spanning. Spanning is ver te zoeken dit seizoen. En zoals in alles wat ik eerder met haar gezien heb vind ik Rampling ook weer vreselijk om naar te kijken. Ze is zo eentonig in haar mimiek en vocaal dat het gewoon irriteert!
Nee, ik heb geen idee hoe dit gaat eindigen, maar het is overduidelijk dat het veel te lang is doorgegaan.
Alonzo
-
- 141 messages
- 109 votes
Geweldig!!!
Wat een serie. Ik moet wel zeggen dat seizoen 8 wat langzaam op gang begint te komen.
Ik verwacht wel een heel goed en verrassend slot.
Ben erg benieuwd!!!
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3417 votes
Ik moet nog steeds beginnen aan seizoen 7, maar die twee laatste seizoenen laat ik sowieso niet links liggen! Geweldige serie inderdaad. Ik ga mij doodbleiten als Dexter gedaan is. 
Echt een leuke combinatie tussen humor, drama, bloed...
Vooral op het humor-aspect ben ik dol. Nog nooit zo plat gelegen van een serie, zelfs niet van een sitcom. (wat eigenlijk ook niet zo raar is)
En natuurlijk helpen de good looks van de hoofdacteur ook een handje. 
Maar wie er ook vooral uitspringt is Jennifer Carpenter. Ze liet me huilen op een bepaald moment, zo'n sterke scène. Zeer straffe actrice! Ook haar talloze vloekwoorden ga ik missen. 
Zelden zo'n fantastische serie gezien waarvan ik de eerste zes seizoenen al in enkele maanden heb gezien. Ik ga Dexter dus hoogstwaarschijnlijk ook aanschaffen. (ziet Kerst en Nieuwjaar al zitten!) 
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Oh ik begrijp nu opeens waarom het laatste seizoen tot nu toe zo'n zaadloos voort kabbelend zootje is!
Als het op deze manier door gaat, dan zit niemand natuurlijk nog op een nieuw seizoen te wachten! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wel fijn dat ze niet willen dat de kijkers het straks jammer vindt dat het stopt. Over nagedacht hoor
.
Arnie
-
- 1082 messages
- 1881 votes
Wachten Op Strahovski - het begint nu wel mythische vormen aan te nemen. Nog een week te gaan dus?
Het is wel aardig tot nog toe, en die dochter van Masuka is ook een leuke wending. Maar ik ben hoegenaamd blij dat er wat andere vrouwen in het spel komen: Rampling begint eentonig te worden, en die PTSS van Debra mist ook wat diepgang. Jammer dat binnen 1 aflevering Debra zowel achter Harry's zelfmoord komt als zelf haar plannen opmaakt, uitvoert, en de redding ook alweer achter de rug is. Gaat me veel te snel, had absoluut uitgesponnen kunnen worden.
Ik troost me met de gedachte dat over een week dit alles vergeven en vergeten zal zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Klopt. Episode 6 komt Strahotski weer, verwacht ook wel dat ze het seizoen weer redt.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Allerlaatste seizoen gaat tot dusver werkelijk nergens over; vergt een hattrick om dit nog enigszins in een respectabele zwanenzang om te zetten.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Én zó.... zijn we weer 5 afleveringen verder van het Seizoennetje 8....
Persoonlijk denk ik dat er een abrupt eind komt en vele zullen dan teleurgesteld zijn. Het hele concept "Dexter" valt gewoon weg (is weg). Maar goed, ik kijk hem af en ik hoop op een hele mooie en sterke twist.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
En weer wordt er eens te snel een eind gemaakt aan een niet zo boeiende schurk, om vervolgens geïntroduceerd te worden met een snotaap die Vogel blijkbaar The Code wilt aanleren. Ik had graag gezien dat Vogel een paar afleveringen goed gemarteld zou worden wat Dexter tot waanzin zou drijven.
Nee, hou maar op. Dit gaat nergens meer over. De overige zijplotjes kunnen me ook gestolen worden: Masuka en zijn dochter, Quin en zijn promotie, Dexter's buurvrouw Cassie en de baas van Debra. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Matig seizoen inderdaad. Nog 7 afleveringen om er met een big bang een einde aan te breien. Ik had wel meer voorgesteld van dit laatste seizoen. Wat Shinobi al zegt, teveel oninteressante zijplotten en te snel lossen ze problemen weer op.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
En weer wordt er eens te snel een Ik had graag gezien dat Vogel een paar afleveringen goed gemarteld zou worden wat Dexter tot waanzin zou drijven.