- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dexter (Showtime)
Dexter (Showtime)
Pepino
-
- 473 messages
- 826 votes
4. Dit seizoen heeft mij het meest geraakt: de trinity killer is geen oppervlakkige seriemoordenaar zoals in seizoen 3, maar een antagonist met diepgang. De manier waarop deze achter de schermen de goede huisvader lijkt, maar uiteindelijk een tiran is. De relatie tussen hem en Dexter, de twists en uiteraard de seizoensfinale zijn zeer goed gedaan.
Daarna volgt:
2 - 7 - 1 - 5 - 6 - 3
Seizoen drie had naar mijn mening een zwak, oninteressant verhaal. Ik bleef bij de finale op mijn honger liggen, met het idee van: was het dat maar?
Kijk al uit naar het achtste seizoen. Ze mogen van mij gerust daarna nog verder gaan. 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
7.6; Dexter die niet weet of ie moet moorden of n...en, ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Ben er nu officieel klaar mee!
Onofficieel kijk ik het nog even aan. 
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Waarom klagen mensen over een eventuele negende seizoen? Je bent niet verplicht om het te kijken. Van mij apart mogen ze nog negen seizoenen maken. Ik kan er juist niet genoeg van krijgen!
Nou, ik houd ook van een goed eind. Ik hoop dat S8 de laatste wordt.
black swallow
-
- 182 messages
- 602 votes
season 8 is de laatste, en dat moet ook,
persoonlijk zou ik ook geen 9e meer willen kijken,
maar,.. o.k. 8 - daarvoor zit ik klaar,..
Arnie
-
- 1082 messages
- 1881 votes
Het verlossende nieuws.
Yvonne Strahovski returning to 'Dexter' | Inside TV | EW.com - insidetv.ew.com
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je verwacht het niet
. Strahovski had zich bij TV Line maanden geleden al verluld en je wist op voorhand natuurlijk dat Hannah terug zou keren.
Arnie
-
- 1082 messages
- 1881 votes
...en dat meld je niet even? Of heb ik iets gemist? Niet vergeten, je hebt een zekere verantwoordelijkheid als het om Strahovsky gaat.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
.
Een verspreking is nog niets substantieels natuurlijk, blijft speculeren. Was ook geen grote verspreking, al was het na de finale toch wel duidelijk dat ze terug zou gaan komen. Toen duidelijk werd dat ze uitsluitend Golden Boy zou gaan doen voorlopig was dat wel een teken aan de wand. Gastrollen die niet terug komen worden in Dexter altijd afgerond, hebben voor het eind van het seizoen de cast van het volgende seizoen ook rond.
Wat niet wegneemt dat een officiële verklaring fijn is natuurlijk
.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Jahoooeeee!
Oh boy o boy o boy, wat een nieuws. Strahovski, voor wie het woord 'ravissant' is uitgevonden. 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ze ziet er goed uit, maar in Dexter hoort ze niet thuis, past beter in luchtig vermaak à la Chuck... alhoewel Dexter7 in zijn geheel ook niet uitblinkt in diepzinnigheid.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dexter 7.7: de eerste aflevering die ik niet helemaal heb gezien, en achteraf niet de behoefte heb het nog in te halen. Klaar?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Binnenkort maar eens aan S7 beginnen. De laatste 2 seizoenen hebben voor mij veel afbreuk gedaan aan de serie.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Gelukkig. Met Hannah McKay heb je prima closure en kan je op een fijne footnote stoppen. Om de dieptepunten seizoen 5 en 6 achter je te laten. Het is na 8 seizoenen prima geweest.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hopelijk een shocking end om je nog lang te herinneren. Ik verwacht zeker geen happy end, zou totaal niet bij Dexter passen. Jammer dat ze stoppen, maar wel slim en ook terecht.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Vind cancelled wel wat dramatisch klinken. Dat de schrijvers al paar seizoenen geen idee meer hadden was wel duidelijk. Ze lijken er gewoon klaar mee te zijn. Hopelijk kunnen ze nog wat glans terug brengen dit laatste seizoen.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Hopelijk een shocking end om je nog lang te herinneren. Ik verwacht zeker geen happy end, zou totaal niet bij Dexter passen.
De laatste scene laat denk ik een mooi boerderijtje ergens in Argentinië zien met Dexter en Hannah en een hoop kids en tante Deb die dagelijks verse eieren komt brengen. 
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ik gok op close-up van Dexter, die langzaam uitzoomd waarna je hem in een oranje overall op death row ziet.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ik gok op close-up van Dexter, die langzaam uitzoomd waarna je hem in een oranje overall op death row ziet.
Mijn vermoeden gaat in dezelfde richting
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik verwacht dat Dexter zich op gaat offeren voor Debra ofzo. Al vind ik het idee van Kai ook wel aardig. Al zou het bij de serie passen dat ze eindigen met zijn executie.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Trouwen met Debra en afsluiten met een waanzinnige killing spree (+ manhunt) die minstens drie afleveringen duurt! Dan ga ik ook weer kijken...
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Ik zou Dexter graag eens als veroordeelde in de rechtbank willen zien. Ik dacht dat dat met het zevende seizoen wel zou gebeuren, maar helaas.
Ik ben overigens wel blij dat het aankomende seizoen het laatste is, want de laatste paar seizoenen waren nou niet echt noemenswaardig.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Dexter raakt invalide en moet de rest van zn leven verzorgd worden door Debra en dan zie je jaren later hoe zn zoon zn werk voortzet.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Dexter raakt invalide en moet de rest van zn leven verzorgd worden door Debra en dan zie je jaren later hoe zn zoon zn werk voortzet.
God no.
huiguh
-
- 429 messages
- 2402 votes
kan je best eens gelijk in krijgen
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Laat hem maar gewoon aan zijn eind komen door een betere serial killer. Baas boven baas.