• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.979 votes
Profile

Dexter (Showtime)

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Gister seizoen 7 afgerond en na het zeer matige 6e seizoen vond ik 7 weer een topper. Wel ben ik van mening dat de serie nu echt op zijn einde gaat lopen. Het is gewoon niet meer geloofwaardig dat dexter nog vrij rondloopt.

Van mij mag 8 het laastste seizoen worden.

Luppie00

• 92 messages
  • 347 votes

Curly1985 wrote:

Gister seizoen 7 afgerond en na het zeer matige 6e seizoen vond ik 7 weer een topper. Wel ben ik van mening dat de serie nu echt op zijn einde gaat lopen. Het is gewoon niet meer geloofwaardig dat dexter nog vrij rondloopt.

Van mij mag 8 het laastste seizoen worden.

Wordt het ook

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

lees het nu, goed nieuws, in dat geval enorm benieuwd naar seizoen 8

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

kos wrote:

Met uitzondering van seizoen 6 boet de serie toch niet echt veel aan kwaliteit in.

Seizoen 6 is ook goed alleen was het teleurstellend hoe het met Edward James Olmos

zat.

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Het is mij te soapie, te veel sentiment en ongeloofwaardigheden. Maar alsnog leuk om te volgen. Volgende seizoen begint in juni al trouwens

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

stfuympos wrote:

(quote)
Seizoen 6 is ook goed alleen was het teleurstellend hoe het met Edward James Olmos

zat.

Wat de belangrijkste twist was tijdens dit seizoen. Nee, seizoen 6 was naar mijn mening niet veel soeps.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Yeah! Starten met S7!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Wow! Dat eind van 7.4! Dat Dexter aan Debra verteld dat hij Speltzer heeft vermoord en haar reactie. Ik zou bijna mijn afspraak afzeggen om verder te kijken...

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Gelukkig heb je je afspraak niet afgezegd of verzet?!?!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Bier zeg ik nooit af!

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Twee jaar geleden een pauze ingelast na seizoen 3. Nu in anderhalve week seizoen 4 en 5 gezien en ik ben weer hooked!

De Trinity Killer is het absolute hoogtepunt moet ik stellen. Seizoen 4 heeft dus een goede opponent en daar zijn de extracurricular activities het interessantst. Seizoen 5 vond ik minder, maar daar valt voor het eerst de chemie op tussen dat 2jarig manneke en Dexter. Fantastisch.

Maar goed, gisteren begonnen aan seizoen 6 en ik zit weer lekker hoor. Goede acteurs en spannende politiek, maar ook een steeds meer aanwezige Masuka!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Seizoen 7 net afgesloten. Niet elke aflevering was even boeiend. Dat had ik in de eerdere seizoenen helemaal niet. Yvonne Strahovski is een mooie aanvulling. Zij komt echt nog wel terug...het alleen het bij het plantje voor Dexters deur houden. I guess not.

Ze hadden moeten stoppen eerder, maar toch vind ik Dexter nog leuker dan heel veel andere shit. En ik ben nog niet klaar om de Morgans los te laten.

Ik heb wel weer zin in S8! Nog maar145 nachtjes slapen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Holy Christ. Charlotte Rampling in seizoen 8! .

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

't Achtste seizoen wordt tevens 't laatste, volgens Showtime baas Leslie Moonves.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Laatst hoorde of las ik nog dat er een 9e zou komen hier en hier

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Beide artikelen zeggen niets concreets over 't negende seizoen; alleen dat 't allemaal nog in de lucht hangt. Nu dus niet meer.

Vindt 't wel prima zo, acht seizoenen.

Rahl

• 6 messages
  • 5 votes

Waarom klagen mensen over een eventuele negende seizoen? Je bent niet verplicht om het te kijken. Van mij apart mogen ze nog negen seizoenen maken. Ik kan er juist niet genoeg van krijgen!

Ik vond het zevende seizoen overigens erg sterk, vooral dankzij Hannah McKay (Yvonne Strahovski). Wat een goddelijke vrouw is dat toch.

Ik zou graag van jullie willen weten welk seizoen je het leukst vond, dit is mijn persoonlijke volgorde:
1, 4, 7, 2, 5, 6, 3.

1: Verrassend, origineel en spannend. (vooral dankzij Rudy Cooper/Brian Moser.)
4: Trinity-killer, dat zegt genoeg.
7: Verscheidene boeiende verhaallijnen. (Hannah en Dexter, Debra en Dexter, Koshka Brotherhood, Ray Speltzer en de brandstichtingen.)
2: Bay Harbor Butcher chaos. Heerlijk.
5: Interessant met die verkrachting en moord-vriendengroep. Ik ben alleen geen fan van die Lumen, personage noch actrice. Ik was blij dat ze na tien episodes afscheid nam.
6: Religieuze gedoe was interessant, maar er viel gewoonweg meer uit te halen.
3: Miguel, Camilla, de stroper en Ellen Wolf, niets daarvan was écht meeslepend naar mijn mening.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

In volgorde: 2, 4, 1, 7, 5, 3, 6

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

2, 1, 4, 3, 7, 5, 6.

Seizoen 3 is wel erg onderschat zeg.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Goto wrote:

Seizoen 3 is wel erg onderschat zeg.

Inderdaad

Tot nu toe voor mij;

Seizoen 1: The Ice Truck Killer

Seizoen 4: The Trinity Killer

Seizoen 2: The Bay Harbor Butcher en met Lila (Jaime Murray)

Seizoen 3: The Skinner Case

Seizoen 6: The Doomsday Killers en met The Tooth Fairy

Seizoen 5: The Barrel Girls Case, en The Santa Muerte Killings.

Seizoen 7: Tja, voor mij tot nu toe "de flop" (niet noemenswaardig)

Luppie00

• 92 messages
  • 347 votes

Doe mij maar:

4

2

1

Deze drie zijn mijn favoriet, met name de eerste twee. Dan krijgen we de middenklasse:

7

5

De slechte:

6

3

Leuk dat bijna iedereen in zijn top drie, 4 2 1 heeft. Voor mij steken die drie seizoenen ver boven de rest uit.

huiguh

• 429 messages
  • 2402 votes

4-2-1-3-7-5-6

Trinity seizoen was veruit het beste.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ik denk dat ik de complete serie zou moeten herzien om te bepalen wat het beste seizoen is, maar ik neig sterk naar seizoen 3.

Voor mij is het zoiets:

3-2-1-4-5-7-6.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

In no particular order. Het is allemaal wel vermakelijk, maar Dexters voice-over begint steeds vervelender/overbodiger te worden - of eigenlijk was ie dat van het begin al.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Meneer Bungel wrote:

Dexters voice-over begint steeds vervelender/overbodiger te worden - of eigenlijk was ie dat van het begin al.

Ik kon mij daar niet aan ergeren. Het geeft ook meer een beeld van wat er in zijn gedachten afspeelt. Wat ik wel soms overbodig en slecht vond, is dat zijn vader steeds in beeld komt/kwam.

Maar wat zijn jouw favoriete Seizoenen tot nu toe?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Zoals gezegd, eigenlijk in no particular order. Als gastacteurs per seizoen waren Julia Stiles (Lumen) en Jimmy Smits (Prado) favoriet (en daarmee die seizoenen ook - en misschien ook wel het 1e vanwege de 'nieuwigheid'). Van de vaste cast vind ik verder Lauren Vélez (La Guerta), C.S. Lee (Masuka) en Keith Carradine (Lundy) een speciale vermelding waard.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Elke keer als ik dit topic open hoop ik dat iemand meldt dat Strahovski mee gaat doen in seizoen 8... Pfff, nog steeds geen nieuws daarover.

Las wel ergens dat ze nog niet op de set is gezien en de eerste episode al wel gedraaid is. Michael C. Hall zou zelf de tweede episode regisseren.

Nou, we blijven hopen.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Movie-Addicted wrote:

(quote)

Ik kon mij daar niet aan ergeren. Het geeft ook meer een beeld van wat er in zijn gedachten afspeelt. Wat ik wel soms overbodig en slecht vond, is dat zijn vader steeds in beeld komt/kwam.

Vind ik niet. Het is wat mij betreft het aangeleerde moraal en rede (als vader) en zijn gevoel (als hemzelf) die met elkaar een overweging maken. Het is voor mij dus meer een interessant gedachtenspel.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Aargh... dan vergeet ik natuurlijk nog (gastacteur) John Lithgow!

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

En Peter Weller.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.