- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dexter (Showtime)
Dexter (Showtime)
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Gister seizoen 7 afgerond en na het zeer matige 6e seizoen vond ik 7 weer een topper. Wel ben ik van mening dat de serie nu echt op zijn einde gaat lopen. Het is gewoon niet meer geloofwaardig dat dexter nog vrij rondloopt.
Van mij mag 8 het laastste seizoen worden.
Luppie00
-
- 92 messages
- 347 votes
Gister seizoen 7 afgerond en na het zeer matige 6e seizoen vond ik 7 weer een topper. Wel ben ik van mening dat de serie nu echt op zijn einde gaat lopen. Het is gewoon niet meer geloofwaardig dat dexter nog vrij rondloopt.
Van mij mag 8 het laastste seizoen worden.
Wordt het ook 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
lees het nu, goed nieuws, in dat geval enorm benieuwd naar seizoen 8 
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
zat.
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Het is mij te soapie, te veel sentiment en ongeloofwaardigheden. Maar alsnog leuk om te volgen. Volgende seizoen begint in juni al trouwens 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
zat.
Wat de belangrijkste twist was tijdens dit seizoen. Nee, seizoen 6 was naar mijn mening niet veel soeps.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Wow! Dat eind van 7.4! Dat Dexter aan Debra verteld dat hij Speltzer heeft vermoord en haar reactie. Ik zou bijna mijn afspraak afzeggen om verder te kijken...
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Gelukkig heb je je afspraak niet afgezegd of verzet?!?! 
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Twee jaar geleden een pauze ingelast na seizoen 3. Nu in anderhalve week seizoen 4 en 5 gezien en ik ben weer hooked!
De Trinity Killer is het absolute hoogtepunt moet ik stellen. Seizoen 4 heeft dus een goede opponent en daar zijn de extracurricular activities het interessantst. Seizoen 5 vond ik minder, maar daar valt voor het eerst de chemie op tussen dat 2jarig manneke en Dexter. Fantastisch.
Maar goed, gisteren begonnen aan seizoen 6 en ik zit weer lekker hoor. Goede acteurs en spannende politiek, maar ook een steeds meer aanwezige Masuka!
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Seizoen 7 net afgesloten. Niet elke aflevering was even boeiend. Dat had ik in de eerdere seizoenen helemaal niet. Yvonne Strahovski is een mooie aanvulling. Zij komt echt nog wel terug...het alleen het bij het plantje voor Dexters deur houden. I guess not.
Ze hadden moeten stoppen eerder, maar toch vind ik Dexter nog leuker dan heel veel andere shit. En ik ben nog niet klaar om de Morgans los te laten.
Ik heb wel weer zin in S8! Nog maar145 nachtjes slapen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Holy Christ. Charlotte Rampling in seizoen 8!
.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
't Achtste seizoen wordt tevens 't laatste, volgens Showtime baas Leslie Moonves.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Beide artikelen zeggen niets concreets over 't negende seizoen; alleen dat 't allemaal nog in de lucht hangt. Nu dus niet meer.
Vindt 't wel prima zo, acht seizoenen.
Rahl
-
- 6 messages
- 5 votes
Waarom klagen mensen over een eventuele negende seizoen? Je bent niet verplicht om het te kijken. Van mij apart mogen ze nog negen seizoenen maken. Ik kan er juist niet genoeg van krijgen!
Ik vond het zevende seizoen overigens erg sterk, vooral dankzij Hannah McKay (Yvonne Strahovski). Wat een goddelijke vrouw is dat toch.
Ik zou graag van jullie willen weten welk seizoen je het leukst vond, dit is mijn persoonlijke volgorde:
1, 4, 7, 2, 5, 6, 3.
1: Verrassend, origineel en spannend. (vooral dankzij Rudy Cooper/Brian Moser.)
4: Trinity-killer, dat zegt genoeg.
7: Verscheidene boeiende verhaallijnen. (Hannah en Dexter, Debra en Dexter, Koshka Brotherhood, Ray Speltzer en de brandstichtingen.)
2: Bay Harbor Butcher chaos. Heerlijk.
5: Interessant met die verkrachting en moord-vriendengroep. Ik ben alleen geen fan van die Lumen, personage noch actrice. Ik was blij dat ze na tien episodes afscheid nam.
6: Religieuze gedoe was interessant, maar er viel gewoonweg meer uit te halen.
3: Miguel, Camilla, de stroper en Ellen Wolf, niets daarvan was écht meeslepend naar mijn mening.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
2, 1, 4, 3, 7, 5, 6.
Seizoen 3 is wel erg onderschat zeg.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Seizoen 3 is wel erg onderschat zeg.
Inderdaad 
Tot nu toe voor mij;
Seizoen 1: The Ice Truck Killer
Seizoen 4: The Trinity Killer
Seizoen 2: The Bay Harbor Butcher en met Lila (Jaime Murray) 
Seizoen 3: The Skinner Case
Seizoen 6: The Doomsday Killers en met The Tooth Fairy
Seizoen 5: The Barrel Girls Case, en The Santa Muerte Killings.
Seizoen 7: Tja, voor mij tot nu toe "de flop" (niet noemenswaardig)
Luppie00
-
- 92 messages
- 347 votes
Doe mij maar:
4
2
1
Deze drie zijn mijn favoriet, met name de eerste twee. Dan krijgen we de middenklasse:
7
5
De slechte:
6
3
Leuk dat bijna iedereen in zijn top drie, 4 2 1 heeft. Voor mij steken die drie seizoenen ver boven de rest uit.
huiguh
-
- 429 messages
- 2402 votes
4-2-1-3-7-5-6
Trinity seizoen was veruit het beste.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik denk dat ik de complete serie zou moeten herzien om te bepalen wat het beste seizoen is, maar ik neig sterk naar seizoen 3.
Voor mij is het zoiets:
3-2-1-4-5-7-6.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
In no particular order. Het is allemaal wel vermakelijk, maar Dexters voice-over begint steeds vervelender/overbodiger te worden - of eigenlijk was ie dat van het begin al.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Dexters voice-over begint steeds vervelender/overbodiger te worden - of eigenlijk was ie dat van het begin al.
Ik kon mij daar niet aan ergeren. Het geeft ook meer een beeld van wat er in zijn gedachten afspeelt. Wat ik wel soms overbodig en slecht vond, is dat zijn vader steeds in beeld komt/kwam.
Maar wat zijn jouw favoriete Seizoenen tot nu toe?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Zoals gezegd, eigenlijk in no particular order. Als gastacteurs per seizoen waren Julia Stiles (Lumen) en Jimmy Smits (Prado) favoriet (en daarmee die seizoenen ook - en misschien ook wel het 1e vanwege de 'nieuwigheid'). Van de vaste cast vind ik verder Lauren Vélez (La Guerta), C.S. Lee (Masuka) en Keith Carradine (Lundy) een speciale vermelding waard.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Elke keer als ik dit topic open hoop ik dat iemand meldt dat Strahovski mee gaat doen in seizoen 8... Pfff, nog steeds geen nieuws daarover. 
Las wel ergens dat ze nog niet op de set is gezien en de eerste episode al wel gedraaid is. Michael C. Hall zou zelf de tweede episode regisseren.
Nou, we blijven hopen. 
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Ik kon mij daar niet aan ergeren. Het geeft ook meer een beeld van wat er in zijn gedachten afspeelt. Wat ik wel soms overbodig en slecht vond, is dat zijn vader steeds in beeld komt/kwam.
Vind ik niet. Het is wat mij betreft het aangeleerde moraal en rede (als vader) en zijn gevoel (als hemzelf) die met elkaar een overweging maken. Het is voor mij dus meer een interessant gedachtenspel.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Aargh... dan vergeet ik natuurlijk nog (gastacteur) John Lithgow!