- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jensen
Jensen
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Net 2 seconden geleden: Jensen @ the movies... Ze bedoelen zeker Jensen meets Mastermovies!! :O Rip off, kunnen ze niets vernieuwends verzinnen ?? 
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Ik heb net op internet de eerste aflevering van het seizoen gezien met ene 'Total Roef'..
Waar heb je die gezien? Ik heb er nu wel zin in 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Waar heb je die gezien? Ik heb er nu wel zin in 
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Jensen at the movies was erg slecht, totaal niet grappig.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Als het over dat star wars gebeuren ging, geef ik jullie groot gelijk.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik ben vandaag bij de opnamens van jensen geweest die vanavond en morgen worden uitgezonden. De moeder van Nathalie Holloway was te gast. Best indrukwekkend. Ook waren, in de uitzending die morgen uit gezonden wordt, Patrick van de Eeden ofzo, en Perer r de vries te gast. Jensen belt met Patrick's telefoon Joran v d Sloot op. Hang uitteraard na 2 seconde op, maar er was natuurlijk wel rede voor applaus na deze spontane actie.
Mensen die het leuk vinden om mij te spotten, ik heb een zwart overhemd met zilvere knoopjes aan. Een beetje een baardje (weet niet of dat te zien is op tv) en wild haar, omdat ik mijn cappucon heb opgehad vanwegen de regen 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Zal opletten en het even zeggen wanneer ik je gespot heb. 
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Ik ben wel benieuwd naar de aflevering van morgen.
Komt die ouwe Scarface-Patrick ook eens zijn verhaal doen..
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Het laatste seizoen was echt een draak van een seizoen. Als hij deze lijn door zou trekken vind ik het niet erg. De seizoenen daarvoor waren enorm vermakelijk.
Ik keek er altijd graag naar, en vind het best jammer dat het stopt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jensen was leuk toen hij 1x per week een uitzending had. Toen kwamen de leuke A niveau gasten, maar als je 5x per week die bank moet vullen dan kom je inderdaad uit op niveau Idols zangertjes, Kelly en Ma Veerkamp en dat is kut met peren.
Maar hij mag over een tijdje van mij best wel 1x per week weer terugkeren, maar wel weer met Jan erbij aub 
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Ben wel benieuwd wie wie nou precies aan de kant zet. Hoe waren de kijkcijfers de laatste tijd eigenlijk?
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Eindelijk, al hoewel ik er soms wel om kon lachen.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Komt toch wel onverwacht best jammer moet ik zeggen alhoewel het laatste seizoen inderdaad van een erg laag niveau was.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5745 votes
Mensen komen met onvolledige feiten. Hij nodigt álleen van die B-sterren uit? Gôh, dan toevallig weglaten dat hij ook Janet Jackson en Goldie Hawn (om zo maar even 2 voorbeelden te noemen) op de bank had. En hij kon ook serieuze onderwerpen aanpakken, zoals bij dat meisje dat de school shooting op Virginia Tech had overleefd. Dat waren interessante afleveringen. Hoe smakeloos hij tegen sommigen kon zijn, het valt moeilijk te ontkennen dat hij weet hoe hij een serieuze interview moet afleggen en hij lijkt ook de enige BN'er te zijn die z'n Engels goed onder de knie heeft. Daar kunnen mensen als Reinout Oerlemans nog wat van leren.
Ik vind het jammer dat het gestopt is, ik keek er meestal met plezier naar.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je zegt het zelf al.....hij had A sterren maar als je 5 dagen per week gasten moet zoeken dan kom je ook bij al dat C niveau uit....wie vind Kelly, Terror Jaap of Ma Veerkamp nou interessant? Kom op...
Toen het eens per week was keek ik altijd. Leuke gasten, flauwe dingen en Jensen pruim ik wel. Maar nu niet meer....
En Jensen moet geen serieuse onderwerpen behandelen, daarvoor wilt niemand hem zien.
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
dan kom je ook bij al dat C niveau uit....wie vind Kelly, Terror Jaap of Ma Veerkamp nou interessant? Kom op...
Ik vind dat eigenlijk dolkomisch hoe die mensen zich keer op keer in de zeik laten nemen door Jensen. Die aflevering van die Playmates, vrijdagavondroulette en Herman van Idols enzo, echt hilarisch!
Daar staat tegenover dat Jensen ook perfect gasten als ernstig zieken, of topacteurs als Matt Damon in de show kan hebben. (Die bovendien ook allemaal ook maar al te graag komen! Herinnering: Aflevering Snoop Dogg)
Verder vind ik dat je Jensen met een korreltje zout moet nemen en neem het allemaal niet zo serieus. Ik kan echt niet begrijpen dat mensen hem uitkotsen omdat hij ietsjes tegendraadser is. Alle brave, nette, op hun teentjes getrapte Nederlandse burgers schreeuwen meteen dat het van de buis moet.
Bah, dan kijk je toch lekker niet als je het niet leuk vind. Kijk dan Omroep Max ofzo.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Ja, want als je Jensen een talentloze kneus vind ben je bejaard.
.
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Ja, want als je Jensen een talentloze kneus vind ben je bejaard.
.
Ok, kijk dan Get the Picture
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Waar ik simpelweg niet tegenkan is dat mensen hem uitkotsen omdat hij wat lomper is dan andere brave talkshowhosts.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5745 votes
En Jensen moet geen serieuze onderwerpen behandelen, daarvoor wil niemand hem zien.
Dan ben ik niemand 
(edit) @ jaspertje:
Er zal wel een groep zijn die hem uitkotst door zijn gedrag, maar ik denk dat het veelal om smaak gaat. Ik snap best dat sommigen naar iets minder hersendodens zoeken.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Waar ik simpelweg niet tegenkan is dat mensen hem uitkotsen omdat hij wat lomper is dan andere brave talkshowhosts.
Waarom niet? Lijkt me een prima reden dat je uitgekotst wordt als je als een kleuter met infantiele humor alleen maar kunt scoren door een grove bek op te zetten.
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Oh jij bent zo'n type die naar Ron Brandsteder kijkt in Laat ze maar Lachen 
En zo niet, moet je me toch eens vertellen waar je wel graag naar kijkt, na een drukke werkdag en even geen gezeur aan je kop. De herhaling van De Wereld draait door?
Bovendien moet je Jensen toch flink vaak gekeken hebben, anders had je er niet zo'n uitgesproken mening over
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Oh jij bent zo'n type die naar Ron Brandsteder kijkt in Laat ze maar Lachen 
.
En zo niet, moet je me toch eens vertellen waar je wel graag naar kijkt, na een drukke werkdag en even geen gezeur aan je kop. De herhaling van De Wereld draait door?
Dat heb ik nooit zo, ook niet na een dag hard werken, als er iets vermoeiend is is het wel Tokkie-tv.
Bovendien moet je Jensen toch flink vaak gekeken hebben, anders had je er niet zo'n uitgesproken mening over
Je hoeft er bepaald geen uren naar te kijken om door te hebben wat voor een kutprogramma het is. Het is geen gelaagde, metaforische show of zo.
.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Maar dan ga je wel voorbij aan het feit dat Jensen wel een goede interviewer is, als hij zijn flauwigheden achterwege laat, wat je vooral kon zien toen hij nog internationale gasten had.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Maar dan ga je wel voorbij aan het feit dat Jensen wel een goede interviewer is, als hij zijn flauwigheden achterwege laat, wat je vooral kon zien toen hij nog internationale gasten had.
Als je dat goed interviewen noemt is Dr. Phil een genie.
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Beetje vermoeiende reacties vind ik kos. Ik ga er verder ook maar niet meer op in.