- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jensen
Jensen
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
ik vond die aflevering met Borat wel leuk, eigenlijk
en die aflevering van vorige week vrijdag was ook niet mis.. 4mooie dames aan de roulette
oké dan 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik vond die dames zeker niet mooi. Meer het soort types van 'Kijk ik ben 40 en doe net of ik een sexy meid van 20 ben'.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Die Borat is zo over the top. Ik Hoorde inderdaad ook veel dezelfde grappen zoals "My wife, she's Dead"... 
gotti
-
- 14075 messages
- 5885 votes
Borat is ziek in zijn hoofd.
Huh?
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
ik vond die aflevering met Borat wel leuk, eigenlijk
en die aflevering van vorige week vrijdag was ook niet mis.. 4mooie dames aan de roulette
oké dan 
Mooie dames????
wel ......ieder zijn smaak 
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
die Marcelina was eigenlijk alleen mooi
maarja als ik dat niet had gezegd was het lullig geweest voor de andere 3 dames.. weetu 
die aflevering van gister met Lucille Werner, ze heeft ervoor gezorgd dat Jensen en Jan op Lingo gaat komen
dat moet ik zien 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Het is natuurlijk nog maar de vraag of ze op komen dagen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Dan hoop ik wel dat ze een gelijkwaardig team tegenkrijgen. Big Brother Kelly en Georgina Verbaan om maar eens wat te noemen.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Borat was geweldig vond ik. Enorm overdreven natuurlijk, maar dat hoort erbij, dat is nu eenmaal het typetje.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Dan hoop ik wel dat ze een gelijkwaardig team tegenkrijgen. Big Brother Kelly en Georgina Verbaan om maar eens wat te noemen.
Jensen en Jan zijn laag maar zo laag ook weer niet 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Wat is daarmee
Hij is veel grappiger dan Jensen zelf 
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Borat was geweldig vond ik. Enorm overdreven natuurlijk, maar dat hoort erbij, dat is nu eenmaal het typetje.
Ik vond borat verre van leuk. Ik vond het irritant, flauw en ontzettend gespeeld. Jensen lachte om elke grap die niet eens leuk was. Daarbij zaten er een paar maloten 'Borat, Borat' te roepen wat ook nog eens zwaar irritant was. Ik vind Borat een leuk typetje als hij spontaan overkomt, hier was het geforceerd en saai. Ook sommige grappen waren gewoon te grof, onder andere de grappen over de joden. Ik denk dat dat te ver gaat. Ik was benieuwd naar de film maar deze promotie viel zwaar tegen en ik ga de film zeker niet meer in de bioscoop kijken.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik vind Jensen vaak een enorm flauw programma, kan er vaak ook niet om lachen.
Heel af en toe heeft hij wel eens leuke dingen, maar ook dat gedoe met Herman is ook uit te kotsen, net zoals die meiden die zich opgaven!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Als je Sacha Baron Cohen heet mag je daar grove grappen over maken.
Borat was wel grappig, maar inderdaad alles ingestudeerd en al vaker gedaan. Jensen zal zich ook wel aan een draaiboek moeten hebben houden want hij interviewde belabberd.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Als je Sacha Baron Cohen heet mag je daar grove grappen over maken.
Borat was wel grappig, maar inderdaad alles ingestudeerd en al vaker gedaan. Jensen zal zich ook wel aan een draaiboek moeten hebben houden want hij interviewde belabberd.
Hij kwam er niet aan te pas. Borat lulde de oren van zijn kop.
Is wel eens goed voor Jensen normaal lult hij altijd door andere mensen heen.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Erg leuk interview met Henk-Jan Smits daarnet.
Een man die net als Jensen zegt wat hij denkt en hij heeft nog humor ook.
1 van de leukste interviews in tijden
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Erg leuk interview met Henk-Jan Smits daarnet.
Een man die net als Jensen zegt wat hij denkt en hij heeft nog humor ook.
1 van de leukste interviews in tijden
Is de eerste keer in maanden dat ik Jenssen zag. Zelden zo'n a -sociale man gezien als die Henk Jan Smits. Hoe die die man er op het einde neerzette was echt te dieptriest voor woorden. Maar ja ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Is de eerste keer in maanden dat ik Jenssen zag. Zelden zo'n a -sociale man gezien als die Henk Jan Smits. Hoe die die man er op het einde neerzette was echt te dieptriest voor woorden. Maar ja ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.
Kijk dan kan je er gewoon beter niet naar kijken.
Henk-Jan Smits is net als Jensen heel direct en dus zijn er ook mensen die hem wel mogen en die hem niet mogen.
Ik hou wel van dat directe, alleen zit er wel een grens aan.
Henk-Jan zei gewoon de waarheid, wat mij betreft ging het op dat moment niet te ver.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
heeft iemand jan en jensen bij lingo gezien?
Dat was de reden dat ik gisteravond maar weer eens een keer Jenssen keek. Kwam met zappen langs lingo en zag die twee daar staan. Heb me in ieder geval erg goed vermaakt met die lingo aflevering. En ik zag op kijkonderzoek dat ze 200.000 kijkers meer hadden dan de twee dagen ervoor. Dus succesvol was het ook nog.
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Het was alleen wel grappig dat de presentatrice als tegenprestatie sexy gekleed moest.

gotti
-
- 14075 messages
- 5885 votes
Check uitzendinggemist.nl
Uiteraard moest Jensen meteen t-i-e-t-e-n even spellen..
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Net ff gecheckt. Jensen maakte het programma niet veel beter.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
die aflevering van gisteravond was wel leuk
met 'Meat Loaf'
Vond het nummer wat hij zong geweldig. Mooier dan celine Dion hem zong.
prachtig..
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Nooit geweten dat er op MovieMeter een topic over het televisie programma Jensen is. Maar goed, leuk dat die er is. Ik kijk Jensen namelijk vrijwel altijd. Ik heb zo'n beetje elke aflevering wel gezien en ik vind het geweldig. Heerlijke simpele humor met wat beroemdheden of andere vage figuren. Ik lig vaak dubbel van het lachen. 
De uitzending met Meatloaf was laatst wel erg gaaf. En ja, zoals kArIzMa_TuRk en CAPIpsv hierboven al aangeven; het nummer It's All Coming Back To Me Now is geweldig. Prachtig optreden. Jammer genoeg alleen niet live.
Laatst was het ook leuk om te zien dat Jensen eindelijk eens op een uitnodiging van een gast in ging. Ik heb het natuurlijk over het verzoek van Lingo presentatrice Lucile Werner. Uiteraard heb ik ook meteen de Lingo aflevering bekeken en Jensen maakte het spelletje er een stuk leuker op.
Kortom, ik vind Jensen gewoon een heerlijk programma met simpele humor. Het is echt niet alleen maar poep en plas grappen. Bij lange na niet.
Jensen 
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Je kan er ook een heel verhaal omheen hangen. Maar die mensen komen daar om te horen of ze goed zijn of niet. En het was gewoon slecht. Dus zegt hij dat.
Het valt me trouwens op dat mensen die kritiek hebben op Jensen vaak zelf nogal asociaal taalgebruik hebben. (Hoewel ik hem ook vaak veel te hard om grappen van anderen en om zn eigen grappen vind lachen, is ie soms best grappig).