- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jensen
Jensen
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik heb geen hekel aan Henk Jan Smits. Ik ben gewoon blij dat er nog mensen bestaan in de showbusiness die zeggen wat ze denken. Geen dom gelul maar gewoon recht voor zijn raap.
Het is toch de bedoeling dat de kwaliteiten worden beoordeeld qua zang en entertainment? Als het vervolgens nergens op lijkt, dan moet dat ook worden gezegd. Zo simpel is dat. Ik vind het boek van Henk Jan Smits overigens wel enorm grote onzin. Wat een trieste manier om geld te verdienen zeg. Het slaat volkomen nergens op. Denkt hij opeens de nieuwe dokter Phil te zijn of?
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ik vind Henk Jan Smits een uitermate triest figuur met z'n X-factor. Lazer toch op. Idols is gewoon het meest belachelijke en domme programma wat de Nederlandsche televisie ooit heeft gehad. Iemand die denkt dat er daar artiesten uitkomen, moet zichzelf toch eens over z'n hoofd krabbelen.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik heb Idols nooit gekeken en ik zal het waarschijnlijk ook nooit gaan doen maar het blijkt toch iedere keer weer een groot succes te zijn. Er komen ook iedere keer weer artiesten naar voren via het Idols gebeuren. Natuurlijk nog niet zo succesvol als een Kelly Clarkson (Idol uit Vs) maar wel redelijk succesvol nationaal gezien. Op een paar uitzonderingen na.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Het hele gedoe rond Idols, en X Factor is triest.
Maar nog triester zijn de mensen die zich er elke keer weer voor op geven, en dan nog denken dat ze goed zijn ook.
Kom op zeg, en dan achteraf janken omdat Henk Jan gewoon heeft gezegt dat ze niet kunnen zingen, dat weet je zelf van tevoren toch ook al.
Al die mensen worden gekwest, maar ze doen het gewoon zelf, en de ouders staan erbij en kijken ernaar. 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ja, ze doen het zichzelf inderdaad aan. Ze weten van te voren waaraan ze beginnen. Wanneer het achteraf dan afschuwelijk blijkt te zijn, dan moet je ook niet gaan piepen. Dat is het risico van zo'n auditie.
Persoonlijk gezien vind ik Idols (en waarschijnlijk ook X-Factor) zwaar vervelende programma’s. Zoiets is totaal niet aan mij besteed. Afschuwelijk gewoon. En hoe ze eindeloos kunnen blijven doorgaan met dit soort programma's is mij een raadsel. Het begon volgens mij al ergens in de jaren 90 met Starmaker.
Nee, geef mij dan maar Jensen. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Omdat het gewoon veel kijkers trekt, anders dan stoppen ze wel.
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Er komen ook iedere keer weer artiesten naar voren via het Idols gebeuren. Natuurlijk nog niet zo succesvol als een Kelly Clarkson (Idol uit Vs) maar wel redelijk succesvol nationaal gezien. Op een paar uitzonderingen na.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Eens.
Omdat het gewoon veel kijkers trekt, anders dan stoppen ze wel.
Ik doelde voornamelijk op hetgeen dat dit soort programma's nog altijd veel kijkers kan trekken. Het is sinds Starmaker in de jaren 90 al aan de gang. Wanneer gaat men hier nou eens moe van worden? Ik ben het in ieder geval al. Het is voor mij dus een raadsel dat het nog altijd zoveel kijkers weet te trekken.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Wat dacht je van de Soundmixshow? Of Showmaster met Frank Masmeijer. Volgens mij bestond er ook nog een talentenjacht met Mies Bouwman. Kortom, een talentenjacht is echt niet iets van de laatste jaren.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Het publiek en de doelgroep van de Soundmixshow is wel een stuk volwassener dan de schreeuwende tieners bij Idols, Starmaker etc. Maar oke, laten we ontopic blijven.
Vanavond is Peter van der Vorst bij Jensen te gast. Niet echt een interessant showbusiness persoon als je het mij vraagt.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ik doelde voornamelijk op hetgeen dat dit soort programma's nog altijd veel kijkers kan trekken. Het is sinds Starmaker in de jaren 90 al aan de gang. Wanneer gaat men hier nou eens moe van worden? Ik ben het in ieder geval al. Het is voor mij dus een raadsel dat het nog altijd zoveel kijkers weet te trekken.
Starmaker is niet echt jaren '90.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Je hebt gelijk. Het komt uit het jaar 2001, niet de jaren 90 dus. Toch nog vrij recentelijk. Maar oke, zullen we even ontopic blijven. Het gaat hier tenslotte over het programma Jensen.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Ligt het aan mijn smaak of was 'onze' next top model een beetje gewoontjes?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Dat kind sprak totaal geen Engels, had geen voorkant, was heel verlegen en had weinig uitstraling.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ook dat nog.
Ik weet niet hoe ze heet maar die blanke meid met dat donkerbruine haar die had moeten winnen.
Ze was misschien wat arrogant, maar straalde veel uit en leek ook het meest op een topmodel.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Je kan er ook een heel verhaal omheen hangen. Maar die mensen komen daar om te horen of ze goed zijn of niet. En het was gewoon slecht. Dus zegt hij dat.
Dat was ook niet het probleem. Dat die mensen niet kunnen zingen mag die best zeggen daarvoor wordt die gevraagd. Maar om nu 5 minuten lang iemand te gaan lopen afzeiken omdat die volgens Henk Jan Smits stinkt ging mij toch te ver. Nee niet mijn soort humor.
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
Maar om nu 5 minuten lang iemand te gaan lopen afzeiken omdat die volgens Henk Jan Smits stinkt ging mij toch te ver. Nee niet mijn soort humor.
Dat was dan ook totaal niet grappig. Eerder genant. Zelfs Jensen vond het te ver gaan. Komt ook nog eens bij dat die 'stinkerd' volgens mij niet helemaal 100 was en geen weerwoord kon uitkramen. Makkelijk slachtoffer.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik moet me er misschien voor schamen maar ik heb echt in een deuk gelegen. Henk Jan was zo enorm droog en erg bot. Misschien is dat gewoon mijn humor.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik moet me er misschien voor schamen maar ik heb echt in een deuk gelegen. Henk Jan was zo enorm droog en erg bot. Misschien is dat gewoon mijn humor.
Wees gerust. Je bent niet de enige die in de deuk heeft gelegen. 
Best wel ja. Van mij had Marcia mogen winnen. Marcia is overigens al eens te gast geweest bij Jensen. Echt een prachtvrouw met uitstraling. Alles behalve gewoontjes.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Droog? Gewoon mega a-sociaal. Ik had tot die dag niks tegen die man maar wat een arrogante zak vond ik het toen.
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Dat stukje met dat stinken was toch gewoon een ingestudeerd gebeuren neem ik aan? Ik kan me niet voorstellen dat dat echt was.
(Indien wel dat was het verreweg het meest schandalige en achterlijke stukje televisie uit de geschiedenis en mogen die enorme losers van mij allebei voor altijd van de tv wegblijven.)
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Dat stukje met dat stinken was toch gewoon een ingestudeerd gebeuren neem ik aan? Ik kan me niet voorstellen dat dat echt was.
(Indien wel dat was het verreweg het meest schandalige en achterlijke stukje televisie uit de geschiedenis en mogen die enorme losers van mij allebei voor altijd van de tv wegblijven.)
Ik vind dat je het een beetje teveel opblaast.
Waarom ging ie te ver daarmee?
Omdat ie de waarheid vertelde?
Wat had ie dan moeten doen gezellig naast dat uitschot gaan zitten.
Als ie dat wil zeggen dan zegt ie dat je kan het lullig vinden of niet.
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Je gaat van iemand (niet echt iemand die bij machte is zich normaal verbaal te verdedigen) die je op TV in je programma uitnodigt zeggen dat hij stinkt en hem publiekelijk keihard uitlachen? Wat voor intens laf figuur ben je dan?
En dat vind jij normaal?
En dan te bedenken dat allerlei mensen in de samenleving bang zijn over het gebrek aan respect en goede smaak in de samenleving. Als ze dit gezien hebben zullen ze de hoop in 1 keer meteen opegeven
.
Maar goed, ik ga er nog steeds vanuit dat het nep was.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Je gaat iemand die je op TV in je programma uitnodigt zeggen dat hij stinkt en hem publiekelijk keihard uitlachen?
En dat vind jij normaal?
En dan te bedenken dat allerlei mensen in de samenleving bang zijn over het gebrek aan respect en goede smaak in de samenleving. Als ze dit gezien hebben zullen ze de hoop in 1 keer meteen opegeven
.
Maar goed, ik ga er nog steeds vanuit dat het nep was.
Ik had niet het idee dat het publiek hem keihard uitlachte. Het was juist vrij stil nadat Henk-Jan dat gezegd had.
Jensen zelf was ook stomverbaasd.
Nee normaal is het niet maar ik heb er geen problemen mee. Henk-Jan zelf is degene die er misschien problemen mee krijgt met de nadruk op misschien.
En om nou te zeggen dat nu alle hoop in 1x is opgegeven gaat me te ver.
Nep was het in ieder geval zeker niet Henk-Jan schijnt al bij de voorrondes van de X factor die gozer te hebben gezien. Toen heeft ie blijkbaar al teveel geroken van die jongen.
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Het zou anders wel erg triest zijn uitgerekend zo'n schlemiel te kiezen. Elk ander persoon had hen (uiteraard terecht) vol op hun bek geslagen natuurlijk.
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
De bal simpelweg terugkaatsen kan natuurlijk ook. Bij een MM-meeting zal ik jouw lichaamsgeuren voor de zekerheid maar negeren. 
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Lol
.
Maar ik wil jou nog wel eens de bal terug zien kaatsen als je zo publiekelijk vernederd wordt.