- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jensen
Jensen
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Hij zei dat hij zich niet gekwetst voelde.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Hij zei dat hij zich niet gekwetst voelde.
Die man wou daar zo snel mogelijk weg. Die had overal ja op geantwoord. Maar ik blijf erbij dat het zeker niet nep was en dat het een erg laag en walgelijk stukje tv was. Ik kan er overigens ook echt niet bij dat mensen daar om hebben moeten lachen zoals ik hier af en toe las.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik had het idee dat die gozer niet eens in de gaten had dat ze over zijn geur spraken.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Na al deze reacties moest en zou ik die uitzending even kijken. En heb hem net gezien en een leuke show. En toen Henk-Jan die kandidaten ging beoordelen lag ik dubbel. En toen Johnny kwam lag ik ook strak
Natuurlijk weet ik wel dat het lullig en zielig is en zo, maar ik lag toch in een deuk
Vooral de reactie van Jensen zelf.
somebody
-
- 183 messages
- 0 votes
jensen is echt briljant bijv. laatst die jensen docu over pleinvrees
ook tof dat hij meegedaan heeft aan lingo
p.s balen dat jan spit heeft maar ja hij hoeft toch alleen maar op de bank te zitten
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Maar wanneer Jan z'n bek open trekt heeft hij wel top opmerkingen. Denk alleen al aan het gesprek met de Duitse barbie. 
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Vind hem zelfs alleen maar beter worden!
Kijk er graag naar..
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Net Lama's bij Jensen. Helaas alleen het stuk gezien na de pauze. Maar was zeker wel leuk 
somebody
-
- 183 messages
- 0 votes
de lama's + jensen = heaven
dit is gewoon te briljant mijn twee favorite lama's bij jensen echt mijn dag kan niet meer stuk
somebody
-
- 183 messages
- 0 votes
Maar wanneer Jan z'n bek open trekt heeft hij wel top opmerkingen. Denk alleen al aan het gesprek met de Duitse barbie. 
ja daar heb je wel gelijk in jan is stil maar te briljant voor woorden
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
voor mensen die het gemist hadden of het nog een keer willen zien..
Voor de Lama's bij Jensen klik
en voor 'The one and only' Borat Klik for Part 1
and for Part 2
and for Part 3
and for Part 4
Echt Lachen die Gasten

kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
de lama's + jensen = heaven
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Inderdaad een erg leuke aflevering met de Lama's bij Jensen. 
juhroen130
-
- 31 messages
- 3 votes
jezus jensen zat gay te doen met dat de hele tijd versieren van die vrouw uit de sugababes
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
Ik zat gister hetero te doen toen ik die gozer in zijn anus nam. 
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Aflevering van Sugababes was echt gaar. Er zat vast een heel contract aanvast over wat Jensen allemaal mocht vragen en wat niet.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
De uitzending van vanavond was geweldig. Jensen en Gordon Ramsey op z'n best? Mwha, misschien iets overdreven maar het was in ieder geval een erg vermakelijke aflevering.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Gordon Ramsey? Wie is dat in hemelsnaam.
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
Klopt. Een zeer aimabele man, die zijn leerlingen op een hoogst educatieve en daarbij passende beleefdheid, het vak van kok tracht bij te brengen. Dit doet hij onder meer middels het uitkotsen van de gerechten van zijn studenten. 
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
In de keuken zeker. Scheldt zijn leerlingen de huid vol als bijvoorbeeld de peterselie 3 mm naar links ligt. Mij zou dat in iig niet stimuleren om mijn kookkunsten te verbeteren. Maar het levert wel weer vermakelijke, tamelijk genante televisie op.