- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jensen
Jensen
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
En gelul over een te hete pik als je achter het fornuis staat....
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
'kos' denkt daar anders over, niet gezien de aflevering met Ramsey maar ik denk als ik zo die teksten lees die 'V' heeft geplaats, dat 'kos' wel gelijk heeft..

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ramsey vind ik ook een geweldige eikel, wat een triest ventje zeg.
Geef mij Jamie Oliver maar dan 
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Dat zijn toch allemaal gewoon koks?
De leukste kok is natuurlijk Pierre Wind, die durft tenminste dropsoep te maken.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ik heb het totaal niet op drukke mensen, maar Pierre is gewoon DE uitzondering. Heb hem in het echt gezien en gesproken ook, aardige vent.
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Ik heb het totaal niet op drukke mensen, maar Pierre is gewoon DE uitzondering. Heb hem in het echt gezien en gesproken ook, aardige vent.
Ik ken hem niet, maar denk dat Pierre een gevalletje is van 'niet druk *doen* maar druk *zijn*'
Heb hem een paar keer op tv gezien, en zijn gedrag lijkt me totaal niet geforceerd of gespeeld.
Maar dit is off topic, dit gaat over Jensen, en mijn mening over die man kan ik beter niet in woorden gieten.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
de nerds van Beauty & de Nerd kwamen vrijdag naar Jensen..
zoals altijd doet Jensen vrijdags de roulette 
Als het balletje op de rode vakje komt = leuke vraag
Als het balletje op de zwarte vakje komt = minder leuke vraag
en als het balletje op de groene vakje komt = wil je niet hebben..
na een paar keer draaien kwam het balletje op de groene vakje.. dus hij las zijn vragen en 1 vraag luidde,
Wat is erger:
een vriendin met een virus of een computer met een virus

erg leuke aflevering..
mensen die het hebben gemist kunnen altijd nog de herhaling kijken morgen.. de herhaling is op RTL5, om 18:00 dacht ik
die aflevering moet je echt zien

kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
Mensen de herhaling is nu bezig, Kijken joh 
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
Ik geloof dat niemand de laatste tijd Jensen meer volgt.
'2 Bad'
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hoezo? Ik heb gewoon niet de behoefte om er dagelijks over te discussieren. Daar komt ook nog even bij dat de gasten van de afgelopen 2 weken afschuwelijk zijn. De nerds, Level 42, Umberto Tan etc. Interesseert me niet zo. Irritante lui.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
De mensen van Take-That zijn nu bij Jensen
Ze zeggen dat Amsterdam een prachtige stad is om te wonen vanwege de Vrouwen Achter de ramen!

is wel lachen met die gasten!! 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Jan Paparazzi vertrekt bij Jensen en gaat naar Radio Veronica
Wel een gemis voor de show
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
ja, hij zei dan niet veel, het was wel leuk dat hij er altijd bij was.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, jammer dat Jan ermee stopt. Ik vond hem juist altijd zo grappig met zijn weinige opmerkingen en droge blik.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Nu die andere drol nog.
Jensen zelf
?
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ja, jammer dat Jan ermee stopt. Ik vond hem juist altijd zo grappig met zijn weinige opmerkingen en droge blik.
Klopt. Erg jammer. Zijn opmerking tegen de Duitse miss-barbie vergeet ik ook niet gauw. Damn, wat lag ik compleet dubbel zeg.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Als Jensen wat minder om zijn eigen grappen maakt, wat minder slechte grappen maakt en wat minder grappen herhaalt zou ie veel beter zijn.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Als Jensen wat minder om zijn eigen grappen maakt,
?
Anyway gister was hij behoorlijk serieus met die kleine mensjes, Vanavond Hans Klok te gast.
JagieXK
-
- 44 messages
- 2 votes
luisterd er wel eens iemand midden in de nacht rick? was met Eric-Jan (kansloze gast) die had bij jensen gesolliciteerd ofzoiets, had ik een opmerking gemaakt over hem, kon die niet tegen ofzo, kan het niet precies navertellen
nja beetje offtopic
street-racer
-
- 81 messages
- 13 votes
ik vind het jammer dat jan weg is maar het blijft nog wel leuk om naar te kijken
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik moet zeggen dat ik mij wel even heb vergist. In bepaalde topics heb ik namelijk aangegeven dat de humor van Jensen mij een beetje begon te vervelen. Dus keek ik alleen nog maar de shows met leuke gasten.
Ik weet alleen niet of het aan mij ligt maar ik vind het nieuwe seizoen van Jensen momenteel erg sterk. Erg leuke gasten, goede humor en een betere Jensen. Het straalt ook iets meer volwassenheid uit. De roulette en het breaking news zijn definitief weg. Nu is het gewoon een talkshow met een leuke intro van Jensen. Geweldig.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8549 votes
Ik heb vanavond nog eens gekeken maar wat een verschrikking is die vent toch.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
[quote]Doom wrote:
De roulette en het breaking news zijn definitief weg. quote]
Dat vind ik wel jammer eigenlijk. Was wel grappig altijd.
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
met een leuke intro van Jensen.
Heb niet zoveel tegen die bolle welvaartspad, maar dat intro is toch echt tenenkrommend?! De ene simplistische 'grap' na de andere; volgens mij gelooft zelfs Jensen er niet in gezien zijn haperingen.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Er zijn mensen die simpele humor, grofheden met warmte kunnen combineren, mensen als Paul de Leeuw. Jensen mist dat compleet en is wat mij betreft de grootste idioot die er op tv te zien is.