- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jensen
Jensen
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
De ene botte hork opmerking na de andere. Ik kan er wel om lachen, maar begrijp niet waarom van hem alles geaccepteerd wordt.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Hij betaald dan ook zijn gasten om langs te komen....
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
Ik heb het over Paul de Leeuw en zijn botte opmerkingen jegens ouderen, dikkeren, enzovoorts. Niet over Jensen, wat jij volgens mij denkt.
Paul de Leeuw pakt alles in zijn publiek op niet mis te verstane wijze aan (wat ik ervan gezien heb dan), zonder dat ook maar iemand ooit tegensputtert. Dat vind ik frappant. Jensen is in mijn ogen sowieso erg simpel qua humor, maar kan zo nu en dan best leuk uit de hoek komen.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik vind de botheid van Jensen best meevallen. Natuurlijk komt hij af en toe hard uit de hoek, maar hij heeft ook genoeg gasten waarmee hij gewoon wat dolt. Dat kan geen kwaad lijkt mij. Ook heeft Jensen een flink aantal serieuze onderwerpen aangepakt. Denk hierbij aan mensen met een handicap die hun levensverhaal, zonder botte opmerkingen van Jensen, mogen vertellen. Altijd erg interessant en bewonderenswaardig. De vermissing van Natalie Holloway was ook een interessant onderwerp. De spirituele uitzendingen met Char mogen we ook niet vergeten. Dat zijn namelijk ook erg interessante uitzendingen.
Maar oke, Jensen kan soms wat bot en simpel uit de hoek komen. Geweldig! 
Heb niet zoveel tegen die bolle welvaartspad, maar dat intro is toch echt tenenkrommend?! De ene simplistische 'grap' na de andere; volgens mij gelooft zelfs Jensen er niet in gezien zijn haperingen.
Teenkrommend kan ik het niet noemen. Ik vind het zelfs een verbetering vergeleken met het "breaking news". Dat vond ik nogal simplistisch. Filmpjes van het internet etc. Die kan ik zelf ook opzoeken. (Mocht de behoefte er zijn...)
Ik vind het dus een verbetering en ik kan er om lachen. Top dus!
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
ik volg het niet ofzo, maar als er niks op de buis is dan is het wel leuk om even naar Jensen te kijken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ben maandag bij de opnames van Jensen 
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
wie zich ergerd over jensen of paul de leeuw moet gewoon niet kijken.
Ik vind dat paul de leeuw ook soms grof is maar vroeger was dat veel erger in de schreeuw van de leeuw.
jensen vind ik net een kind af en toe en kijk hier niet meer naar.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
De ene botte hork opmerking na de andere. Ik kan er wel om lachen, maar begrijp niet waarom van hem alles geaccepteerd wordt.
Uhm, misschien omdat ie zelf een homoseksuele dikzak is met een gehandicapt nichtje (die ook nog eens twee, volgens mij aziatische, kindjes heeft geadopteerd).
Je zou kunnen zeggen dat hij een klein beetje tot veel van de groeperingen behoort die hij afzeikt en het daarom meer geaccepteerd is.
Persoonlijk trek ik Jensen niet erg goed omdat veel van zijn grappen in tegenstelling tot die van Paul de Leeuw, ingestudeerd zijn.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Inderdaad, dat is de kracht van Paul de Leeuw. Alles live.
Jensen is mwah, soms grappig, meestal vervelend.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Vrij kansloos met Snoop.
Wat een asskisser is die Jensen zeg
.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Persoonlijk zie ik dan toch liever een Jensen. Al vind ik ze beiden gewoon irritant, maar De Leeuw staat ergens op een niveau waar alleen hij het bestaan vanaf weet.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Wilde trouwens niet beweren dat de Leeuw dan zo goed is. Maar wel veel beter als Jensen die, zoals al eerder gezegd, veel lijkt in te studeren.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Wat een asskisser is die Jensen zeg
.
Dat is inderdaad treurig. Zag een stukje toen die gasten van Jackass aanwezig waren, die hadden zoiets van: doe eens normaal met je achterlijk overdreven gelach.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Opvallend dat de kijkers die continue commentaar op Jensen hebben wel elke keer weer de nieuwste afleveringen kennen. 
Ik heb de aflevering met Snoop Dog overigens niet gezien.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Ik kijk het nooit, zapte er toevallig gisteren langs.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik vond de aflevering van gisteren erg leuk. Jensen is zo droog, wat ik grappig vind. Snoop dog had het erg naar zijn zin...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik kijk het ook nooit, maar zag dat stuk met jackass bij De wereld draait door meen ik.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Opvallend dat de kijkers die continue commentaar op Jensen hebben wel elke keer weer de nieuwste afleveringen kennen. 
Ik heb de aflevering met Snoop Dog overigens niet gezien.
Ja dat is vaak
Mensen moeten wat te zeiken hebben.
In het kader Publieke Omroep is 'cool' en de commercielen zijn dom.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Mag je ook al niks meer zeggen over domme programma's tegenwoordig?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ja wel hoor
Maar het valt me wel op dat het altijd om programma's van de commerciele omroepen gaat.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Dat komt omdat die commerciele omroepen compleet gehypnotiseerd zijn op kijkcijfers, en dat kwaliteit/goede smaak hun geen bal kan schelen, lijkt 't wel.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8549 votes
Tevens ontbreekt het bij hen totaal aan creativiteit; Jensen met zijn autocue grappen natuurlijk voorop.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Dat komt omdat die commerciele omroepen compleet gehypnotiseerd zijn op kijkcijfers
En dat neem je ze kwalijk? Lijkt me nogal logisch dat ze kijkcijfers geil zijn. Daar draait het allemaal om. Inkomsten!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Tevens ontbreekt het bij hen totaal aan creativiteit; Jensen met zijn autocue grappen natuurlijk voorop.
Ik ben maandag bij de opnames geweest, wedje maken dat er geen autocue aanwezig was? Hij zal heus wel dingen voorbereid hebben, maar hij deed alles gewoon spontaan.
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Vond Jenssen altijd wel leuk.
Maar komen zo vaak dezelfde gasten, dat het saai begint te worden.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Dat komt omdat die commerciele omroepen compleet gehypnotiseerd zijn op kijkcijfers, en dat kwaliteit/goede smaak hun geen bal kan schelen, lijkt 't wel.
Vermaak mag ook wel. Waarom moet alles in het leven van goede huize zijn. Van mij mag de buitenkant er best gelikt uitzien en de binnenkant van mindere kwaliteit.
En laten we nou niet doen of het bij de Publieke Omroep niet om de kijkcijfers gaat. Programma's als De Staat van Verwarring en Het Glazen Huis zijn weldegelijk gestopt vanwege de kijkcijfers.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Liever leuke autocue grappen dan spontane niet leuke grappen zoals bij De Lama's.
Leuke humor is bijna altijd ingestudeerd. De enige die spontaan leuk kunnen zijn zijn Gordon,Herman Brusselmans en Marc Marie Huijbregts 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik dacht al dat ik bij zijn naam negatief commentaar zou krijgen