- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jensen
Jensen
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Dat is inderdaad treurig. Zag een stukje toen die gasten van Jackass aanwezig waren, die hadden zoiets van: doe eens normaal met je achterlijk overdreven gelach.
Alsof de gasten van Jackass mogen klagen over overdreven gelach 
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
jensen roeleert!!!!! al vergeet ik tegenwoordig wel iedere avond te kijken..
je kan het programma afkraken wat je wilt, verschillende publieken moeten er zijn he:P ik vind het geweldig, al is het niet altijd even grappig en zet ie veel mensen in de zeik..
achja ik kijk ook graag naar de wereld draait door, ook een top programma, als zulke programma's van de buis gaan, mag het hele tv wereldje de aardkloot uit wat mij betreft 
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
achja ik kijk ook graag naar de wereld draait door, ook een top programma,
Ik ook, zeker een zeer intressant programma.
Hij (Mathijs) doet wel veel met een autocue. 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8549 votes
Hij (Mathijs) doet wel veel met een autocue. 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Net even de aflevering van Jensen met Snoop Dog bekeken. Best een leuke aflevering. Snoop voelt zich helemaal thuis in zo'n programma. 
verriet
-
- 89 messages
- 123 votes
Ik moet zeggen dat ik het eerst echt leuk vond. Ik keek het ook altijd na Prison break op donderdag maar nu vind ik het steeds triester worden, af en toe moet ik nog wel lachen maar de humor wordt steeds slechter.. erg jammer!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Laatst een aflevering van zo'n laag niveau, maar toch best grappig imo. Te gast: Kim Holland, Marianne Moist ( NL kampioen zaadslikken LOL! ) en een SM-meester. Ontzettend laag niveau maar soms was het wel grappig. Praten over plassex alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Maar kijk het verder niet vaak meer, eerst wel iedere dag.
Edit: Ben trouwens verschillende afleveringen op het internet aan het bekijken en ik vermaak me nog best goed 
Vooral de aflevering met Catman en Marijke Helwegen was leuk en de aflevering met de Roulette met onder andere Andre Pronk en Big John. Alle kandidaten mochten elkaar volgens mij niet echt goed en probeerde elkaar een beetje te dissen 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Iemand net gezien met Filip Dewinter? Een behoorlijk serieuze aflevering nu en best boeiend.
Filip:"Als m'n dochter met een lesbische vriendin, een moslim of een neger thuiskomt heb ik haar verkeerd opgevoed."
De man van de foute uitspraken lol.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Ik dacht niet dat het ooit zou kunnen zeggen, maar Jensen was zowaar aardig bezig.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Jensen werd echt zwaar weggeluld man
Hij kwam op de proppen met populistische onzin waar DeWinter dan weer een sterk tegen argument op had
anne J
-
- 1525 messages
- 976 votes
Aflevering met "Face" en "Murdock" van The A-team was tof!
Ik keek het vorige seizoen veel Jensen, nu eigenlijk nooit meer
Ja, behalve dus die ene keer met The A-Team.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ik dacht niet dat het ooit zou kunnen zeggen, maar Jensen was zowaar aardig bezig.
Beste Jensen sinds jaren... hij was ook erg kritisch op De Winter btw.
Jensen werd echt zwaar weggeluld man
Hij kwam op de proppen met populistische onzin waar DeWinter dan weer een sterk tegen argument op had
Waar dan zoal?
HeresJohnny
-
- 104 messages
- 5 votes
Mijn mening over Jensen:
Jensen kijk ik dus echt niet meer. 
Waarom? Hij denk dat hij grappig is, maar zijn grappen zijn, of te flauw, of te kinderachtig of te dom, te simpel, heel vaak voorspelbaar of gewoon te duidelijk.
Ook is hij vaak de enige die lacht als hij een grap maakt.
Ook moet hij nota bene heel vaak het publiek AANZETTEN tot een applaus! 
Ook als hij er een extra gast bijhaalt, die aansluit op de huidige gast, kan ik meestal wel raden wie dat is, en 98 van de 100 keer raad ik het correct.
Ook laat hij zijn gasten niet eens uitpraten, wat voor talkshowhost ben je dan?
Daarbij vind ik hem het gedrag vertonen van een kinderachtige puber.
De meeste fragmenten die hij in zijn 'Breaking news' laat zien zijn uren eerder geweest in, een van mijn andere favo programma's, 'De wereld draait door' en daar wordt het gewoon beter gebracht.
Ik kijk alleen er echt grote artiesten komen. Bv: Snoop Dogg, Gordon Ramsey, enzovoort, enzovoort
Jensen: 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik zit de laatste tijd te tellen hoe vaak Jensen het woord 'fantastic' gebruikt als er een engelstalige artiest te gast is. 
Ik kan je vertellen dat dat schrikbarend veel is
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ik zit de laatste tijd te tellen hoe vaak Jensen het woord 'fantastic' gebruikt als er een engelstalige artiest te gast is. 
klopt viel me ook op.
"yeah, that's fantastic".
BTW: Jensen kan wel erg goed engels vergeleken andere op televisie.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Klopt. Je kan hem veel dingen verwijten maar niet dat ie geen wereldburger is
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Heeft een paar jaar in Canada 'gestudeerd' dacht ik.
Verder zegt ie bij iedereen "you're fantastic..." 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Hij zegt meer: That's fantastic. In een gesprek van 20 minuten zei hij 26x fantastic
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Hij spreekt inderdaad erg vloeiend Engels. Verder kijk ik Jensen echt nooit (meer). ieder gesprek is to-taal inhoudsloos en leeg. Maar goed, dat is ook niet de bedoeling van het programma.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Vanavond Gerard Joling te gast
Het seizoen begon ook met Gerard en eindigt nu dus ook met Gerard.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Vanavond Gerard Joling te gast
Het seizoen begon ook met Gerard en eindigt nu dus ook met Gerard.
En daar moet je blij mee zijn, 
HeresJohnny
-
- 104 messages
- 5 votes
In mijn ogen is zoiets slijmen, of zoals ze dat in het Engels zeggen: 'Ass-kissing' 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Slijmen doet ie altijd als er mooie dames bij hem op de bank zitten. Dan gaat ie ook altijd zachter praten
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik heb net op internet de eerste aflevering van het seizoen gezien met ene 'Total Roef'... Ik heb helemaal dubbel gelegen. Of die man spoort echt niet in zijn hoofd, of het is allemaal opgezet. Jensen ging er ook lekker op in allemaal. Ik vond het prachtig.. Iemand anders dit nog gezien?
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Stukje via geenstijl. Typisch weer misbruik maken van de minder bedeelden. Echt jensen weer, die zou geestelijk gehandicapten nog gaan uitlachen in z'n show.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Ik vond het hilarisch. Total Roef met zijn dure installatie.
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
En zijn geweldige management niet te vergeten he..
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Wel grappig maar meer niet, hij is wel heel erg matig soms hoor...
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Ach ja, weet je wat het is met jensen, hij is een grappige vent echt waar, maar als je het iedere avond kijkt net als ik doe gaat het soms erg vervelen hij heeft vaak completen nullen in zijn show oa herman en total roef van laatst, daar kan ik helemaal om dubbel liggen en ook als hij grote sterren interviewt dan doet hij dit ook erg leuk, alleen is zijn humor vaak eentonig denk maar aan jim van idols die voor de tiende keer komt en hem weer een mars geeft om hem te herrineren aan die reclame. Vaak is jensen weer erg leuk om te kiijken als je het na de seizoenstop twee maanden niet meer gezien hebt, hij is vaak erg scherp met zijn humor, maar ik ga hier niet bijzeggen dat iedere aflevering perfect is. Jensen heeft in al die jaren dat ie op tv is veel van zijn harde humor verloren, hij is veel minder hard geworden (bv jegens bekendheden), dit is begonnen toen jensen inplaats van een keer per week de hele week op tv te zien was op een gegeven moment was het scherpe er gewoon af en na het vertrek van jan paparazzi die ondanks dat hij haast nooit iets zij een hoop humor aan de show toevoegde. Ondanks dit alles vind ik het vaak leuk om 's avonds als er niets anders op de tv is gewoon effe lekker jensen te kijken.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Jensen kan grappig zijn, maar dat kan ook haast niet anders, als je om de 10 seconden een grap afvuurt zal er altijd wel een keer een leuke bij zitten, 9 van de 10 keer zijn ze niet grappig. Bij Matt Damon vond ik hem slecht, flauwe humor en lachen om totaal ongrappige dingen. Bij Roef was ie echter best grappig, hoewel hij Roef ook wel belachelijk maakte.
Zo een keer in de week is mooi zat om naar jensen te kijken.