• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.140 votes
Profile

Jensen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vind Jensen maar een malloot eerste klas. Slechte interviewer en een slechte host. Zijn interviews hebben geen diepgang (soms tot op het genante af). Die kan zelfs nog veel leren van Ellen DeGeneres.

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Quentin wrote:

ROFL, hoor wie het zegt.

Ik

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Dit gaat een eindeloze discussie worden, heb ik geen zin in. Pro tegen anti zal nooit wat worden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elke discussie heeft zijn pro's en anti's.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

kos wrote:

Als je dat goed interviewen noemt is Dr. Phil een genie.

Tja, discussieren heeft weinig zin als het bij dit soort statements blijft. Welke (internationale) interviews van Jensen heb je zoal gezien?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nou zijn bitterballen interview met Diaz en Banderas was wel heel erg genant.

kos

• 46692 messages
  • 8849 votes

Knisper wrote:

(quote)
Tja, discussieren heeft weinig zin als het bij dit soort statements blijft. Welke (internationale) interviews van Jensen heb je zoal gezien?

Met mensen als Snoop Dogg, Uri Geller, die eikels van Jackass, die acteurs uit Prison Break en nog meer van dat soort figuren.

Hoe bekender de gasten hoe slechter Jensen is, hoe minder hij durft te vragen, schaapaachtig meelacht, zelfs zo erg dat zijn gasten zich ervoor generen, en in de ass van de gasten kruipt.

Hoe iemand dat goede interviews kan noemen is echt beyond me.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Tja, wat wil je nou? Hij laat juist zijn flauwigheden ('minder durf') achterwege bij die gasten. Nou blijft hij wel gewoon zichzelf, zie bijvoorbeeld de compilatie-introductie, waar nog steeds een hoop grappen inzitten.

Bovendien maken zo'n beetje alle Nederlandse interviewers die kniebuiging voor internatiole gasten. Ivo Niehe doet toch precies hetzelfde? Is dat ook een talentloze kneus? Reinout Oerlemans had ook zo'n programma, waar hij dit nog veel erger dan Jensen deed. Om al niet te beginnen over de interviews van TMF-vj's met internationale artiesten.

Nee, ik zie bij Jensen gasten die duidelijk beter op hun gemak zijn dan normaal. Dat maakt hem misschien nog geen briljant interviewer, maar zeker boven het gemiddeld niveau van wat we verder op tv zien.

kos

• 46692 messages
  • 8849 votes

Knisper wrote:

Tja, wat wil je nou? Hij laat juist zijn flauwigheden ('minder durf') achterwege bij die gasten.

Nee hoor, hij is net zo flauw. ook al durft ie niks. Wordt ie gewoon wat banaler, nog makkelijker scoren.

Vooral als zo'n Amerikaan dan ook doorheeft dat ie een keer op tv fuck mag zeggen.. dan heeft Jensen weer de avond van zn leven en kan ie daar op door blijven gaan. .

kos

• 46692 messages
  • 8849 votes

Knisper wrote:

Bovendien maken zo'n beetje alle Nederlandse interviewers die kniebuiging voor internatiole gasten. Ivo Niehe doet toch precies hetzelfde? Is dat ook een talentloze kneus? Reinout Oerlemans had ook zo'n programma, waar hij dit nog veel erger dan Jensen deed. Om al niet te beginnen over de interviews van TMF-vj's met internationale artiesten.

Ivo Niehe is helemaaaaal niet zo, al heb ik daar verder ook weinig mee, maar die is tig keer professioneler, diepgaander en integer.

Oerlemand heb ik 1 ker gezien en was inderdaad ook echt een ramp als het gaat om aarskruiperij.

Die heeft echter hele andere talenten en moet ook niet presenteren.

Nee, ik zie bij Jensen gasten die duidelijk beter op hun gemak zijn dan normaal. Dat maakt hem misschien nog geen briljant interviewer, maar zeker boven het gemiddeld niveau van wat we verder op tv zien.

Dat is jouw mening, ik sta er lijnrecht tegenover.

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Knisper wrote:

Tja, wat wil je nou? Hij laat juist zijn flauwigheden ('minder durf') achterwege bij die gasten. Nou blijft hij wel gewoon zichzelf, zie bijvoorbeeld de compilatie-introductie, waar nog steeds een hoop grappen inzitten.

Eerste zinnige bericht in dit topic

kos

• 46692 messages
  • 8849 votes

jaspertje3 wrote:

Eerste zinnige bericht in dit topic

Beetje lullig voor al je eigen opmerkingen...

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Nee hoor

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5745 votes

kos wrote:

(quote)

Met mensen als Snoop Dogg, Uri Geller, die eikels van Jackass, die acteurs uit Prison Break en nog meer van dat soort figuren.

Hoe bekender de gasten hoe slechter Jensen is, hoe minder hij durft te vragen, schaapaachtig meelacht, zelfs zo erg dat zijn gasten zich ervoor generen, en in de ass van de gasten kruipt.

Hoe iemand dat goede interviews kan noemen is echt beyond me.

Toch wel mee eens. Mensen als Herman kraakt hij in zijn gezicht af, maar wanneer Goldie Hawn langs komt, houdt hij het bij bescheiden saaie vragen.

Het neemt niet weg dat hij goed kan interviewen, de vragenstelling is slechts een onderdeel van.

kos

• 46692 messages
  • 8849 votes

Als ik dan gisteren weer Jonathan Ross zie... die gewoon respect krijgt van de meest uiteenlopende internationale gasten, wat een verademing hoe hij met moeijlike gasten omgaat of gasten die hem niet kennen.

Daar is Jensen een soort van teletubbie-niveau bij.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hij pretendeert ook niet Adriaan van Dis te zijn.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

kos wrote:

Als ik dan gisteren weer Jonathan Ross zie...

Tja, maar hoe vaak zegt Jonathan Ross wel niet tegen zijn gasten hoe geweldig ze zijn en hoe leuk hij hun films vindt. Vindt Ross trouwens ook goed hoor, daar niet van.

kos

• 46692 messages
  • 8849 votes

kappeuter wrote:

Hij pretendeert ook niet Adriaan van Dis te zijn.

Nee, dat moest er nog eens bijkomen.

kos

• 46692 messages
  • 8849 votes

Knisper wrote:

ja, maar hoe vaak zegt Jonathan Ross wel niet tegen zijn gasten hoe geweldig ze zijn en hoe leuk hij hun films vindt.

Geen idee, maar als jij dat vergelijkbaar vindt met hoe Jensen dat doet is dat wat mij betreft onbegrijpelijk.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Het zij zo. Jensen kreeg ook duidelijk veel respect veel zijn internationale gasten, die hem ook duidelijk een verademing vonden. Dat gisteren Kim Holland op die bank zat en morgen Patty Brard, dat doet er dan even niet toe.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jensen komt terug met talkshow

Uitgegeven: 1 juli 2008 09:09

AMSTERDAM - Robert Jensen komt terug op televisie. "We gaan zeker door", vertelde althans de presentator zelf in een video die hij op zijn website heeft geplaatst.

Volgens Jensen staat het 'honderdduizend procent' vast dat de talkshow na zes jaar niet ten einde is gekomen.

Vorige week werd duidelijk dat Jensen dit jaar waarschijnlijk niet meer zou terugkeren met zijn show. RTL meldde toen pas in november weer met hem te gaan praten over een mogelijk nieuw seizoen in 2009.

September

"Ik moest dan wel nu vast een 'commitment' maken", legt de presentator uit. "Ik heb besloten dat niet te doen. Dat betekent alleen dat we waarschijnlijk niet vanaf september te zien zijn. Een ding is zeker: we keren weer terug op het juiste moment en op de juiste plek", zinspeelt hij mogelijk op een vertrek bij RTL.

"Tot die tijd is het misschien even stil. Het kan een paar maanden zijn, maar ik ken mezelf. Het kan ook een paar jaar zijn."

Gouden Kooi

Afgelopen seizoen ontving Robert Jensen gasten als Kim Holland, Kelly, Patricia Paay en alle kandidaten van de Gouden Kooi in zijn show.

Ook grote sterren als America's Next Top Model Jaslene, Goldie Hawn, Larry Flynt en La Toya Jackson schoven bij de 35-jarige presentator aan. In mei was de laatste aflevering van Jensen te zien op RTL 5.

kos

• 46692 messages
  • 8849 votes

(afbeelding) .

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Latoya Jackson? Noem dan Snoop Dogg. Als er iemand op aarde geen grote ster is, is het Latoya Jackson wel.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

kos wrote:

(afbeelding) .

waar haal je die nou weer vandaan.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik kijk nu de top 10 meest bijzondere gasten bij Jensen.

Het is soms best wel heftig. Zo is er hier nu éen met 7 persoonlijkheden. Dat vind ik wel wat meer bijzonder dan een model...

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Vraag me af of het ooit nog eens terug zal komen (op tv) van dat hele nieuwsartikel van bijna een jaar terug is in ieder geval nog steeds niets terechtgekomen.

Edit: Niet dat het me nu zoveel kan schelen ofzo.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ja het komt terug. Jensen melde net dat ze binnenkort weer met nieuwe episodes op de proppen komen.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Haha, je bedoelde de afkondeging van de top 10? Die top 10 is ook al weer een herhaling. De serie werd uitgezonden tussen het eena laatste en het laatste seizoen. Hij zegt ook: We zijn 3 maart weer terug. Dat is zo wat over een jaar. Klopt dus niet. Ook begint hij iedere aflevering met: Het is vrjdag: Happy Weekend. Het was zondag gisteren.

Nee... voorlopig komt hij niet terug op de tv. Anders waren er wel plannen bekent gemaakt.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Oké. Bestaat Jensen al lang eigenlijk? Ik zag gister namelijk een gedeelte waarin hij nog aardig jong was. (toen was Jan er ook nog)

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

In of net na de zomer komt ie hoogstwaarschijnlijk weer terug op tv.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.