- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Favoriete tv-series
Favoriete tv-series
low
-
- 3 messages
- 0 votes
ik wil dus even reageren op mariella, ik ben het helemaal met haar eens dat de beste tv serie dus GET A LIFE was.
helaas weten sommige tv zenders geen goeie series te waarderen dus want doen ze, ze zenden de meest afschuwelijke series nog een stuk of 100 keer uit (beverly hills, melrose place en al die overige shit)!!
ik zou ook graag weer een chris peterson op tv willen zien, maar als een van jullie iets weet waar je het eventueel zelf kan down loaden dan hoor ik daar graag iets van.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
een tijdje geleden waren ze allemaal te vinden op internet (heb ze allemaal weer gezien, ERG komisch toch weer), wie weet kun je nog wat vinden op kazaa
low
-
- 3 messages
- 0 votes
waar heb je ze kunnen vinden op internet???
kazaa en grokster eigenlijk hetzelfde heb ik al geprobeerd van de zoveel mijoenen had ik persoon gevonden die wat had en die ging dus offline, houdt in ik moet net op het goeie moment tegelijk met hem online komen, it's not an easy job!!!
graag hints of advies , please
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
paar maanden geleden werd er elke dag een aflevering gepost in alt.binaries.multimedia (op usenet dus)
maar goed, als ze met kazaa enzo niet te vinden zijn weet ik het ook niet helaas
Tonyvdb
-
- 1408 messages
- 1168 votes
- Father Ted
- Blackadder
- The Simpsons
- Monty Python's Flying Circus
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes

Maar inderdaad weergaloze serie !
gimli f
-
- 1454 messages
- 0 votes
I like comedy's:
Friends
Seinfeld
Suddenly Susan
e.d.
en Engelse humor natuurlijk...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Super geacteerd, Camera werk is heel goed.
En het verhaal, het heeft alles spanning, romantiek(gelukkig niet te veel), Actie enz.
5 sterren voor deze Mini Serie.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
ik vond edderkoppen erg goed dus 'Kærlighedshistorie, ook maar eens kijken dan.
gimli f
-
- 1454 messages
- 0 votes
Ik zag vroeger ooit eens een IJslandse jeugdserie, en zeker geen slechte... Op zondagochtend geloof ik, anders op zaterdag. Heeft iemand een idee waar ik het over heb?
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ligt eraan hoe vroeger, vroeger is
Niels Holgerson?
gimli f
-
- 1454 messages
- 0 votes
Een reactie binnen 36 seconden, da's snel. Holgerson? Nee man, da's Zweeds. En het was ongeveer 10 tot 12 jaar geleden, op Nederland 2 of 3... Hetr IJslandse leven werd er mooi in verbeeldt...
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik ben wel quick 
maar ehm.. ik weet ook wel dat Niels geen Ijslander was, maar met zo weinig info mag ik toch een beetje gokken 

(Dat was de laatste keer dat ik die gebruik hoor, maak je geen zorgen
)
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
Mijn favo serie is gelukkig weer begonnen op de Beeb: Farscape.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
De derde serie van één van mijn favoriete series begint donderdag op de BBC: The League of Gentlemen! Kijkuh!

Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Zijn er nog mensen die The Singing Detective volgen? Ik heb de eerste twee afleveringen inmiddels gezien. Het is een beetje wennen, maar als je je lekker mee laat slepen door het bizarre verhaal en prachtige beelden is het echt geweldig. De 2e aflevering vond ik trouwens beduidend beter dan de 1e. Vooral die scène met de jeugdige Marlow in een boom en daarbij dan die prachtige muziek... Schitterend.
De 3e aflevering staat op video en ook nu draait de video weer voor de 4e aflevering. Ik kijk ze wel 's achter elkaar als ik tijd heb. 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Wordt die serie momenteel dan uitgezonden? Want als peakie moet je 'The singing detective' natuurlijk wel gezien hebben.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ja The Singing Detective was uniek in de perfecte vormgeving, plot en verhaal. Ik dacht ook gebaseerd op de persoonlijke jeugdherinneringen van Potter.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Grappig dat je dat zegt, want vooral die 2e aflevering deed me behoorlijk Lynchiaans aan af en toe. 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Op IMDb vinden ze het trouwens wel een redelijke mini-serie: 9.4/10 (220 votes) 
Er komt trouwens een remake (2003) met o.a. Robert Downey Jr., Mel Gibson en Katie Holmes.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ken je het 'Peaks Vademecum' van onder andere Rob Engelkes (die in de tijd dat ik Twin Peaks voor het eerst zag voor elke aflevering een aankondinging deed, geniaal was dat!)? Daar wordt met regelmaat een vergelijking gemaakt tussen 'Twin Peaks' en 'The Singing Detective'. Het vademecum is trouwens nergens meer te vinden, goddammit! Ik had 'm een paar keer geleend van de bibiotheek in Eindhoven, maar daar is 'ie volgens mij ook al weggedaan. Tijd voor een internet-hunt.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Zucht...
Fuckin remakes de hele tijd 
blabla
-
- 2070 messages
- 5242 votes
Nou, dat kan alleen maar slechter worden.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Sorry, ik moet je teleurstellen. Nooit van gehoord. Wel leuk om te weten weer.
Misschien wordt het trouwens wel een gedeelte van de 2 uur aan extra's op de Twin Peaks dvd? 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Je vindt de serie meer niks dus?
blabla
-
- 2070 messages
- 5242 votes
Nee, de serie was/is vreselijk goed, vandaar dus dat het alleen maar slechter kan worden.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Oh sorry, dan begreep ik je verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde: "Dat kan alleen maar nog slechter worden..."
Mwa... Ik ga maar naar bed dan. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
(afbeelding)
met dit soort plaatjes krijg ik toch de neiging om "avatars" in te voeren op de site 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ja! Gaaf idee!