- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Favoriete tv-series
Favoriete tv-series
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Army Wives? Ik heb zitten twijfelen of ik er wel of niet aan zou beginnen, maar ik heb gehoord dat het meer gejank en gezeik is dan iets anders. Hoe sta jij hier tegenover?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik persoonlijk vind het een hele mooie serie. Het is inderdaad veel drama en met soms ook heerlijke zoete momenten, maar ik hou daar gewoon van. En het thema in die serie spreekt mij heel erg aan, ik heb altijd wel extra sympathie voor de vrouwen van soldaten. Erg mooi in beeld gebracht ook, heel realistisch. Maar als je meer van spanning houd en je kan niet tegen veel emotionele verhaallijnen, dan is dit niks voor jou. En om eerlijk te zijn, en aan je top 5 te zien lijkt me dit niks voor je denk ik.
Too much drama...
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik zie wel eens een stukje en vind het meer Desperate Housewives alleen dan met mannen die soldaat zijn. Van die kringgesprekjes met frisse drankjes erbij.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Blijkbaar heb je niet genoeg gezien anders zou je deze drama niet vergelijken met een zwarte komedie serie zoals DH. Lijkt totaal niet op elkaar, ook wel een beetje kort door de bocht "Van die kringgesprekjes met frisse drankjes erbij".
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Haha, ja was ook kort door de bocht en ik weet dat er veel meer in gebeurd en er meer drama is dan in DH, maar het zijn wel allemaal weer mooie vrouwen en 'knappe" mannen. Dus ja dat doet dan weer een beetje te Hollywood aan om beide sekses aan de buis te houden snap je?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja maar dat is toch eigenlijk in bijna alle series wel zo? Maar ik begrijp je wel inderdaad, al vind ik de vrouwen in Army Wives toch nog iets realistischer dan in DH (behalve Lynette dan)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah, ik dacht inderdaad dat het vergelijkbaar was met Desperate Housewives. Maar, ik ben sowieso een emotionele jankerd. Ik hou het bij geen enkele serie die ik kijk droog. Zet een ontroerend muziekje er onder en je hebt me... En in Grey's Anatomy bijv. zit ook wel een goeie dosis drama. Misschien de eerste episodes maar eens een kansje geven, dan kan ik zien of het te zoetsappig voor me is.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Er zit ook wel humor in, maar in veel mindere maten dan in bijvoorbeeld een Desperate Housewives en Grey's Anatomy.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes

Ik kijk graag nog wel eens voor Catherine Bell 
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1019 votes
En niemand kijkt ''In treatment''? 
Wat een gemis mensen, Gabriel Byrne op z'n best. Ik las dat er ook een Nederlandse versie komt dit jaar met Carice van Houten, ben benieuwd wat dat wordt.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja daar heb ik op de BBC toen aardig wat afleveringen van gezien en vond het een erg interessante serie. Byrne vind ik ook in films altijd top!
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1019 votes
Ja toch. Een serie die me echt een beetje overdonderde zo goed, Byrne incluis.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eén aflevering, en ik ben al verslaafd. Mad Men
.

Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Waarom heb ik elke keer als Mad Men ter sprake komt de neiging een
-smiley te plaatsen. 
Deze keer beheers ik me.
edit: fuck it. Mad Men 
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Op dit moment (dus een momentopname natuurlijk
)
1. Scrubs
2. Friends
3. That 70s Show
4. Dragonball Z
5. The Ghost Whisperer
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik heb wel eens wat gezien van Mad Men, maar dat is echt niks voor mij. Alleen die kerel aan de linkerkant (op de poster) is wel cool, ook van Desperate Houswives toch?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Oh ja dat was hij inderdaad, thx mop kon er al niet opkomen 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Alleen die kerel aan de linkerkant (op de poster) is wel cool,
Een vrouw die niet gelijk voor de charmes van Don - invincible - Draper valt? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind die kerels allemaal niet veel soeps.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Elke vrouw wil Don Draper, elke man wil Don Draper zijn!
Ook hier maar even een top5 update:
1. The Wire
2. Scrubs
3. Entourage
4. Mad Men
5. Breaking Bad
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Is dat dit balletje? Dan nee, danku.
(Maar wellicht is hij in de serie wel onweerstaanbaar door zijn fantastische karakter en innerlijke schoonheid..)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Draper
. Erg charming inderdaad, je gaat zo voor de bijl.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ik zou de serie maar gaan kijken idd. Hij is ongeveer in alles het tegenovergestelde van een bal(letje). Introvert, intrigerend, spreekt louter zinnig en heeft altijd de situatie onder controle. Mannelijkheid in optima forma.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Tijdje terug hield ik een presentatie over leiderschap.
Mijn uitleg van het implicit leadership perspective (over leadership prototypes):

Men was er stil van.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Imposant is ie. Tijdens het kijken voel ik wel wat greintjes jaloezie bij mezelf. Wat heeft hij totale zelfbeheersing, charisma, kundigheid, en inderdaad leadership skills
. Wat een imposante kerel is het toch.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Hmm... Mad Men, de pilot vond ik erg sterk maar daarna vond ik het minder worden. Ik was gestopt rond afl. 4, ik heb nu extra tijd dus misschien zal ik hem weer eens proberen.
Top 5
- House
- Supernatural
- Chuck
- How I Met Your Mother
- Big Bang Theory
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
heeft altijd de situatie onder controle.
Nog niet alle drie de seizoenen bekeken?