- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Expeditie Robinson
Expeditie Robinson
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Oei oei, daar kunnen de Belgische dames vast niet om lachen nee.
Wat volkomen terecht is denk ik dan...
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat volkomen terecht is denk ik dan...
Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan en wat er precies gezegd is geworden, natuurlijk.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Ja oké, dat is een feit. Ik ben benieuwd in ieder geval, al lijkt "hoeren" me er sowieso over te gaan (wat er ook gezegd/gebeurd is). Natuurlijk kan het dan inderdaad zijn dat de Vlaamse vrouwen ook iets hebben gedaan wat er over gaat. Nogmaals: ik ben benieuwd!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als het aan jou lag, werd het chocoladesaus-worstelen en was de winnaar degene die de ander het eerst schoon had gelikt.
Wel Saar vs. Zsofi dan, Tatiana heeft te behaarde oksels. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Beetje slagroom, aardbeien erbij en Bokito er niet bij nee. Ik vraag me wel eens af of ze ook gewoon eens bloot rondlopen. Lijkt me wel relaxt beetje skinny dippen met Zsofi, ondergaand zonnetje etc.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zat me af te vragen hoe zij zich daar wassen. Toen ze tijdens de vorige aflevering allemaal even mochten douchen, zagen we niemand zich 'downstairs' wassen. Nu zal dat misschien niet op tv uitgezonden worden, maar het lijkt me toch wel dat ze dat doen. Zeker als de hygiëne al zoveel te wensen overlaat. Dat zeewater zal ook niet zoveel goed doen.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Wat een prachtige dame is die Regina toch.
Van mij mag ze winnen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dacht exact hetzelfde Eline, ook een beetje in de hoop dat Saar en Zsofi even helemaal los zouden gaan met elkaar, maar dat speelde zich verder in mijn hoofd af. Gaat wel erg stinken in hun broekjes denk ik ja.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ja, natuurlijk wel. Die dames toch ook in de zee.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die mannen gaan ook echt wel stinken hoor. Als jij je niet proper kunt wassen, met of zonder zeep, krijg je echt wel nare geurtjes lijkt me. Met al dat zand / zout water etc.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Onder de oksles etc wel. Maar beneden?
Het is niet eens goed om je daar met zeep te wassen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lijkt me sterk dat ze Lactacyd Femina daar hebben, dus seawater it is. Wel leuk dat je die vrouwen telkens aan hun armen zag ruiken, toen ze zich net gewassen hadden. Die lekkere geur zal wel welkom zijn geweest.
Stel je voor als een Iwein of Sergio er nog in had gezeten, met al die lichaamsbeharing en dat zweten. Lijkt me niet fris om daar naast te zitten.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wel jammer hoe mijn fantasie van het chocolade-worstelen nu totaal over is door de discussie over geurtjes.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Wat ik mij dan weer afvraag is hoe Saar, Regina en Zsofi er redelijk in slagen om geen haren onder de oksels te krijgen en Tatiana niet. Ze zullen allemaal toch geen scheermesjes hebben, dat gaat dus plukwerk worden of Tatiana springt er gewoon bovenuit qua lichaamsbeharing.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kan best ja, dat het bij haar extra hard groeit.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ja, wel een volbloedje geloof ik.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik las arabisch aapje, dacht al wat zegt die nou. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Waarom zou ik Arabisch aapje zeggen als ik ook Arabisch typje kan zeggen Eline, gekke meid. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wat ik mij dan weer afvraag is hoe Saar, Regina en Zsofi er redelijk in slagen om geen haren onder de oksels te krijgen en Tatiana niet. Ze zullen allemaal toch geen scheermesjes hebben, dat gaat dus plukwerk worden of Tatiana springt er gewoon bovenuit qua lichaamsbeharing.
Misschien is ze daar ook iets te lui voor 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
In 2004, toen ze 19 was, werd ze gekroond tot Miss Brussel. Ze mocht deelnemen aan de finale van Miss België 2005. Ook die verkiezing won ze met glans.
Beiden gelijk
Bedoelde meer dat dat soort typjes daar juist nog meer op letten.