- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Expeditie Robinson
Expeditie Robinson
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Sebastaan begeeft zich op glad ijs. Hij kan haar beter nu niet zo aanvallen. Niet slim.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vooral nu ie Zsofi ook al tegen zich heeft. Ergens heeft ze wel een punt, hij commandeert anderen vaak terwijl ie er zelf maar wat bij staat. Is iets van de afgelopen 2 afleveringen, dat me dat opvalt.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Martine gaat er vrijwel zeker uit nu.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je weet niet wat het duel gaat worden. Misschien is het geen fysieke proef.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ze is wel slimmer ja en hij ziet er ook erg gammel uit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Al heeft ie wel flink wat doorzettingsvermogen. En zij niet zo, tenger, geblesseerd, al wat ouder.. Saai duel wel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat zielig dat Sugar valt door een niesbui! Zo spijtig, potverpielekes zeg.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Als een (Sugar)zak viel hij eraf. Prima zo, hij is op. Hadden ze niks meer aan gehad, alleen als knuffelneger.Ben erg blij dat er ondertiteling bij die beste jongen zit.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Die ligt er de volgende keer uit.
Trouwens voor de reclame zag ik haar contour al op de terugkerende boot. Niet zo handig van de camera-mensen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Jammer dat Sugar eruit is, had liever die ander zien gaan. Vind sowieso dat er wel wat Belgische vrouwen naar huis mogen. De eilandraad vind ik op deze manier wel leuker, met twee stemmen uitbrengen, en dat de twee met de meeste stemmen een duel moeten doen. Voor de rest vond ik er weinig aan deze keer, mag wel wat meer pit in het spel komen.
eppo349
-
- 874 messages
- 4064 votes
Het wordt tijd dat de bn/bv ers zich eens laten gaan, deze editie zeer weinig irritaties ( de bekende gezichten zijn zich bewust van de camera, cq slechte pr) het is mij allemaal te braaf aan het worden. Jammer van Sugar, die gast kon het wel leuk uitleggen en ik kon z'n optimisme wel waarderen.
Gelukkig heb ik Regina (met kleine zwemslip) nog.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Regina, brrrr.. Die mag wat mij betreft het liefst in duikpak rondlopen daar.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik mag haar wel. Ze is een sterke vrouw en tenminste niet zo'n zeurderige muts.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Doe mij Saar maar. En dan Regina inderdaad, ze is wel sympathieker dan de Belgische vrouwen. Op Martine na.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Jammer van Sugar!
Maar ja, voor zijn lichaam was het misschien wel goed dat hij naar huis moest...
eppo349
-
- 874 messages
- 4064 votes
Saaie aflevering gisteren, enige boeiende was de bikini parade gedurende de hele aflevering en dat zegt genoeg. Zou het dan volgende week gaan gebeuren dat een BV/BN-er zijn zelfbeheersing verliest? (gezien de trailer). Dat is de pest van bekende mensen, die zijn zich veel te bewust van de camera.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wie ging er gisteren uit? Heb het laatste stukje gemist.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Jammer van Sugar!
Maar ja, voor zijn lichaam was het misschien wel goed dat hij naar huis moest...
Hij heeft ook alleen maar deelgenomen omdat zijn vriendin aandrong. Zou me niets verwonderen als hij bij zijn volgende wedstrijd weer eens kansloos in elkaar gemept wordt. Allemaal leuk en aardig zo een vriendin en zoontje, maar als bokser is hij wel erg achteruit gegaan. Ik hoop dat hij zich nog herpakt, maar dan moet hij dit soort shows wel achterwege laten in de toekomst.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Aan een carrière als acteur hoeft hij trouwens niet te beginnen. Die zogenaamde niesbui was behoorlijk ongeloofwaardig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hij liep toch al de hele dag te niezen en te snotteren? Zeiden zijn mede eilandbewoners ook nog.
Heb afgelopen donderdagavond gemist i.v.m. bioscoop, maar gelukkig is nu de herhaling!
Begint wel weer direct met een saaie proef, ik ken dat 'met 1 been staan' principe wel een beetje. Het vuur maken is dan wel weer wat meer 'survival related'.
Saar blijft toch een prachtig en sympathiek meisje. Moest wel lachen toen ze zei: 'Een dikke, vette kipnugget!' She's cute!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Antony die spreekt over mannelijk zijn is wel een lachertje natuurlijk.
Het is net Ken van Barbie, maar dan met een baardje.
Zeker niet toen hij in de douche stond, getsiederrie, wat een wijf. Met zijn 'wel sexy alstublieft.' Verder was het inderdaad een bikini-babe (nouja, babe?) episode. Martine er uit is wel fijn, al had ik liever gezien dat Tatiana weg ging.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Inderdaad jammer dat Martine weg is, absoluut een sympathiek mens!
Echter, nu de moeder van het gezelschap weg is lijken de strijd en de conflicten toe te nemen ( afgaande op de korte vooruitblik van volgende week ). Ik ben benieuwd waarom Saar zo tekeer gaat!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh was dat Saar? Dat heb ik niet gezien dan. Ben benieuwd. Dacht dat het die Tatiana weer was die liep te krijsen.
Poepgezicht
-
- 298 messages
- 1247 votes
Nee, Saar zou iemand hoer hebben genoemd ofzo. Hoop maar dat ze imuniteit haalt volgende week, zal anders wel eens gevolgen kunnen hebben.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Nou, ja. Saar riep iets in de zin van: ...... hoeren. Waarna Tatiana en Zsofi er grove schande van spraken en er ongetwijfeld een hoop stampij van gaan maken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha riep Saar dat? Oei oei, daar kunnen de Belgische dames vast niet om lachen nee. Vrees nu ook voor exit Saar.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Nu maar hopen dat ze volgende week het duel gaat winnen. ( vooruit speculeermodus )
Al zal dat tegen Tatiana nog lastig genoeg worden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Inderdaad. Stom mens, maar uithoudingsvermogen en discipline heeft ze. Helaas.
Team Saar!