- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Expeditie Robinson
Expeditie Robinson
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Anders gaan we het over oksel- of schaamhaar hebben. 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Wat ik mij dan weer afvraag is hoe Saar, Regina en Zsofi er redelijk in slagen om geen haren onder de oksels te krijgen en Tatiana niet. Ze zullen allemaal toch geen scheermesjes hebben, dat gaat dus plukwerk worden of Tatiana springt er gewoon bovenuit qua lichaamsbeharing.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zou Iwein zich ook hebben laten harsen?
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Zou Iwein zich ook hebben laten harsen?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nou, zo te zien een flink complot om Saar weg te krijgen. Dan zou ik ook wel gaan schelden denk ik.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat zou geen opdracht voor mij zijn. Ook niet voor Saar dus lol.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Fucking !@#$%^
Way to go, Saar! Ik zou het ook geroepen hebben denk ik.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ze gaat gewoon die strijd winnen zo. Dan hebben de Belgen een probleem.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze weet nog niet tegen wie ze het duel moet doen, toch? Ik hoop erg dat ze wint. Zsofi wordt ook met de weer hypocrieter.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Saar is best wel een stoute meid en dat vindt ik eigenlijk wel sexy.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Het valt me gewoon op dat het uiteindelijk altijd op Nationaliteit beslist wordt. Zo onvolwassen, want je kan toch gewoon bevriend raken met iemand uit België en andersom?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Klopt. Maar ik vind vooral dat de Belgen zich flink laten kennen, en dat ze de Nederlanders gewoon niet willen accepteren. Zodra ze de kans krijgen, gaan ze backstabben. Zal op deze manier ook wel een belg winnen vrees ik.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nederlanders zijn meer open en hebben een grote waffel en komen vaak iets minder slim over in dit soort programma's. Belgen zijn meer bescheiden en stiller, maar ook wat gewiekster en sneakyer.
Nederlanders willen op zich wel bevriend met de Belgen worden,maar andersom absoluut niet. Dat is hoe het altijd op me overkomt in ER.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
- 9 kg en - 5 kg, phoe. Misschien moet ik ook maar eens meedoen. Al hou ik het geen 2 weken vol daar geloof ik.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik zou er uit gestemd worden. Ik zou daar best graag een weekje of 3 alleen willen vertoeven. 10 kilo er nog af lijkt me ook wel wat.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Regina is wel veel mooier nu ze opgetut is. Wat een metamorfose zeg. En Saar blijft een lief snoepie. Haar schattigheidsfactor is echt hoog.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja Regina is aardiger dan je denkt. Ze komt een beetje bitcherig over, maar het komt soms anders over dan ze bedoelt geloof ik.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Haha,dat hadden ze niet verwacht. Spannend.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Klopt. Maar ik vind vooral dat de Belgen zich flink laten kennen, en dat ze de Nederlanders gewoon niet willen accepteren. Zodra ze de kans krijgen, gaan ze backstabben.
Andersom is zeker ook waar, er zijn edities geweest dat er een paar Nederlanders een complot sloten om zo toch een kans te maken op een finaleplaats. Maar het is idd wel een vreemd feit dat je Nederlanders en Vlamingen nog steeds niet op één eiland kunt zetten, een beetje jammer wel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb niet alle edities gezien, maar bij deze viel het me direct vanaf het begin op ja.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Toch totaal verschillende volken denk ik. Zou gewoon gezellig samen moeten kunnen, maar keer op keer blijft het groepjesgedrag uit eigen land.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Tja.. het blijft een spel natuurlijk en strategisch bekeken is het altijd handig om in een groepje te zitten dat de meerderheid vormt.
Valt me trouwens op dat het nog nooit is voorgekomen dat bijvoorbeeld de vrouwen allemaal een complot vormen, zij zijn bijvoorbeeld ook nu weer in de meerderheid.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Mannen zijn allemaal vanaf het begin fysiek druk bezig en hebben ook wel wat meer eten nodig. Ze zullen sneller flauw en slap worden dan de dames. Dames zijn gewoon slimmer in dit soort spelletjes. En groepjesvorming snap ik uiteraard, maar het gaat me erom dat het allemaal Belgen in een groep zijn en niet gewoon een gemixte groep dat samen anderen die ze niet mogen eruit werken.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Zal waarschijnlijk dan toch het verschil in omgang en mentaliteit zijn ofzo.. Ik zou anders niet weten waarin we zo hard verschillen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Het gaat hier immers ook goed op mm, dus het kan gewoon 
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Ja maar, hier zitten we dan ook geen 24 uur op elkaars gezicht te kijken op een eiland waar amper iets te eten is.. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat is waar, maar dan nog heb ik niet het idee dat er hier op het forum bewuste vriendjespolitiek heerst onder Belgen of Nederlanders.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Zolang dat we elkaar niet van de site moeten wegstemmen zal er ook wel geen vriendjespolitiek ontstaan.
Als dat wel zo zou zijn, zijn de Belgen (waaronder ook ik val) wel in de minderheid. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dacht altijd dat je een Nederlander was, dus als je niks gezegd had, had ik dat nu nog steeds gedacht