• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.663 votes
Profile

Expeditie Robinson

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

Stiekem hebben de Belgen hier op MM Jordy omgekocht om Nederlandse users te bannen.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Ter ere van Belgische ex ER deelneemster Martine (die ik errug waardeer ) een plaatje van haar.

(ook omdat ze niet in het leukste actrice topic mag )

http://a.imageshack.us/img689/6173/006496466.jpg

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als brunette is ze veel mooier en sprekender dan als vale blondine.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Dat is waar

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Saar was de Vlaamse vrouwen geen verantwoording schuldig vond ik. Ik bedoel als je keer op keer een zak bij haar erbij zet kan je verwachten dat zij denkt van stikken jullie maar.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat vind ik ook. En haar woordkeuze was niet persoonlijk gericht. Dat konden ze zelf ook wel bedenken, alsof zij zich nooit schuldig maken aan zoiets.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Dus als het tegenzit roep je Fokin hoeren! Doei.... dan roep je wat anders. Ruzie wil ik, rondvliegend haar, het liefst in bikini.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tatiana heeft genoeg haar, dus dat zou geen probleem zijn.

(Flauw inkoppertje )

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ahh nee, niet wéér de 'met een voet ergens op staan' proef. Mijn favoriet van de 3 is inmiddels wel duidelijk, hoop dan ook dat zij het haalt.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Laat er even een Belg uit gaan, wordt het nog echt spannend ook.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat mentale doorzettingskracht betreft, denk ik dat Anthony het minst sterk is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Eerst een grote waffel en dan zeggen; '' Het was leuk, succes, doei. '' Ja, echte winnaarsmentaliteit.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dit sloeg helemaal nergens op Net als die 2 Nederlanders opeens opgeven. Zit bijna meer achter ga je dan denken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Misschien een muntje opgegooid samen met Tatiana.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Op zich wel relaxed alleen als man tussen al die vrouwen op zo'n eiland.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die man zal ook snel er uit liggen denk ik. Maarja, Tatiana+Zsofi zijn een 'team' en Saar en Regina. Gaat nog spannend worden.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

De Nederlanders zijn nu in de meerderheid dus de Belgen zullen er nu uit gestemd worden, eerder dan de man denk ik.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, klopt ook wel weer.

Sebas+Saar+Regina = bye bye Tatiana

Gut, wat erg.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Sebas heeft wel een echte Robinson instelling: '' Leuk hoor, die brieven, maar dat interesseert mij geen bal. '' En terecht, daar hoor je niet mee bezig te zijn in de strijd naar de winnaar van Robinson. ''

En dan zegt Zsofi: '' Een brief is veel belangrijker dan immuniteit. ''

Stoere proef wel, dit is het betere werk. Saar is een echt vasthoudend enkelbijtertje, you go girl! ''

Zsofi: '' Ik kreeg ze bijna allemaal van Saar en Tatiana, dat was echt een klap in mijn gezicht '' - Dan weet ze ook eens hoe het is, deed zij vorige week niet exact hetzelfde bij Saar?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ze hadden er alleen een paar anaconda's bij moeten gooien voor de echte spanning

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Piranha's.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja ze zijn zo verschrikkelijk hypocriet. Als ze in de meerderheid zijn spelen ze gemene spelletjes en als de anderen dat doen is de wereld opeens te klein.

Die brieven en foto's zouden het mij juist nog moeilijker maken om daar te blijven maar goed. Ik zie ze een paar dagen later dan wel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Degene die het minst gaf om de brieven, kreeg ze. Interessant gegeven, en ook wel slijmerig dat ie voor Zsofi koos. Saar, als nipte nummer 2, zou het meer verdiend hebben.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Hij wil gewoon winnen Eline, hij weet dat hij de Nederlandse dames sowieso aan zijn kant heeft, dus nou nog Zsofi en hij is zo goed als binnen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Maar dan is hij in principe even kronkelend bezig als een Iwein of Sergio. Is op zich niets mis mee, maar dan niet zelf de moraalridder gaan uithangen en roepen dat hij met de STERKSTE wil over blijven.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Is die ook haha, dat is het spel. Het zijn uiteindelijk allemaal ratjes. Ik vind Zsofi stiekem wel erg leuk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik Saar, wist je dat al? Zsofi is ook al mama toch? Ken haar eigenlijk niet zo goed.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Krijgen we geen ruzie in ieder geval.

Haha Tatiana snapt het allemaal niet meer

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vind het wel apart dat Tatiana zelf nog niet op heeft gegeven. Ze heeft inderdaad al een paar weken flink de strijd aan moeten gaan, en telkens won ze wel, maar het zal wel een flinke deuk hebben gegeven. Toch weer mooi om te zien hoe Saar en Regina haar toch steunen.

Nu er niet op Tatiana en Sebas gestemd kan worden, zal Saar wel weer moeten duelleren.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Sebastiaan moet wel uit gaan kijken dat hij zich niet voor het karretje van Zsofie laat spannen. Ik zie haar toch wel als de slimste/sluwste van de overgeblevenen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.