- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Expeditie Robinson
Expeditie Robinson
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Verborgen agenda, inderdaad. Maar hij trapt er wel in. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wat een leuk uiterlijk en figuur toch niet met je kunnen doen. Ik zou mijn vrouw bespringen bij thuiskomst sodemieters.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind haar maar een nare vrouw. Ze heeft iets gemeens en sluw in haar ogen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wat een sneaky gast haha, moest wel even lachen dat hij gewoon op Saar en Regina stemt.Door zijn stem wordt Regina misschien zwaar genaaid. Dit is wel lullig vind ik
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Stemde Sebas niet 2 x op Regina dan?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Sebas heeft wel een echte Robinson instelling: '' Leuk hoor, die brieven, maar dat interesseert mij geen bal. '' En terecht, daar hoor je niet mee bezig te zijn in de strijd naar de winnaar van Robinson. ''
Nou, dat hebben we gezien. 
Ik ben trouwens voor Tatiana, die is net als Kim was. Iedereen onderschat haar, maar ze is mentaal behoorlijk sterk.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Tatiana wordt inderdaad onterecht afgeschilderd als de zwakste.
Poepgezicht
-
- 298 messages
- 1247 votes
Je ziet natuurlijk lang niet alles wat er gebeurd, dus je kan dat niet zeker weten.
Maar ik vind Szofi het minst sympathiek over komen. En ben ook blij dat Antony er uit ligt. Die twee waaien met alle winden mee. Ik begrijp wel dat dit slim is om ver te raken in t spel, maar kom er dan eerlijk voor uit in plaats van een excuus te verzinnen om maar een excuus te hebben om op een bepaald persoon te stemmen. Zoals Iwein, die gaf gewoon eerlijk toe dat hij niet kon winnen zonder stem-afspraken.
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Als Regina er volgende week uit ligt, stop ik met kijken.
Antony had volgens mij al erg snel in de gaten dat hij niet kon winnen van de twee dames. Geen mentaliteit, de flapdrol.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ik hoop ook van harte dat Regina niet net voor de eindstreep af gaat vallen.
Sowieso zijn alle kandidaten gewoon redelijk gewaagd aan elkaar, dus het belooft in ieder geval een mooie eindstrijd te gaan worden! Ik hoop dat Saar of Regina gaat winnen, al vind ik Tatiana ook wel een lief, strijdbaar bijtertje en absoluut gesneden uit het juiste hout!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zsofi moet winnen, lekker pittig ding!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Pittig? Dat is nu niet hetgeen waar in aan moet denken als ik Zsofi zie. Ze waait met alle winden mee, heeft geen eigen mening, heeft nog weinig echt zelf gepresteerd. De enige reden waarom ze er nog in zit, is omdat men nog maar weinig op haar gestemd heeft, tot nu toe. En dat komt voornamelijk omdat ze mensen naar de mond praat en niemand tegen haar in het harnas jaagt. Helaas komt ze hypocriet over door wat ze achter de rug van anderen om zegt. Van mij mag zij er nu als eerste uitvliegen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ze speelt het heel erg slim. En ik denk dat ze heel pittig is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Selma had het niet beter kunnen verwoorden.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Eens, ik vind Tatiana veel sympathieker dan Zsofi en zelfs veel meer gepresteerd hebben dan haar, al wil Zsofi de kijker anders doen laten geloven door te doen alsof zij de titel: beste Belg verdient.
De Belgen zijn trouwens wel met bosjes gesneuveld tot nog toe, aangezien ze eerst ver in de meerderheid waren en ik echt dacht dat ze de Nederlanders allen naar huis zouden stemmen. In dat opzicht hebben ze vaak wel fair op de zwakste speler gestemd vanaf de samensmelting.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Snap dat vrouwen haar niet mogen. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vrouwen houden niet zo van hypocriete meewaaiertjes, zoals Selma al mooi zei. En vrouwen denken niet met hun .......
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Als mannen het een mooie meid vinden gaan alle radartjes bij andere vrouwen af om te kijken hoe ze zo iemand onderuit kunnen halen. Ik denk dat mensen haar gewoon niet zo goed begrijpen. Ik vind haar slimheid in ieder geval aantrekkelijk en ze heeft ook nog eens een mooi koppie en lichaam ja.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Slimheid, really? Pure geniepigheid en manipulatie hoor.
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Slimheid, really? Pure geniepigheid en manipulatie hoor.
Inderdaad, vooral die laatste twee zaken dan. En daar kun je nog achterbaks geslijm aan toevoegen. Van mij mag ze er de eerstvolgende keer uitvliegen.
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Vrouwen houden niet zo van hypocriete meewaaiertjes[..]
Normale mannen ook niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
De eindstrijd zal volgens mij gaan tussen Regina en Sebastiaan.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ben ook vrij normaal hoor.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja wie moest zich hier anders aangesproken voelen? lol
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Tsja, daar kan ik dan ook weer niks aan doen, dat iemand zich aangesproken voelt bij zo'n algemene opmerking.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Even een voorspelling wagen
1.Saar
2.Sebastiaan
3.Zsofi
4. Regina
5. Tatiana
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wellicht gaat die Tatiana ons nog allemaal verbazen. Al denk ik nog steeds dat Regina en Sebas het meest aan elkaar gewaagd zijn.