- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Expeditie Robinson
Expeditie Robinson
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Wat een opgevers zeg! Stelletje zwakkelingen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Beetje makkelijk. Nouja, beetje.. erg makkelijk. Zou het geen 'complot' zijn?
Edit: Nee dus. Vreemd man. Ze waren fysiek nog zo sterk ook!
Team Saar en Sebas dan maar..
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Fysiek zijn ze misschien sterk, maar een mentale proef durven ze niet eens aan te gaan. Ik vind het echt slap!
Wat mij betreft moet Sebastiaan winnen. Hij is tenminste fysiek èn mentaal sterk. Daarbij is hij ook nog eens erg sympathiek.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
''Ik heb hier al gezeten DUS nu wil ik niet meer''. Nee, niet echt mentaal sterk dan. Had vooral John hoger ingeschat. Eye-candy gehalte is wel stukken minder nu, nu komt Iwein nog meer in beeld straks..
Hopelijk geeft Sugar niet op, ik vind hem zo sympathiek... Al vrees ik dat hij de 3e wordt die naar huis gaat.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik heb niet zoveel met Sugar. Ik moet alleen af en toe lachen om zijn simpelheid.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wat een stelletje losers die Dennis en John. Te triest voor woorden gewoon
Maar goed weg is weg. Van mij mag van de mannen Sebastiaan nu wel winnen en van de vrouwen nog steeds Saar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha hij is inderdaad wel een beetje simpel, maar wel lief en eerlijk. Hij wint het met gemak van mannen als Anthony en Iwein.
Is Maxim weg trouwens? Nog niet gezien vandaag..
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Wat een stelletje losers die Dennis en John. Te triest voor woorden gewoon
Edit: Erwinner, waar is jouw tekst?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ja, ik moest quoten, want nu leek het alsof ik op Elineloves reageerde.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wie hoort er dan bij de andere 10% Nomak, als je afgaat op dit seizoen?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik zou het niet weten want ik volg dit seizoen niet.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Oh, dus je weet niet waar je over praat, Nomak?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hè wacht.. nu kan ik het doen, aangezien het toch zo lekker veel toegevoegde waarde heeft. Komtie:

Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Oh, dus je weet niet waar je over praat, Nomak?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar wel allemaal andere mensen natuurlijk. Als jij zegt dat minstens 90% van het volk losers zijn, moet je toch wel weten om wie het gaat?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Nee, maar je scheert iedereen over één kam en hebt een mening klaar over mensen die je niet kent of gevolgd hebt tijdens dit seizoen. Dat is nogal kortzichtig natuurlijk.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ja, en de bekende Belgen en Nederlanders zouden dan wel allemaal overlevers als Bear Grylls zijn. Dacht het niet.
Expeditie Robinson heeft niets met overleven te maken. Het speelt zich allemaal af in een beschermde omgeving. Je zal er echt niet sterven van de honger ofzo.
Wie het zelfs dan al vanzelf opgeeft heeft niet meer ruggegraat dan een slappe vaatdoek.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
En de rest van die 90% waar jij het over hebt? Die geven niet zelf op maar worden er uit gestemd. Wat voor een 'theorietje' heb je daar over verzonnen?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik hoef geen theorietjes te verzinnen beste SelmaDuim. Je hoeft niet hoogbegaafd te zijn om te zien dat dit maar een simpel spelletje is. Je gaat me toch niet wijsmaken dat je echt denkt dat de kandidaten het daar o zo zwaar hebben of in gevaar komen.
En dan kunnen ze het toch niet laten om maar de hele tijd zeuren, dat begrijp ik niet. Als je niet zonder je luxeleventje kan, dan moet je thuisblijven.
De enige echt sterke kandidaten waren Melvin uit seizoen 1 en Richard uit seizoen 2.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat maakte Melvin en Richard zo anders dan?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Geen gezeur, dat waren echte kerels. Richard was een echte bikkel en duidelijk de sterkste kandidaat van alle seizoenen, oververdiende winnaar. Die zou nog een halfjaar langer alleen op het eiland blijven als het nodig was.
Melvin was duidelijk de sterkste van seizoen 1. Wie seizoen 1 gezien heeft zal het met me eens zijn. Op het einde bleven ze met 3 over en hij werd er toen uitgestemd door de zwakkelingen. Dat is één van de redenen waarom ik zo een afkeer heb gekregen van dit programma.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik had het niet over het spel. Ik had het over jouw mening over alle kandidaten van alle seizoenen (terwijl je ze niet kent) , beste Nomak. Zoals je hebt kunnen lezen was ik vandaag zo'n beetje de eerste om te zeggen dat opgeven zwak is.
En over Melvin: tijdens het programma moet je nu eenmaal niet alleen mentaal en fysiek sterk zijn, maar ook sociaal inzicht hebben en het spel slim spelen. Dat hoort er nu eenmaal bij en blijkbaar heeft hij daar steken laten vallen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Melvin was een vette einzelganger ja, maar was wel erg goed.
Als hij ook nog een beetje normaal tegen de rest had kunnen doen had hij misschien wel gewonnen ja.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik had het over jouw mening over alle kandidaten van alle seizoenen (terwijl je ze niet kent) , beste Nomak.
Minstens zo vervelend is dat gezeur over heimwee en het missen van je vrouw en kinderen. Je weet toch dat je na een paar weken terug naar huis gaat, waarom dan dat gezeur? Ik begrijp er niets van.
Je hoort niet op een onbewoond eiland thuis als je niet tegen dit soort zaken kan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vanaf je knusse bank is dat natuurlijk makkelijk lullen. Ga er eerst zelf maar eens zitten.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Enige voordeel is dat je na een paar weekjes daar je gegarandeerd wat kilo's eraf hebt. Voor de rest is dat knusse bankje een veel beter plan ja. 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik had me ingeschreven voor seizoen 2.
Ik kreeg een brief dat ik helaas niet geselecteerd was, jammer.
Sowieso zou ik op zo een korte periode NOOIT gaan klagen over heimwee.
En het is trouwens niet echt belangrijk wat ik daar zou doen. Ik ben er niet, de kandidaten die er zijn hebben er bewust voor gekozen om daar te zijn. Ik ga er dan ook vanuit dat ze weten waar ze aan beginnen. Dan verwacht ik als kijker geen gezeur.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zou je denk ik wel de outsider worden of niet? Je lijkt me geen gezellige gast waar je mee kan lachen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Minstens zo vervelend is dat gezeur over heimwee en het missen van je vrouw en kinderen. Je weet toch dat je na een paar weken terug naar huis gaat, waarom dan dat gezeur? Ik begrijp er niets van.
Je hoort niet op een onbewoond eiland thuis als je niet tegen dit soort zaken kan.
Daar ben ik het, zoals je aan mijn eerdere reacties kunt zien, helemaal mee eens. Maar om nu te zeggen dat 90% van de deelnemers losers zijn gaat gewoon te ver.
De grootste reden voor mij om nooit aan een dergelijk programma mee te doen is omdat ik vegetariër ben en de kans groot is dat er niet voldoende te eten is zolang ik geen dieren eet. Daarbij zou ik echt nooit een dier slachten om hem op te eten. Ik weet dat ik mentaal wel sterk ben.