• 178.114 movies
  • 12.217 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.321 votes
Profile

Expeditie Robinson

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Spetie wrote:

Wat Expeditie Robinson met voetbal te maken heeft snap ik niet zo. En buiten de finale om viel eh met de hardheid van Nederland nog wel mee.

Mijn woordkeuze was misschien wat ongelukkig, maar je kunt niet ontkennen dat Nederland naar de finale is geraakt door voetbal te spelen op basis van anti-voetbal. De schwung uit het spel halen en de vele (lichte) overtredingen is dus een deel van de tactiek om de tegenstander uit balans te brengen. Mijn punt is dus dat in elk spel tactiek van belang is. Dat het er dan minder eerlijk aan toegaat hoort daar nu eenmaal bij. (zoals in expeditie Robinson)

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Eline, als ik zo lees welke films en series jij allemaal gezien hebt of kijkt, dan kan ik niet anders concluderen dan dat jouw foto/avatar wel gefotoshopt moet zijn. Volgens mij heb jij in het echt vierkante ogen

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

Asaharo wrote:

(quote)

Mijn woordkeuze was misschien wat ongelukkig, maar je kunt niet ontkennen dat Nederland naar de finale is geraakt door voetbal te spelen op basis van anti-voetbal. De schwung uit het spel halen en de vele (lichte) overtredingen is dus een deel van de tactiek om de tegenstander uit balans te brengen. Mijn punt is dus dat in elk spel tactiek van belang is. Dat het er dan minder eerlijk aan toegaat hoort daar nu eenmaal bij. (zoals in expeditie Robinson)

Dat ontken ik ook niet. Nederland heeft vaak mooi gespeeld en toen kwam het niet zo ver als nu. Dus de tactiek was op zich best goed. Tactiek is daarom ook zeker van belang, zoals in veel spellen eigenlijk als je wilt winnen. Dat hoort ook bij Expeditie Robinson, maar dat wil niet zeggen dat het raar is dat Sergio de sympathie van de kijker verliest of wel?

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Asaharo wrote:

Wat ik niet begrijp is dat jullie het niet aanvaarden dat iemand het spel hard speelt, afgelopen WK was Holland toch ook gewoon de hardste ploeg maar hoor ik jullie daarover kakken, ze speelden voetbal ala Mourinho en das trouwens hun goed recht. Als supporter is er wel geen bal aan maar zolang het resultaat er is wordt het aanvaard. Daarom dat ik die hetze niet versta, ik vind het behoorlijk hypocriet.

Een simpel spelletje als ER vergelijken met het

Wereldkampioenschap Voetbal.

Like.. wie neemt wat nou zo serieus?

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Het is enkel een vergelijking en is wel duidelijk genoeg wat ik ermee bedoel. Ik zal mijn bericht dan ook maar eindigen met een belachelijke smiley.

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Elineloves wrote:

Maxim is achterbaks en loopt zich te gedragen als een relnicht.

Inderdaad.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Pruim wrote:

Eline, als ik zo lees welke films en series jij allemaal gezien hebt of kijkt, dan kan ik niet anders concluderen dan dat jouw foto/avatar wel gefotoshopt moet zijn. Volgens mij heb jij in het echt vierkante ogen

Als je heel goed kijkt zie je inderdaad vierkantjes als ogen.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Asaharo wrote:

Het is enkel een vergelijking en is wel duidelijk genoeg wat ik ermee bedoel. Ik zal mijn bericht dan ook maar eindigen met een belachelijke smiley.

Ben gewoon nog altijd gefrustreerd om mijn arme Kimmetje.

Wou dat ik haar even kon troosten.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wie stelt zich als vrijwilliger om Sergio even lekker te knuffelen en te troosten?

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ruudje?

Poepgezicht

• 298 messages
  • 1247 votes

Ik vond de afgelopen aflevering heel leuk, geweldig hoe de dikkertjes niet door het gegraven gat konden. Wel jammer dat die luie Sergio en Kim weg zijn. Ik had liever een van die 'onzichtbare' mensen er uit gehad. Zoals Iwein of een van die Belgische dames.

Apart om te zien hoe John van Lottum bijna moest huilen van geluk, met zijn stukje kaas. Ook fantastisch hoe hij gewoon blind naar het verkeerde kamp rent tijdens de proef.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Poepgezicht wrote:

Wel jammer dat die luie Sergio en Kim weg zijn. Ik had liever een van die 'onzichtbare' mensen er uit gehad. Zoals Iwein of een van die Belgische dames.

Inderdaad, dat vind ik ook. Al vind ik Iwein niet echt onzichtbaar... Zoals hij zelf heeft gezegd: hij is zo'n beetje de "hofnar" momenteel...

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Heel jammer deze week. Het lijkt wel of alle mensen die ik leuk vind er al heel snel uitgaan. Sergio vond ik niet zo erg, maar Kim en Maxim wel. Ik had liever John of Iwein zien vertrekken. Mijn favoriet is nu toch wel Dennis. Sugar Jackson vind ik wel schattig. Hij was vooral heel sportief met het koken voor het andere kamp.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kim is en blijft zonde. Maxim en Sergio ben ik nog steeds wel blij mee. Iwein begint zich wat meer te profileren, dus w.s. zit hij er nog wel een tijdje. Persoonlijk heb ik weinig met de Belgische dames. Dat is misschien omdat ik ze niet goed ken. Nienke ken ik wel, maar vind ik ook niet erg bijzonder. Al is zij volgens mij wel een van de sterkere dames.

Sebastiaan, Dennis en Saar!

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Maxim is gewoon mijn held van vroeger! Keek altijd met mijn broer naar 'Lekker dansen" en 'Rembo & Rembo. Vind het echt jammer dat hij moest gaan, maar hij had zelf ook een beetje aangegeven zo slap als een vaatdoek te zijn. Dus misschien is het beter zo.

De belgische vrouwen vind ik ook niet zo tof. Vind dat ze nogal veel zeuren. Nienke is en blijft een boerinnetje voor mij, maar sterk is ze wel. Saar en Regina vind ik ook wel leuk! Anthony de zogenaamde belgische Depp vind ik een grote backstabber. Hij is ook de enige op dit moment die belachelijk tactisch bezig is.

Dennis is dit jaar wel de echte Robinson. Dus die moet winnen!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben volgens mij een van de weinigen die Rembo en Rembo niet meer kent, of die het compleet verdrongen heeft. Misschien was dat stukje 'jeugdsentiment' wel de aanleiding geweest om hem leuk te vinden. Ik herinner me Maxim vooral uit episode 2 geloof ik, waar hij uit was op een ruzie.

Haha nu je het zegt, hij is idd wel een beetje de belgische Depp. Vond het al best een knappe jongen, alleen beetje: ''waar de wind waait, waait mijn jasje''. Bewees hij maar weer met Iwein.

Helaas vrees ik dat Dennis ook snel er uit vliegt. Hij is 'te aardig' en ligt te goed in de groep, waardoor sommige lui dat als bedreiging kunnen gaan zien. Zelfde verhaal met Sebastiaan.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Elineloves wrote:

Haha nu je het zegt, hij is idd wel een beetje de belgische Depp. Vond het al best een knappe jongen, alleen beetje: ''waar de wind waait, waait mijn jasje''. Bewees hij maar weer met Iwein.

Ja precies wat je zegt.Zo word hij hier in Belgie genoemd. Maar hij doet het er een beetje om. Zijn haar en baardje zijn exact hetzelfde. Maar voor de rest vind ik dat hij nog niet in de buurt komt van Depp. Ik vind hem verder maar een beetje een slappe loser

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

(afbeelding)

Acteur was ie toch? Op deze foto zou hij zo een hit in de gay-scene kunnen worden..

Hmmm nee, verre van een Johnny idd.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ja hij is een acteur. Maar ik heb hem nog niet in veel mee zien doen.

Van die kleine tele-novelle dingen zoals wij in Nederland toen Lotte hadden. Ja idd misschien is er een toekomst voor hem weggelegd in de gay-scene en anders een derderangs lookalike ofzo

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Hij viel mij op in de jeugdfilm 'Blinker en de Blixvaten' (2008) (zie bijbehorende berichtje indien gewenst)

De gelijkenis met Depp noemde ik toen ook al.

Denk ook dat hij het probeert te benadrukken.

Heeft weinig te maken met zijn acteertalent.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Gisteren de nieuwe aflevering gezien (in België wordt het programma een paar dagen later uitgezonden).

Ik vind het niet erg dat Maxim eruitligt (al zal dat misschien ook wel zijn omdat ik hem gewoon niet ken).

Mijn favorieten: Sebastiaan en Jackson

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Leuk dat het net mijn favorieten zijn die zogezegd een plaats bij de samensmelting krijgen (het wordt hen alvast gegung) (als ze dat tenminste krijgen, want met Robinson weet je nooit).

Veder viel me de reactie van Dennis hierop toch wel een beetje tegen... Voor de rest vind ik het wel een sympathieke gast hoor

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Ik vond die actie van Martine in de laatste aflevering trouwens echt dom: door Nienke weg te stemmen, in de veronderstelling verkerende dat er toch niemand op haar zou stemmen. Wat een doos! Jammer, ik vond haar tot dusver wel sympathiek.

Verder ben ik wel benieuwd wie de felbegeerde immuniteitsmunt bezit.

Poepgezicht

• 298 messages
  • 1247 votes

Kr!kke wrote:

Leuk dat het net mijn favorieten zijn die zogezegd een plaats bij de samensmelting krijgen (het wordt hen alvast gegung) (als ze dat tenminste krijgen, want met Robinson weet je nooit).

Veder viel me de reactie van Dennis hierop toch wel een beetje tegen... Voor de rest vind ik het wel een sympathieke gast hoor

Ben het helemaal eens met je over die reactie van Dennis. En die Martine was idd ook niet slim bezig zeg. Maar het is dan ook een Belg, daar kan ze niets aan doen.

lucdecoster

• 1644 messages
  • 6323 votes

Ik heb de eerste aflevering niet gezien. Wat krijgt de winnaar ?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

De winnaar krijgt volgens mij 50.000 euro en de roem natuurlijk

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Poepgezicht wrote:

En die Martine was idd ook niet slim bezig zeg. Maar het is dan ook een Belg, daar kan ze niets aan doen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als Dennis én John weg gaan, zijn er in 1 klap mijn favo's weg..

Kibbeltantes.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

50000 voor een goed doel neem ik aan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.