- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Expeditie Robinson
Expeditie Robinson
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En Iwein er achter aan graag. Arrogante zak. Wannabe psycholoog, bah.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Helemaal mee eens Selma, erg vervelend mannetje en constant aanwezig. Snap wel dat de vrouwen daar gek van worden.
Lekker trouwens die eet proef, bah zeg
Wel grappig van Kim "als ik ons hier zo zie zitten, denk ik echt wat een mongolen dat we dit doen, zetten ons compleet voor gek hier" lekkere droge opmerking 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
John van Lottum valt me nu eigenlijk pas op. Mooie man.
Kim is echt een bikkel, die gaat hopelijk nog veel mensen verbazen. (Als ze die kans krijgt, vrees van niet.) Sergio: ''Kim heeft dierlijk instinct, die heeft moeten overleven.''
Hou je mond toch eens, bolle, zo zou jij ook eten, maar dan zonder dwang. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Maxim: "Ik zit te zoeken naar een conflict, maar ik heb er nog geen een kunnen vinden, maar dat komt nog wel". Onruststoker. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat heeft hij inderdaad gekregen. Vervelende vent.
Stom dat die belgische idioten wéér een complotje hebben samen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Slappe zakken zijn het. Ze weten dat ze het op een andere manier niet kunnen redden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is wat Saar zegt: de vrouwen worden een voor een geschrapt nu, en ze kunnen er helaas weinig tegen doen. Frustrerend, die Nederlandse vrouwen zijn echt sterk. Kunnen die luiwammesen (?) zich nog een voorbeeld aan nemen. Zonder die vrouwen zijn ze nergens, daar zullen ze snel achter komen.
In welk kamp komt Dennis, zuid of noord?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Die complotten zijn er altijd. Daarom vind ik dit zo een stom en achterlijk programma. Nadat die 2 viswijven samen een complot hadden tegen de onverslaanbare Melvin in seizoen 1 heb ik ook nog maar amper gekeken naar die zever.
Wat een leuke manier om te winnen, twee zwakke kandidaten die samenwerken om één sterke en waardige Robinson te verslaan.
Nu kijk ik er helemaal niet meer naar. Ik vind al die reality shows onzin. Met overleven heeft het toch niets te maken.
Als ik zo de namen van die kandidaten zie zou ik mijn geld op Sugar Jackson inzetten. Met zijn ijzersterke conditie moet hij toch in staat zijn om dit spelletje te winnen. Maar goed, zelfs hij is waarschijnlijk niet opgewassen tegen het complot van de zwakkelingen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Sugar was nu al flink aan het afzwakken door het weinige eten, had nog amper energie. Hoop en denk wel dat hij de kracht weer kan hervinden. Hij heeft helaas minder ''reserves'' dan Sergio.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ik heb mij vandaag ook weer enorm lopen ergeren aan die Sergio.
Triest, dat Kim ( echt een coole chick met een supermentaliteit, een partijtje worstelen, een eetproef en ze wint gewoon
) de expeditie heeft moeten verlaten, omdat de zwakke Belgen elkaar de hand boven het hoofd houden. Gelukkig grijpen de makers nu redelijk tijdig in en ben ik zeer benieuwd naar volgende week, naar de samenstelling van de nieuwe groepen.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ha, leuk dat ik opeens niet meer de enige Kim-aanhanger ben op deze site/ dit land!
Man man man, wat baalde ik van die kutbelgen. Kim is echt een beetje mijn heldinnetje, al vóór dit programma. Ze is gewoon een stoer wijf.
Sterker nog, ik keek speciaal voor haar dit programma. Nu vind ik het dus echt niks meer aan, wat Nomak zegt, het is geen eerlijk en spannend spel meer ofzo.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
In dat Hans/Yin seizoen daardoor ook afgehaakt, dat maakt dit niet echt fijne programma's inderdaad.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nee inderdaad, de manier waarop het gaat maakt het er niet leuker op. Vorig jaar met Hans en Yin heb ik me ook al zo vreselijk lopen ergeren, en volgens mij word dit jaar er niet beter op. Wat een irritatie gister, en zo oneerlijk dat Kim eruit is. Ik begon haar net steeds leuker te vinden, ze deed zoveel in het kamp, had af en toe nog humor erbij en was sterk in de proeven en nu ligt ze er gewoon uit, en ze kon er helemaal niks aan doen
Stelletje smerige mannetjes in dat kamp zeg, ze kunnen nog wel een voorbeeld nemen aan een Sebastiaan en John die aardig genoeg zijn om een hemelbed te maken voor Zsofi omdat ze de proef gewonnen had. Dat zijn pas mannen, maar die Sergio, Iwein en ja ook Anthony vind ik maar een smerig spelletje spelen, ik mag hopen dat er volgende week een hoop gaat gebeuren, en ik ben enorm blij dat de kampen opnieuw worden ingedeeld.
Gelukkig zijn de makers daar nu snel bij, zodat de andere ook nog een kans hebben. Dus Saar je wens komt uit
(vind ik trouwens echt een tof wijf)
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ha, leuk dat ik opeens niet meer de enige Kim-aanhanger ben op deze site/ dit land!
Man man man, wat baalde ik van die kutbelgen. Kim is echt een beetje mijn heldinnetje, al vóór dit programma. Ze is gewoon een stoer wijf.
Sterker nog, ik keek speciaal voor haar dit programma. Nu vind ik het dus echt niks meer aan, wat Nomak zegt, het is geen eerlijk en spannend spel meer ofzo.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze gaan gelukkig wel hergroeperen, haal die Belgische mannen maar uit elkaar.
lucdecoster
-
- 1644 messages
- 6323 votes
Kunnen ze die Sergio niet gewoon aan de haaien voeren ofzo? Wat een vervelende misselijkmakende man is dat zeg! Bah!
Met Sergio erbij heb ik al serieus moeten lachen. Goed dat hij erbij is anders zou het maar een saai spelletje worden.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Wat een flauwe berichten dat ik hier lees over de irritante belgen.
Het is een reality-schow. ( spanningen in de groepen met daaropvolgende kliekjes is precies wat de makers willen.) sergio is gewoon sergio en heeft dat spel totaal niet serieus genomen(wie doet dat uberhaupt wel denk ik dan, en kijk nou, tot mijn grote verbazing ontdek ik hier hele troepen op MM,amusant.
)En als hij dan ook een bende kakelende kippen van dat eiland wilt krijgen zodat hij nog wat langer in het zonneke kan liggen dan geef ik hem groot gelijk. Het is een spel en een spel speel je hard, je kunt er trouwens nog eens mee lachen ook.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Toch wel klasse hoe Sergio in de eerste aflevering zijn leidershut in brand probeerde te steken en vervolgens zei dat "het brandveilig is". De Nederlanders die Sergio niet kennen nemen hem ook veel te serieus heb ik de indruk. En wat de complotten betreft: het is en blijft nu eenmaal een spel.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik lees het al, Sergio is een held in Belgie. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja dat is natuurlijk te triest voor woorden. Het is geen strijd tussen de Belgen en de Nederlanders. Als ik een Belg zou zijn, zou ik zijn gedrag ook niet goedkeuren, alleen omdat hij een Belg is, want dat heeft er niks mee te maken.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Het heeft dan ook helemaal niets met Belg zijn te maken, jullie denken dat. Het is toch fantastisch en grappig om die hollandse meisjes hun gezicht te zien terwijl sergio daar rondloopt, de cultuurschok lees je gewoon van hun gezichten. Wij vinden het gewoon klasje grappig hoe jullie omgaan met zoiets, maar dat jullie daarom een heksenjacht moeten openen is laag, zeer laag. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Een heksenjacht? Ik geef gewoon mijn mening, en ik vind Sergio heel erg vervelend overkomen. Dat meer mensen het met mij eens zijn heeft niks met een heksenjacht te maken.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8151 votes
Daarom een heksenjacht moeten openen is laag, zeer laag.
Nee hoor laag is het om die vrouwen kutwijven te noemen als ze hem confonteren met het feit dat Sergio lui is. 
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
ja je heb gelijk, schandalig. Misschien moet je een resolutie indienen bij de VN want dit kan zo niet meer verder!!
Spetie
-
- 38871 messages
- 8151 votes
Nee hoor geen problemen mee. Het is inderdaad een spel. Prima dat je dat zeer hard speelt. Maar dan weet je ook automatisch dat je niet sympathiek overkomt op de kijkers. Dus ga dan ook niet lopen klagen over de zogenaamde heksenjacht. Het heeft ook niets met de belgen te maken, want er zitten ook leuke Belgen op de eilanden en een vervelende Nederlander.
Persoonlijk vind ik die conflicten altijd wel leuk. Ben benieuwd hoe het vanavond verder gaat als er nieuwe groepen worden gemaakt.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Wat ik niet begrijp is dat jullie het niet aanvaarden dat iemand het spel hard speelt, afgelopen WK was Holland toch ook gewoon de hardste ploeg maar hoor ik jullie daarover kakken, ze speelden voetbal ala Mourinho en das trouwens hun goed recht. Als supporter is er wel geen bal aan maar zolang het resultaat er is wordt het aanvaard. Daarom dat ik die hetze niet versta, ik vind het behoorlijk hypocriet.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Sergio is gewoon een vervelend mens, maar in deze reeks kan ik wel om hem lachen. Hoe hij die dametjes afvalt nadat er iemand is uitgestemd is gewoon hilarisch.
Liever dan zo'n Maxim die een beetje probeert te stoken maar dan hypocriet gaat doen als hij erop aangesproken wordt.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8151 votes
Wat ik niet begrijp is dat jullie het niet aanvaarden dat iemand het spel hard speelt, afgelopen WK was Holland toch ook gewoon de hardste ploeg maar hoor ik jullie daarover kakken, ze speelden voetbal ala Mourinho en das trouwens hun goed recht. Als supporter is er wel geen bal aan maar zolang het resultaat er is wordt het aanvaard. Daarom dat ik die hetze niet versta, ik vind het behoorlijk hypocriet.
Wat Expeditie Robinson met voetbal te maken heeft snap ik niet zo. En buiten de finale om viel eh met de hardheid van Nederland nog wel mee.
Terug naar de expeditie nu. Ik heb geen problemen met harde spel van Sergio. Nee hoor snap het best dat hij het zo speelt, maar hij komt gewoon als een vervelend persoon over op dat eiland.. Snap best dat een hoop mensen hem niet kunnen uitstaan
Liever dan zo'n Maxim die een beetje probeert te stoken maar dan hypocriet gaat doen als hij erop aangesproken wordt.
Dat is dus de vervelende Nederlander die ik bedoel. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maxim is achterbaks en loopt zich te gedragen als een relnicht.