• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.157 actors
  • 9.373.511 votes
Profile

Expeditie Robinson

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Die Kim is inderdaad wel fascinerend om naar te luisteren.

Zeker een leuke eerste aflevering!

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Niemand kan zo mooi zeggen;

''Die chick is wel even voor mij'' (bij dat worstelgevecht)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vervelend persoontje. Nog nooit zo'n onuitstaanbaar, vervelend en dom mens gezien als die Kim. Hoort ook gewoon achter tralies, maar laat ik de discussie over het misfunctioneren van onze wet uitvoerende macht niet hier voeren .

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Maar je hebt wel gelijk.

(behalve over dat vervelend persoontje enzo )

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik had ook niet verwacht van jou dat je het er mee eens zou zijn .

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Idem.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Was weer een leuke aflevering. Begin al een beetje een beeld te krijgen van degene die ik wel en niet mag. Ik stoor me al behoorlijk aan Iwein en Sergio, zou echt totaal onterecht zijn als die ver gaan komen in het spel, want ik vind het echt een stel walgelijke mannen. De Nederlandse vrouwen doen het goed, zijn aardig productief in het kamp, en vooral Saar ziet er sterk uit, of ze dat vol gaat houden is nog afwachten natuurlijk. Voor de rest heb ik nog niet echt voorkeur, ik vind het leuk om te kijken hoe Dennis zich alleen vermaakt op het eiland, heeft ook wel droge opmerkingen tussendoor wat ik dan wel weer kan waarderen. Is gewoon een leuke kerel. (grappig dat die apen zo op hem reageerde)

Moet wel zeggen dat ik de stranden dit keer erg slecht gekozen vind, ik snap wel dat het het leuker maakt als de kandidaten zoveel mogelijk moeite hebben met eten verzamelen, maar helemaal niks is ook niet leuk meer, en dat een van de stranden dan ook helemaal verdwijnt onder het water is ook niet erg handig

Wel blij dat die Stephanie eruit is maar de manier waarop was gewoon belachelijk. Stom mens, maar goed daar zijn we vanaf. Frans ga ik ook niet missen. Dus op naar volgende week

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Een boeiende aflevering!

Die kop van afschuw die Saar trok toen die Sergio haar zoende was onbetaalbaar! Ik vind die Vlaamse mannen tot nog toe maar een stel mietjes, met inderdaad Iwein & Sergio voorop.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jammer van Frans. Maar het klopt wat hij zei: Beter naar huis dan tussen mensen zitten die je niet moeten.

Sebastiaan, Saar en Dennis zijn mijn favorieten tot nu toe. Leuke, sympathieke lui. De belgen vind ik eerlijk gezegd stuk voor stuk irritant, op die donkere man na. Ik vind het stiekem best schattig als ik hem hoor praten. Iwein en Sergio mogen wat mij betreft heel vaak uit die boom pleuren, en dan een paar minuten met hun hoofd in het water liggen ofzo. Met het gezicht naar beneden uiteraard. Vreselijke mannen, bah.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

maxcomthrilla wrote:

Een boeiende aflevering!

Die kop van afschuw die Saar trok toen die Sergio haar zoende was onbetaalbaar! Ik vind die Vlaamse mannen tot nog toe maar een stel mietjes, met inderdaad Iwein & Sergio voorop.

Geweldige reactie inderdaad van Saar. Logisch ook natuurlijk, die Sergio als kampleider is gewoon een lachertje. Die groep gaat het nog wel moeilijk krijgen met elkaar, groep aan de andere kant lijkt tot nu toe stabieler.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Die Sergio is inderdaad een lachertje als kampleider en laat nou juist hij immuniteit hebben. Nogal frustrerend, temeer omdat hij volgende week waarschijnlijk ook ( weer ) een vrouw naar huis kan stemmen.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Karma is a bitch,vergis je niet. Die Sergio krijgt zn portie nog wel.

Maar heb ook weer genoten gister, hoewel het jammer was dat het beentje van Kim zo onder de bulten zat, arme schat.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Karma heeft wel vaker in dit programma niet thuis gegeven.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Dit is het eerste seizoen wat ik kijk eigenlijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wees blij, dat seizoen waar ik naar refereer heeft er voor gezorgd dat ik het niet meer kijk .

Laat me raden Don, door Kim? .

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Goed geraden.

Heb alleen een beetje een naar voorgevoel dat ze het niet al te veel rondes uitzingt.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat denk ik ook niet Don, maar je weet het nooit

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik zal haar in elk geval altijd blijven steunen! Like.. whatever ze doet!

Ch3wb4cc4h

• 116 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

Wees blij, dat seizoen waar ik naar refereer heeft er voor gezorgd dat ik het niet meer kijk .

Laat me raden Don, door Kim? .

Ik weet niet naar welk seizoen jij refereert, maar in Expedite Robinson 2008 was de karma in elk geval ver te zoeken .

Hans Meenhorst

(afbeelding)

Yin Oei Sian

(afbeelding)

Die twee waren zo corrupt als de pest (zij niet alleen overigens, het was een heel 'vriendenclubje'), kijk maar naar de stemmen van de eilandraad: http://nl.wikipedia.org/wik... Wel heel erg toevallig dat hun stemmen precies overeenkomen .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat seizoen was echt extreem erg, wat heb ik me toen lopen ergeren zeg aan hun. Verschrikkelijk

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Jammer dat Hiu Kwan toen net niet de eindfinale haalde. De vreselijkste personen in de ER historie zijn echter nog steeds John & Carl uit 2005 of zo.

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

De eerste keer dat ik E R volg, en alleen maar omdat Martine Prenen meedoet.

Boeiende vrouw, met klasse, die ik een paar keer ben tegengekomen, en ook toen indruk maakte.

Haar beweegreden om aan iets dergelijks als dit programma mee te doen is voor mij een groot raadsel.

Daar zou ik graag achter willen komen.

Is zij ook niet een stuk ouder dan de andere kandidaten?

Mocht zij eruit gaan, dan kijk ik ook niet meer, want het programma op zich doet me niets, en de overige kandidaten ook niet, tenzij in negatieve zin.

Ik was al nooit een fan van Sergio, maar zoals hij hier uit de verf komt is hij nog irritanter dan ooit.

Wat een eikel zeg.

Van een aantal vrouwen vraag ik mij sowieso af hoe zij het ooit in hun hoofd konden halen om mee te doen (nou ja, voor een aantal v.d. mannen geldt hetzelfde)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Brix wrote:

De eerste keer dat ik E.R. volg

Hoe vond je George Clooney? .

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Hoe vond je George Clooney? .

The best

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Don Dijk wrote:

Goed geraden.

Heb alleen een beetje een naar voorgevoel dat ze het niet al te veel rondes uitzingt.

Ze kwam bij 71 graden Noord anders heel ver!!! Kim is dus echt wel een taaie. Verder vind ik Maxim Hartman wel een toffe kerel. En mogen Iwein, Sergio en Nienke (boerinneke) wel snel naar huis.

Spetie

• 38871 messages
  • 8151 votes

maxcomthrilla wrote:

Jammer dat Hiu Kwan toen net niet de eindfinale haalde. De vreselijkste personen in de ER historie zijn echter nog steeds John & Carl uit 2005 of zo.

Carl was een zeer naar mannetje inderdaad.

(afbeelding)

Hij deed toen zo vervelend tegen:

(afbeelding)

Douwe.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Linn wrote:

Ze kwam bij 71 graden Noord anders heel ver!!! Kim is dus echt wel een taaie. Verder vind ik Maxim Hartman wel een toffe kerel. En mogen Iwein, Sergio en Nienke (boerinneke) wel snel naar huis.

Ja klopt, ze is ook een taaie hoor. Je moet niet met haar fucken, want het is gewoon een stoer wijf.

Alleen ben ik bang dat ze niet zo ver komt, omdat die Sergio haar de zwakste vind ofzo, stupid fat pig he is.

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Bah, Yin en Hans!!! Ik ging dood bij dat seizoen. Zulke onrechtvaardige en zelfingenomen mensen.

Oo, ik weet nog dat ik zo heb gelachen bij E.R. (heel lang geleden? Weet niet meer welk jaar. zeker voor 2005?) Met die 'bananenkwestie' Hele ruzie over een verdwenen banaan haha prachtig. En dat het ook nog helemaal besproken werd in de finale-uitzending.

Tegen zo'n blonde gast. Heette hij niet rick of ryan ofzo?

Leuke aflevering iig weer afgelopen donderdag. Ik merk wel dat ik een voorkeur heb voor het kamp met de nederlandse mannen en belgische vrouwen. Blij dat lange eruit is, die schreeuwde alleen maar veel.

Tof dat er weer een solo-expeditie is. Dat gaat de rest nog verassen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Kunnen ze die Sergio niet gewoon aan de haaien voeren ofzo? Wat een vervelende misselijkmakende man is dat zeg! Bah!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.