- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Expeditie Robinson
Expeditie Robinson
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nou, ik ken 3 van die 'bekende Nederlanders', maar deze serie van mijn absoluut favoriete TV-programma ga ik zeker niet kijken. Wat kunnen mij die 'BN'ers' nou schelen? Typische verpesting van het programma (zie ook Peking Express).
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Idd, overal waar ze 'bekende Nederlanders' in stoppen is per definitie al niet de moeite waard om te kijken.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik ga wel kijken. Op 2 september is de eerste aflevering.
Poepgezicht
-
- 298 messages
- 1247 votes
Ik ga ook kijken! Wordt vast wel leuk, ik hoop dat ik me niet te veel ga storen aan die Kim Feenstra. Wat een verschrikkelijk nep mens met een vreselijk irritante stem.
Voor de rest ken ik alleen Saar en Lange Frans. Die vind ik wel oke.
Poepgezicht
-
- 298 messages
- 1247 votes
Ik zag afgelopen week die preview van expeditie robinson op tv. Die Vlaamse personen leken me wel redelijk leuk. Ik herkende toch een aantal meer BN'ers dan ik aanvankelijk dacht.
Die kunstenaar begon ik tijdens die preview al een beetje irritant te vinden. Denk dat dat de eikel van de expeditie wordt voor zover ik dat uit de preview kon halen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Die Miss België alleen is al de moeite waard om te kijken!
Mijn prognose: John van Lottum is de eikel van de expeditie en Maxim Hartman is mijn favoriet. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Die kunstenaar begon ik tijdens die preview al een beetje irritant te vinden. Denk dat dat de eikel van de expeditie wordt voor zover ik dat uit de preview kon halen.
Je bedoelt Maxim Hartman? Die gaat zeker irritant doen. Je bent een Rembo of je bent het niet natuurlijk! 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
ik hoop dat ik me niet te veel ga storen aan die Kim Feenstra. Wat een verschrikkelijk nep mens met een vreselijk irritante stem.
Inderdaad!
Ik ken ze van 71 graden noord, en ze is inderdaad vreselijk irritant !
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Vanavond maar is proberen te kijken. Ik verwacht er niet veel van, maar het is altijd te proberen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
De Nederlandse mannen en vrouwen zijn een heel stuk sterker dan de Belgische mannen en vrouwen. Bij het zandzakkenspel hebben steeds Nederlanders gewonnen. Jammer dat de teams niet zijn opgesplitst in Belgen tegen Nederlanders. 
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Wat is die Lange Frans toch irritant zeg, maar misschien moet hij wel zo spelen
Ik ga trouwens voor het ''Dikkertjesteam''
Tenminste een gezellig sfeer. (tot nu dan)
Verder wel ontzettend voorspelbare gebeurtenissen.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Ben benieuwd hoe men gaat reageren op de aanwezigheid van Dennis Weening. Aangezien ie toch voor RTL5 werkt komt het bij mij een beetje over als een voorkeursbehandeling maar misschien heb ik het mis.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Was een goed begin deze eerste aflevering van de Expeditie. Teams zijn alleen niet zo goed verdeeld naar mijn mening, en er zitten al een paar mensen tussen die ik zwaar irritant vind, en dat al na de eerste aflevering. Maar de komst van Dennis Weening maakt alles goed, geweldige stoere gast, en ik ben benieuwd wat voor inbreng hij gaat hebben in dit seizoen. Hopelijk gaat die blonde er volgende week gelijk uit, heb ik het nu al mee gehad. (moet de namen nog leren kennen)
Op naar volgende week 
anne J
-
- 1525 messages
- 976 votes
Leuk en geslaagd begin van expeditie robinson weer !
Tot nu toe is het kamp met de vlaamse mannen en de nederlandse vrouwen mijn favoriet. Maar ja pas na 1 aflevering weten we nog heel weinig natuurlijk.
Tof dat er weer iemand solo zit op een eiland in het begin ! Dan is die verrassing groot voor de teams als hij erbij komt.
Blij dat ER weer is begonnen 
eppo349
-
- 874 messages
- 4064 votes
Goede eerste aflevering, maar hoe is het toch mogelijk dat je (ranke belgisch model met grote t...) er al na één dag door zit.
Dat gedoe met dat vuur maken en sleutels in de rots was een kleine aanslag op de intelligentie van de kijker.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is het bij jullie al te zien? Hier in België beginnen ze pas met uitzenden vanaf 6 september geloof ik. Ik hoop het want anders heb ik al een aflevering gemist.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
In België idd vertraging. Laten we hopen dat Saar wint.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Saar? Niet Dennis, vind jij toch ook een leuke gast? 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dennis gun ik het ook wel, droge kerel
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Verdorie, helemaal vergeten. Even kijken wanneer de herhaling is.. Grmbl.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Goede eerste aflevering, maar hoe is het toch mogelijk dat je (ranke belgisch model met grote t...) er al na één dag er door zit.
Dat gedoe met dat vuur maken en sleutels in de rots was een kleine aanslag op de intelligentie van de kijker.
Beetje flauw dat ze tijdens het damesworstelen die blote t... wegblurde toen haar bikinitopje verschoof 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Is het bij jullie al te zien? Hier in België beginnen ze pas met uitzenden vanaf 6 september geloof ik. Ik hoop het want anders heb ik al een aflevering gemist.
Inderdaad, pas vanaf 6 september bij ons 
Dus ja, niet te veel in dit topic komen zou ik zeggen 
Ch3wb4cc4h
-
- 116 messages
- 0 votes
Mijn eerste indruk is dat 'Lange' (heeft waarschijnlijk iets te compenseren) Frans het niet lang vol houdt als hij zich zo opstelt. Ik denk dat degene die niet te veel opvalt, maar zich ook weer niet totaal afzondert wel een goede kans maakt (Sebastiaan Labrie?).
Jullie kunnen de aflevering eventueel hier bekijken: http://www.rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/index_video.xml
Poepgezicht
-
- 298 messages
- 1247 votes
Ik vond lange frans ook heel irritant, dat had ik niet verwacht. Wel cool dat hij de proef verloor. 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Omg, wat heerlijk dat ik Kim elke week mag zien en horen.