- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Expeditie Robinson
Expeditie Robinson
Spetie
-
- 38871 messages
- 8152 votes
Geweldige aflevering gisteren. Allereerst won Jeroen het duel, maar de ontwikkelingen die zich daarna afspeeelden tot aan de eilandraad waren meer dan interessant. Erg mooi die toenadering naar Jeroen van Marcel, die meer met het spel en tactiek bezig is dan wie ook en daarna de eilandraad waarbij de gezichten van Esmeralda en Dennis boekdelen spraken.
Tenslotte nog dan zielige gedoe van Dennis in de vooruitblik op volgende week als hij verhaal bij Jeroen gaat halen. Eigen schuld dikke bult en nu maar hopen dat Dennis het duel volgende week verliest. 
The Goss
-
- 502 messages
- 4757 votes
Ja, heerlijke aflevering. Ik hoop echt dat Jeroen en Marcel (want die is echt geniaal bezig met zijn taktiek en dat op een manier waarbij je geen nare gevoelens voor hem zult krijgen) de finale gaan halen.
Van mij mag Esmiralda eruit. Dat bekkie toen ze de meeste stemmen kreeg en dat ze de immuniteit nodig had gehad. Maar ja, dan had ze maar niet voor het eten moeten kiezen. Blijft een mooi spel.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ook qua ontwikkelingen een perfecte aflevering. Alleen jammer dat Marina's immuniteit bleef staan (en uit de vooruitblik bleek dat ze er ook volgende keer nog niet uitvliegt) 
Werkelijk hi-la-risch dat ze binnen 2 seconden door Marcel wordt omgepraat om niet op Jeroen te stemmen 
Jaaa allee seg eh, hem verdient da ook ene chance, niewaar eh?
anne J
-
- 1525 messages
- 976 votes
Inderdaad heerlijke aflevering
Alles is al gezegd voor mij joh. Briljante wijze waarop Marcel te werkt gaat, ook weer gisteren. De wijze waarop hij het speelt kan me elke week weer bekoren, no hard feelings for that man.
En mooi dat Jeroen er zo in gebleven is hè, Dennis en Esmeralda vreesden totaal niets, maar opeens krijgen ze dan een koekje van eigen deeg. Als ze hierover gaan zeuren volgende week hebben ze eigenlijk niet het recht, precies hetzelfde hebben ze al vaker bij Jeroen bv. gedaan en als hij er iets over zei vonden ze het ook zeuren.
Cannot wait 'till next week!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Marcel en Jeroen verdienen beide een finaleplaats. Marcel omdat hij het spelletje zo mooi speelt en Jeroen omdat hij de sterkste is. Al zo vaak een duel aan moeten gaan en er toch nog mooi in blijven.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Jeroen's imitatie van Marcel mocht er zijn trouwens 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Jeroen's imitatie van Marcel mocht er zijn trouwens
inderdaad, was echt lachen !
voor de rest kan ik het alleen maar met iedereen eens zijn: Marcel zorgde voor een fantastische aflevering !
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
ik hoop dat dennis oprot man wat heb ik een hekel aan die gluiperige eikel
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Inderdaad hulde voor masterstrateeg Marcel. Eerst Esmeralda inpalmen en vervolgens met het meest aangeschoten wild Jeroen, een plan maken waar hij Marina ook bij betrekt, zonder duidelijke stemafspraken te maken. Een zeer spannende aflevering met alles erop en eraan!
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Jajajajaja, ik kan me prima in de bovenstaande comments vinden
!
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind Esmeralda, Marcel, Jeroen en Marina alle 4 finale kandidaten! Dit vind ik wel 'echte' Robinsons! Ik heb ook voor alle 4 wel respect.
Dus ik hoop echt dat Esmeralda erin blijft, en Dennis eruit. Hoe hij Jeroen een hak zette vond ik niet fair. En Rita is gewoon op! Zonde voor haar, maja, het is niet anders! No hard feelings, maar er moet gekozen worden; de genoemde 4 mogen van mij door naar de finale!
lucdecoster
-
- 1644 messages
- 6323 votes
Van mij mag Esmiralda eruit. Dat bekkie toen ze de meeste stemmen kreeg en dat ze de immuniteit nodig had gehad. Maar ja, dan had ze maar niet voor het eten moeten kiezen. Blijft een mooi spel.
Het viel mij ook op dat zowel Dennis als Esmiralda stomverbaasd keken bij het ontvangen van tenminste 3 stemmen elk. Volgens mij dachten ze dat ze safe in de finale zaten.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Jajajajaja, ik kan me prima in de bovenstaande comments vinden
!
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind Esmeralda, Marcel, Jeroen en Marina alle 4 finale kandidaten! Dit vind ik wel 'echte' Robinsons! Ik heb ook voor alle 4 wel respect.
Wat heeft Marina gedaan om jouw respect te verdienen?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Wat heeft Marina gedaan om jouw respect te verdienen?
Ze kan zeuren als de beste! 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
das een feit 
Marina heeft me echt totaal nog niet kunnen overtuigen als Robinson...
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Mij ook niet. Het is een verschrikkelijk negatief mens. Totaal tegenovergesteld van Rita die echt een vechter is. Ook al is ze erg verzwakt, voor haar heb ik echt het meest respect van allemaal. Behalve dat ze mentaal erg sterk is, is ze ook erg eerlijk en dat waardeer ik ook erg.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Jongens toch, Rita (geweldige vrouw overigens) is gewoon te vroeg met het slaan op het medaillon, het kaarsje brandt duidelijk zichtbaar nog een seconde of wat door!

Spetie
-
- 38871 messages
- 8152 votes
Dat is precies het idee dat ik ook had gisteravond. Was al benieuwd op het meerdere mensen opgevallen was, maar ik ben dus niet de enige, al gun ik het Rira van harte.
The Goss
-
- 502 messages
- 4757 votes
Ja, dat idee had ik ook. Mijn vriendin was een andere mening toegedaan. Maar even kijken op uitzending gemist bij RTL.
Trouwens, voor de rest chapeau voor Rita met de proef en hoe zij zich door de expeditie heen worstelt met al haar ups en downs. Echt Robinsonwaardig !! 
Kan steeds minder respect opbrengen voor Marina. Prima dat je op bepaalde mensen stemt, maar om dan ver weg te gaan staan als ze met de boot naar het duel gaan, kan echt niet en daarom mag ze van mij als eerste in de finale afvallen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ze was inderdaad te vroeg. Ze sloeg haar hand op het medaillon en automatisch deed Jeroen dat dan ook, maar ze stonden gewoon beide te kijken totdat het kaarsje ook daadwerkelijk uit ging. Het was nog niet eens uit, en je zag zelfs Rita afwachtend kijken naar Evi of het wel goed was. Beetje jammer, al gun ik het Rita van harte. Zij is samen met Jeroen mijn favoriet. Toch verdiend Jeroen het in mijn ogen nog net iets meer. Hopelijk haalt hij de volgende proef, moet toch niet al te moeilijk zijn zeker niet tegen Marcel.
The Goss
-
- 502 messages
- 4757 votes
Heb even gekeken op verschillende fora en daar wordt ook vaak geroepen dat Rita te vroeg was, dus ga ik ervan uit dat het klopt dat ze te vroeg was.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Ik ga akkoord met wat jullie zeggen. Vermits Jeroen mijn favoriet is, vind ik het echt zuur! Rita was gewoon te vroeg!
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
Klote dat dennis er niet uit ligt man!
lucdecoster
-
- 1644 messages
- 6323 votes
Klote dat dennis er niet uit ligt man!
Hij heeft maar 1 kans op 3 om alsnog door te gaan naar de eindfinale.
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
je kan het ook anders bekijken : Klote dat hij kans heeft
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Dat is precies het idee dat ik ook had gisteravond. Was al benieuwd op het meerdere mensen opgevallen was, maar ik ben dus niet de enige, al gun ik het Rira van harte.
GuyOverboard
-
- 73 messages
- 495 votes
Ik had ook meteen het idee dat Rita veeeeel te vroeg was.
Ik hoopte wel dat Rita de finale zou winnen! Van Marcel, Marina en Rita verdiende zij het wel het meest vond ik.