• 178.145 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.642 votes
Profile

Expeditie Robinson

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Igor brengt juist lekker onrust in de tent, wat altijd leuk is en... hij is wel een Robinson hoor (die was ook in zijn eentje )

The Goss

• 502 messages
  • 4757 votes

Oh ja, Igor moet erin blijven, al is het alleen maar vanwege de psychologische kant. Hij haalt het bloed van de andere deelnemers onder de nagels vandaan en dat maakt het het kijken waard. De beteuterde snuitjes toen hij de immuniteit won...prachtige tv.

Rose, ik weet ook dat het allemaal bij het spel hoort. Ik volg de serie vanaf jaar 1 en het is vaker gebeurd dat sterke deelnemers er op deze wijze uitgeknikkerd werden, het is het risico als je deelneemt, maar blijf het laf vinden.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Hè, wat jammer dat Jeroen of Simone er uit gaat vliegen, misschien wel de sterkste man en de sterkste vrouw op het eiland. Ik had liever dat Igor of Marjolein zou moeten vertrekken.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik vind het juist wel leuk dat Igor zo voor opschudding weet te zorgen en in de tussentijd sleept hij gewoon keihard de immuniteit binnen. Ik kan er wel om lachen. Men trekt zich veel te veel van hem aan. Het hele sociale gebeuren blijft een beetje een illusie natuurlijk. Het is een spel en je moet er juist voor zorgen dat jij degene bent die overblijft.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Igor vind ik ook wel grappig hoor. Hij trekt zich gewoon niets aan van de groep en doet waar hij zin in heeft. Je zou het bijna impulsief gedrag kunnen noemen, ware het niet dat hij 38 is en het allemaal bewust doet.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

Expeditie Robinson is na een goede start dit seizoen wel heel erg bezig met verassingen en twists. Naar mijn idee iets te geforceerd

lucdecoster

• 1644 messages
  • 6323 votes

maxcomthrilla wrote:

Hè, wat jammer dat Jeroen of Simone er uit gaat vliegen, misschien wel de sterkste man en de sterkste vrouw op het eiland. Ik had liever dat Igor of Marjolein zou moeten vertrekken.

Misschien dat de verliezer (Jeroen of Simone) naar een afgezonderd eiland vertrekt of direct naar huis mag vertrekken.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

lucdecoster wrote:

(quote)

Misschien dat de verliezer (Jeroen of Simone) naar een afgezonderd eiland vertrekt of direct naar huis mag vertrekken.

ik denk dat hij/zij meteen naar huis moet, al zou een afvallerseiland wel enorm leuk zijn

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Ben blij dat Jeroen er nog inzit, nu hoop ik dat Kurt er nog even inblijft...

The Goss

• 502 messages
  • 4757 votes

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het wel leuk dat ze vorige aflevering allemaal nog blij waren dat ze bij elkaar zaten na de samensmelting en dat je anderhalve aflevering later al het psychologische spelletje ziet beginnen. Kleine groepjes en zo en de harmonie ligt in de prullenbak. Blijft toch elkaar jaar weer mooi om dat te zien gebeuren.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

pff. Al dat gezeik over het stemmen de laatste tijd.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

JDSsmetje wrote:

pff. Al dat gezeik over het stemmen de laatste tijd.

tja, dat is nu eenmaal iets cruciaals in het spel (en er is overigens elk seizoen wel ruzie met betrekking tot het stemmen)

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Ja inderdaad, maar je moet ook zien waarvan 'Expeditie Robinson' gekomen is. De eerste keer dat ze het deden ging het om 'overleven' en nu over tactisch stemmen. Vind dat de reeks hierdoor toch verzwakt, maar dat is kwestie van eigen smaak.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

ik blijf het leuk vinden en ik vind het allemaal prachtig gefilmd , hoe extremer hoe leuker , die mensen moeten daar niet alleen voor de lol zitten ze moeten worden afgepeigerd tot de laatste snik , dan blijven de sterkste over.

Nogmaals ik vind dat de natuur prachtig in kaart word gebracht!

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Vanavond alweer de nieuwe aflevering, kijk er al weer naar uit

Spetie

• 38871 messages
  • 8152 votes

Erg jammer dat Igor eruit is. Hij was wel grapppig om te volgen, omdat hij totaal niet in de groep pastte. Volgende week gaat er in ieder geval wel een zwakkere uit, al mag van mij persoonlijk Dennis er nu ook wel uit, want daar heb ik verder niet zoveel mee.

lucdecoster

• 1644 messages
  • 6323 votes

Spetie wrote:

Erg jammer dat Igor eruit is. Hij was wel grapppig om te volgen, omdat hij totaal niet in de groep pastte. Volgende week gaat er in ieder geval wel een zwakkere uit, al mag van mij persoonlijk Dennis er nu ook wel uit, want daar heb ik verder niet zoveel mee.

Dit is geen verrassing dat Igor eruit ligt. Nu denk ik dat het wat saaier wordt. Ook spijtig dat er geen afvallerseiland is. Igor zou zich goed voelen op een afgezonderd eiland.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

lucdecoster wrote:

(quote)

Dit is geen verrassing dat Igor eruit ligt. Nu denk ik dat het wat saaier wordt.

Inderdaad geen verrassing, maar veel saaier zal het volgens mij toch niet worden, hoe verder je in het spel zit, hoe meer ruzies er toch onvermijdelijk komen...

The Goss

• 502 messages
  • 4757 votes

Oh ja, en die ruzies zitten er al te komen. Kon je in de trailer voor volgende week al zien. Jeroen zei waar het op stond tijdens de eilandraad en wordt ter verantwoording geroepen door een aantal personen. Die weten dat Jeroen ze in de smiezen heeft en beginnen zich te verdedigen.

Zoals ik al eens eerder geroepen heb, de saamhorigheid zal steeds verder te zoeken zijn. Een aantal weken samen op zo'n eiland samen begint zich te wreken. Alles wordt uitvergroot als je de hele tijd op elkaars lip zit.

Ik zeg: "Jeroen for Robinson".

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Ja, Jeroen zei het juiste op de eilandraad! Wij zaten allemaal hevig mee te knikken op de bank. Maar hij moet waarschijnlijk boeten inderdaad volgende week.

Ik vraag me af wie het volgende slachtoffer is die eruit gejopt wordt.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Wat heb ik me geërgerd deze aflevering! Wat zit die Marina nu allemaal te lullen tegen Jeroen...? En ik ben ook wel teleurgesteld in Kurt, dat hij Jeroen zomaar laat vallen. Hopelijk wint Jeroen het duel!

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Speciaal voor Marina haal ik de smiley van stal die ik normaal gesproken echt nooit gebruik:

Moet wel zeggen dat Jeroen het wat slimmer moet spelen; ga gewoon een pact aan met de Nederlanders en stem die Belgen eruit!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Kan iemand mij vertellen wie van de dames er is uitgevlogen afgelopen donderdag? Ik heb de aflevering (nog) niet kunnen zien in verband met een concert.

lucdecoster

• 1644 messages
  • 6323 votes

otherfool wrote:

Speciaal voor Marina haal ik de smiley van stal die ik normaal gesproken echt nooit gebruik:

Moet wel zeggen dat Jeroen het wat slimmer moet spelen; ga gewoon een pact aan met de Nederlanders en stem die Belgen eruit!

Is dat al ooit gebeurd een complot tegenover Belgen ?

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

SelmaDuim wrote:
Kan iemand mij vertellen wie van de dames er is uitgevlogen afgelopen donderdag? Ik heb de aflevering (nog) niet kunnen zien in verband met een concert.

Marjolijn

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ah, dank u!

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

Wat een gejank door die marina zeg gatverdegatver ! niet egt een leuke afl vond ik die dennis komt mij echt de neusgaten uit met zen nichterige gedrag euhhw!

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Marina was inderdaad hemeltergend irritant bezig. Wat denkt dat mens wel niet? Jeroen gaf gewoon eerlijk antwoord op een vraag, so be it! Ik betrapte mij er ook voor het eerst op dat ik meer sympathie koester voor de Nederlanders die nog in de Expeditie zitten. Kurt vind ik met afstand de vervelendste Belg, dat lijkt mij nou echt iemand die elke vorm van een ruggengraat mist.

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Ik hoop dat Jeroen blijft!!! Ook omdat ik Kurt niet de simpathiekste vond. O.a. hoe hard en vooral persoonlijk hij Igor pakte toen met dat hij 'ZO verschrikkelijk klein jongetje is, met een heel klein ego'tje', vind ik niet kunnen.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

maxcomthrilla wrote:

Ik betrapte mij er ook voor het eerst op dat ik meer sympathie koester voor de Nederlanders die nog in de Expeditie zitten.

Ik (als Belg) heb ook meer sympathie voor de Nederlanders (en dan vooral voor Jeroen). Enkel Marcel van de Belgen weet ik nog een beetje te appreciëren.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.