- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Expeditie Robinson
Expeditie Robinson
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ik vond de 2de aflevering juist wel leuk, omdat hij zich na vorige week nu juist verlegde naar de jungle missie. Grappig hoe die ene gast constant naar eten liep te zoeken, terwijl de prioriteiten elders lagen. Volgende week weer graag proeven en bitchfights gecombineerd met de jungle missie.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Expeditie Robinson is zeker een leuk programma maar jammer dat het weer zo typisch reality moet zijn. Dan bedoel ik mensen die constant rap nog eens voor de camera moeten komen en iets vertellen, dat haat ik wel een beetje. Ik volg het normaal altijd , maar dit keer valt het samen met stressvakantie, de vlaamse red mijn vakantie en dat zie ik ietsje liever.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Expeditie Robinson is zeker een leuk programma maar jammer dat het weer zo typisch reality moet zijn. Dan bedoel ik mensen die constant rap nog eens voor de camera moeten komen en iets vertellen,
Dat is juist het leuke, dan hoor je juist hoe mensen écht over de anderen denken.
De Vlaamse vrouwenversierder Marcel (geloof ik) vind ik geweldig! Ik hoop dat hij heel ver komt. Die andere mannen doen zo overdreven hun best om als een "Robinson-bikkel" over te komen. Lijkt me leuk als hij als enige man tussen alle vrouwen overblijft. 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Ja, als ze natuurlijk beginnen over anderen negatieve dingen te zeggen kan het inderdaad wel interessant worden, maar er wordt ook veel rommel gezegt door de kandidaten. Bv. Ik heb echt honger (net zoals iedereen zeker) , of die vis gleed uit mijn handen (dat kunnen we ook op het beeld zien) of zoiets als ik wil die opdracht echt winnen (wie niet ?).
anne J
-
- 1525 messages
- 976 votes
14 vrouwen op één strand volgende week! OMG dat wordt één grote hel... Haha ik snap niet hoe vrouwen toch zo.. zo.. kunnen zijn. Het is altijd zó vermoeiend, dat backstabben, gemuts en overhyper gedrag (ben ik ook schuldig aan hoor, maar dan nog). Ik ben benieuwd wat er gebeurd zodra de mannen erbij komen.
Zeer leuke Robinson-reeks tot nu toe!!! 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik vind het wel leuk dat de vrouwen zoveel zelfkennis hebben. Alle vrouwen vinden alle andere vrouwen zeikwijven 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Die advocate... ergens wel jammer dat ze er zo uit gaat vliegen want wat is het toch heerlijk om je eens compleet kapot te ergeren aan zo iemand 
Ik vraag me af waarom ze al zo snel bij elkaar worden gezet trouwens?
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Ik vraag me af waarom ze al zo snel bij elkaar worden gezet trouwens?
dat vraag ik mij ook af, maar ja ik vind het wel een leuke wending 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Misschien dat er opnieuw twee groepen ontstaan als de mannen arriveren ofzo. Ofwel door de mannen tegen de vrouwen te laten strijden, maar dat zou misschien niet eerlijk zijn omdat de vrouwen met meer zijn. Of ze splitsen de groepen opnieuw en mengen de mannen en de vrouwen. Het kan ook zijn dat de mannen vrouwen aan de hand van de foto's moeten gaan kiezen die zij in hun groep willen hebben. Het zal in ieder geval wel wat met de komst van de mannen te maken hebben.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Ik vind het, totnutoe, een leuk seizoen. Leuk dat de mannen nu een kamp vormen tegen de vrouwen. Al lijkt het volgende week weeral te veranderen...
En btw, die Carine blijft me echt irriteren!
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ik ben benieuwd wat ze volgende week gaan doen met die heimwee zeikers. Elk seizoen heb je er weer een paar die bij het minste of geringste opgeven. Als het om fysieke uitputting gaat kan ik er nog inkomen, maar anders vind ik het vrij irritant.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
En ook al na een weekje... Ik snap er ook helemaal niks van.
Toen ik een jaar of 15 was gingen we eens met de klas een weekend (!) weg, waarna 1 meisje al na 1 nacht door haar ouders opgehaald werd met heimwee. Dat vond ik toen wel zielig.
Maar als je mee gaat doen aan zo'n programma lijkt me dat toch uitgesloten?
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ik ben ook wel eens met groep 8 op kamp geweest, waarna 2 kinderen bij het aanbreken van de avond het al zwaar kregen, waarna pa en ma halsoverkop werden ingevlogen. De volgende dag wilde beide kinderen weer terug naar hun vriendjes en vriendinnetjes, maar daar hadden pa en ma geen oren meer na. Dat was inderdaad wel sneu, ja.
Maar als je met zo `n programma meedoet moet je inderdaad niet na nog geen week lopen zeuren over heimwee, als het goed is heb je een bepaalde drive om ver te komen of om te winnen, niet om na 1 week alweer thuis te zitten. Ik vind het ook cru voor degene die inmiddels al weggestemd/afgevallen zijn. Daarbij, hoe vaak maak je zoiets als Expeditie Robinson nou mee in je leven?!
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Is aflevering 4 ergens op een Belgische site als stream beschikbaar? Op de RTL site werkt aflevering 4 ineens niet meer omdat je eerst WMP moet bijwerken. Aangezien ik Linux gebruik is dat nogal lastig... Blijkbaar is de stream vanaf nu gecodeerd.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Eddy pakte de zeurpieten lekker aan, goed zo!
'Er wordt hier niet gevloekt', dat belooft wat!
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
Goeie afl. Ik mag die Marjolein wel leuk ding
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Eddy pakte de zeurpieten lekker aan, goed zo!
'Er wordt hier niet gevloekt', dat belooft wat!
Ja, hij was lekker kritisch. En terecht ook. Ben je verdorie 11 dagen op een tropisch eiland, ga je zeuren dat je je ouders mist. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Goeie afl. Ik mag die Marjolein wel leuk ding
Neeeee dat is nu echt zo'n 13 in een dozijn meisje met bedachte maniertjes enzo. Ik ken helaas al te veel van dat soort studentes. Tussen de vrouwen vind ik eigenlijk weinig soeps zitten dit jaar, in tegenstelling tot de mannen (ik heb slechts een lichtelijke hekel aan die ietwat zeurderige Dennis).
Favoriete vrouw is die blonde psychologe (zoekt naam op) Rita, maar voor de rest... slappe hap.
Ja, hij was lekker kritisch. En terecht ook. Ben je verdorie 11 dagen op een tropisch eiland, ga je zeuren dat je je ouders mist.
En het vriendje 
Ik vertrek eind deze maand richting ruraal Spanje voor een paar weekjes en denk maar niet dat die telefoon mee gaat... dat is toch heerlijk eventjes, geen lawaai, geen dagelijkse beslommeringen... maar nee hoor, hopsakee terug naar die veilige sleur...
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Het was weer een leuke aflevering, misschien wel terecht dat er een herverdeling van de kampen was (omdat de meeste proeven toch wel om kracht gaan, en mannen hebben nu eenmaal veel meer kracht dan vrouwen)
Igor zal toch moeten oppassen, moest zijn kamp de volgende proef verliezen zal hij er wel uit vliegen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Zo'n Esther geef je toch geen cent...
'Ik ben erachter gekomen dat mijn vriendje erg belangrijk is'.
Jajaja, en dat geldt niet voor mensen die vanuit beroep of omstandigheiden huis en haard voor veel langere tijd moeten verlaten? Kom op zeg, 17 dagen... ergerniswekkend.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Weeral een goede aflevering gezien, de spanningen lijken hoog op te lopen met Igor (dus moest zijn kamp volgende week verliezen vliegt hij er zoiezo uit)
En in het andere kamp lijken er ook spanningen te ontstaan (met dank aan Simone, die wel gelijk heeft vind ik als ze zegt dat die vrouwen alleen maar over thuis bezig zijn terwijl ze op het eiland echt totaal niets doen)
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Simone heeft inderdaad groot gelijk. Ik zou ook niet goed worden van zo'n stel mutsen bij elkaar. Je kan daar een prachtige ervaring opdoen en bent maar een aantal weekjes van huis en dan verpest je het voor jezelf door alleen maar kleinzerig te zijn.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Het was weer een leuke aflevering, ben blij dat Igor eindelijk eens positief opviel, moest hij op sociaal vlak wat beter zijn best doen zou hij toch een topkandidaat zijn.
En ik ben ook blij dat Sabine naar huis is, hopelijk haalt Eva het ook niet (wel jammer dat er nog 3 naar huis moeten)
lucdecoster
-
- 1644 messages
- 6323 votes
Volgende week wordt het spannend. Wie zal er uitvliegen met die vuurproef ?
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Het gaat inderdaad spannend worden de komende aflevering. Ik hoop ook sowieso dat Eva er uit vliegt. Rita, Esmeralda, Jeroen, Marcel, Jill en Simone zie ik graag terug in de samensmelting.
Ik zou het ook wel een keer leuk vinden als na de samensmelting, telkens degene die laatste in een proef wordt er rechtstreeks uitvliegt, zo voorkom je voorspelbaar stemgedrag d.m.v. groepjesvorming en moet je bij elke proef scherp zijn. De winnaar van een proef mag dan een extra `tje krijgen i.p.v. de nu zo felbegeerde immuniteitsamulet.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Jammer dat Igor immuniteit had gewonnen...
En ik hoop hard dat Jeroen erin blijft !
The Goss
-
- 502 messages
- 4757 votes
Er wordt weer gestemd als een stelletje laffe honden. Oei, laten we de sterkste er maar uit knikkeren, dan wordt het voor ons makkelijk....Getuigd echt van klasse...... 
The Goss
-
- 502 messages
- 4757 votes
Dat zeg ik ook niet, maar het is wel erg opvallend dat één van de sterksten, in dit geval Jeroen, de meeste stemmen krijgt. Blijkbaar vind iedereen hem de sterkste en schijten ze peuken voor hem.. Kun je ook als compliment opvatten als je Jeroen heet, maar daar heeft ie geen hol aan als hij er wel uit ligt.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Nogmaals, het is een spel. En iedereen wil winnen. Of men nu vindt dat je een waardige robbinson bent of niet.
Ik hoop ook niet dat hij eruit vliegt. Buiten dat ik hem een aardige vent vind, is hij ook nog eens een mooie man om naar te kijken.
Van mij mocht Igor eruit vliegen, maar helaas...