- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Expeditie Robinson
Expeditie Robinson
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Nee, dat vind ik niet. Dat is juist de reden dat ik dit programma kijk. Ik vind het fantastisch om te zien hoe sommige mensen in elkaar zitten, en hoe anders ze zich gaan gedragen als ze op een onbewoond eiland worden gezet. Van dit soort intriges geniet ik juist.
De spanning was wel even een tijdje weg, omdat een lijstje werd afgewerkt, en was het niet vaak een verrassing wie er weggestemd werd. De laatste 3 afleveringen hebben dat wel weer goedgemaakt. (vanaf het complot tussen HiuKwan en Sharon)
Als het alleen maar koek en ei is dan is het ook maar saai. 
Ik hoop dat het programma gewoon doorgaat.
HiuKwan: "Het boeit ons niet!"
Vervolgens een daverend applaus.
Geweldig toch?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee, dat vind ik niet. Dat is juist de reden dat ik dit programma kijk. Ik vind het fantastisch om te zien hoe sommige mensen in elkaar zitten, en hoe anders ze zich gaan gedragen als ze op een onbewoond eiland worden gezet. Van dit soort intriges geniet ik juist.
Ik zie dan wel graag medespelers die zo'n complot wel inzien en zelf aktie ondernemen.
Goede move inderdaad maar kwam wel erg laat.

Dat hoeft ook niet maar het verloop van deze ER was alles behalve spannend.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Voor mij is de spanning een bijzaak in ER.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Is het enige wat ER mij zou kunnen bieden.
Op psychologisch vlak vind ik een format als Mirror Mission veel interessanter.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Dat programma ken ik niet, maar na even gegoogled te hebben lijkt me daar weer nauwelijks spanning in te zitten.
ER is juist een leuke mix van psyche en spanning. (dit seizoen helaas wat inder spanning inderdaad)
Een bijzaak, maar wel erg leuk als het spannend is. Ik zat bij die laatste proef ook op het puntje van mijn stoel hoor. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eerlijk is eerlijk, die laatste proef was ook wel spannend inderdaad. En natuurlijk het ongeloof van Geert toen hij weggestemd werd door Sharon en Hiu-Kwan was natuurlijk zeer bevredigend. Maar overall vond ik het allemaal erg jammer, Prince had een goed contra complot kunnen smeden denk ik.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Oh my, die Hans, ik las dit net over hem op een ander forum:
Was even schrikken, ik had pas vorige week in de gaten wie je was, ik ken je nog van Simfa/Opstalan/Hordijk/Alcomij. Inderdaad zoals je het spel speelt ken ik je. Gemeen, achterbaks, er zelf beter van worden, niet eerlijk tegenover andere mensen(collega's) een heel boek kan ik van je open doen. wij zijn in ieder geval blij dat je niet hebt gewonnen .
Oud collega's
Lijkt me leuk Monopoly spelen met die gast. 
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Sensatie genoeg dit seizoen dus
!! Ik vind het echt verschrikkelijk jammer dat Ernst-Paul overleden is! Natuurlijk is het sowieso al heel erg, maar ik vond hem als persoon ook echt een toffe vent! Kreeg ook nog wel een brok in mn keel op t einde!
Verder vond ik dat ze de laatste aflevering erg goed uitgezonden hebben; Yin is gewoon de winnaar! Om nou een uur lang Yin en Hans openlijk af te kraken vind ik ook erg goedkoop!
Ik vond trouwens de belgische presentatrice er erg goed bijpassen; Evi Hanssen!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Uitgegeven: 18 februari 2009 16:32
Laatst gewijzigd: 18 februari 2009 16:37
HILVERSUM - Eddy Zoëy is de nieuwe presentator van Expeditie Robinson. De BNN-oudgediende, die onlangs is aangetrokken door RTL, vervangt de vorig jaar overleden Ernst-Paul Hasselbach.
Dit maakte programmadirecteur Remko van Westerloo van RTL5 woensdag bekend.
Hasselbach overleed op 11 oktober 2008 door een auto-ongeluk in Noorwegen. Hij presenteerde Expeditie Robinson tien seizoenen lang.
Realityserie
Volgens Van Westerloo heeft RTL lang geworsteld met de vraag of en hoe het tv-station verder moest met de realityserie waarin zestien mensen proberen te overleven op een onbewoond eiland.
Eerder was al bekend dat Zoëy voor RTL5 de datingshow Take Me Out gaat presenteren. Voor BNN presenteerde Zoëy de laatste jaren Nu We Er Toch Zijn.
© ANP
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Het zal toch even wennen zijn om die nieuwe presentator aan het werk te zien...
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Aangename serie al is de finale in dat zaaltje toch altijd zo saai. Ocharme de presentator !
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Zeker weten!
Ik ben trouwens ook wel blij met Eddy Zoey, al had ik liever Roos van den Akker teruggezien als presentatrice.
Maar Eddy Zoey is goed te doen en altijd wel geinig in: Nu we er toch zijn.....
anne J
-
- 1525 messages
- 976 votes
We zijn er klaar voor
, nog maar 2 daagjes! (hopelijk wel leuker dan het vorige seizoen dat was echt 3x niks met die domme hans en dat vrouwtje).
Eddy Zoey lijkt me ook wel oke voor vervanger inderdaad, we'll see..
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Haha, wat een figuur die Carine met haar objectieve lijstje 
Die kwebbelaarster zal ik niet direct missen maar een beetje sneu was het wel. Eddy past zich gelukkig aan aan het programma, proef was goed, over het algemeen was het een leuke 1e aflevering.
Wel jammer dat er al een finaliste bekend is...
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik vind het inderdaad ook jammer dat er meteen al iemand door is naar de finale. Heb nu toch het gevoel alsof het dan minder spannend is, maar wie weet valt het nog wel mee.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7943 votes
Er zal wat dat betreft wel ergens een soort van addertje onder het gras zitten. Zo niet, vind ik het apart.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik vond het een goede eerste aflevering. Er gebeurde gelijk van alles, en dat gekibbel onder die vrouwen is gewoon prachtig om te zien. Maar toch hoop ik dat die 5 mannen er ook nog bij komen, zal misschien dan toch iets leuker zijn. Maar goed ik vond het leuk en ben benieuwd naar volgende week 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8151 votes
Leuk begin inderdaad. Eddy Zoey deed het niet slecht en al dat gekibbel en jaloerse gedoe tussen de vrouwen is leuk om te zien. Verder hoop ik ook dat de mannen erbij komen, want dan wordt alles iets evenwichtiger en ook spannender denk ik.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Aankomende zondag een extra uitzending van 16:10 tot 17:35 op RTL 5. En 's avonds de herhaling van 22:30 tot 23:55.
En dan komt er geloof ik op de 13de nog een extra uitzending 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Gisteren helaas gemist, wie plant ER dan ook op mijn volleybalavond?! 
Gelukkig gaat hij zondag op herhaling.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Mocht je zondag ook verhinderd zijn 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Het was een boeiende eerste aflevering, die ruzies tussen die vrouwen zijn wel lachen. Btw, die Carine is echt ergerlijk!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Deze aflevering viel wat tegen. De actie ontbrak behoorlijk. De mannen hebben we niet anders gezien dan sjouwend me die kost en de vrouwen hebben alleen een beetje liggen zonnen. Ik wil proeven, gezeik en gedoe zien!
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Geen normale uitzending en dus geen proef, dat was wel jammer, maar ik vond het wel een leuk groepje mannen. Misschien was heen- en terugschakelen een betere keus geweest (en dan gewoon tijdens de eerste 4 afleveringen ofzo).
PS was er afgelopen zondag nu een extra uitzending? Ik was niet thuis en kan niks vinden op rtl gemist...
eppo349
-
- 874 messages
- 4064 votes
Volgens mij was dit de tweede aflevering.
De reclame is wel bijzonder irritant, haal je de reclame weg blijft er pakweg een half uur over.