• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.535 votes
Profile

Expeditie Robinson

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Zou Geert echt niet door hebben gehad wat er gebeurde of was dat gewoon flauwe editing? Ik moest er wel om lachen .

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Het was een goed opgezet plan. Nu beide dames toch een hekel hebben aan Yin hoop ik dat ze de volgende ronde haar eruit stemmen.

Wat een teaser wijf is dat zeg en dan ook nog gaan ontkennen.

Daarna ook nog eens hiu aanvallen omdat ze gewoon gedist is.

Dat soort managers gedrag is bekent en dat soort wijfen geilen erop als ze macht hebben.

Zag je Hans en Yin kijken hehehehe toen Geert weg moest lol.

Spetie

• 38871 messages
  • 8151 votes

Sterk denkwerk van de dames, vooral van Hiu Kwan en een een geweldige move. Leukste aflevering van het seizoen die ik tot nu toe gezien heb.

Nu Yin er nog uit en dan kijken wie er wint. Hans is wel favoriet denk ik met zijn kunde in proeven en zijn munt die hij nog steeds in bezit heeft.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Ze blijven toch met drie over voor de finale? Hans blijft er dus zeker in want die zet gewoon zijn munt in op de laatste eilandraad.

Spetie

• 38871 messages
  • 8151 votes

Ja Klopt, maar het zou ook nog kunnen dat Hans de laatste immuniteitsproef wint en dan de munt aan Yin geeft, op die manier is Sharon of Hiu Kwan de pineut.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Hoe kan het eigenlijk dat Geert eruit is ? Heb de aflevering nog niet gezien en ze spelen hem maar vanavond maar ik kan er niet naar kijken...

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Spetie wrote:

op die manier is Sharon of Hiu Kwan de pineut.

Een van die twee gaat er toch uit want Hans en Yin stemmen toch op dezelfde persoon. Dat kunnen Sharon en Hiukwan ook wel doen maar volgens mij verliezen ze dan op basis van eerder uitgebrachte stemmen.

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

BoordAppel wrote:

(quote)

Een van die twee gaat er toch uit want Hans en Yin stemmen toch op dezelfde persoon. Dat kunnen Sharon en Hiukwan ook wel doen maar volgens mij verliezen ze dan op basis van eerder uitgebrachte stemmen.

Klopt.. Dat rekensommetje had ik ook meteen gemaakt in mijn hoofd gister. Wel jammer. Volgens mij hebben Hans en Yin ook nog allebei helemaal geen stemmen gehad.. hmm.. Hopelijk blijft Hiu er dan in.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Wel hoor. Ik weet in ieder geval dat Yin er zowiezo 1 heeft.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Yin heeft er minstens 1.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Rianneke_Dan wrote:

Het werd tijd zeg, nu Hans en Yin nog eruit, dan ben ik blij

Dus je hebt je vrees voor Hiukwan overwonnen?!

Ik hoop ook op een overwinning voor Hiukwan of voor Sharon. Dat Jin haar teaserachtige gedrag tegenover de mannen ontkende en Hiukwan erop aanviel vind ik maar zwak. Dan liever de Nederlanders die recht voor hun raap zijn en ook het meest sympathiek!

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Ik vond de aflevering afgelopen week echt GEWELDIG!!! En die reactie van Geert ook! 'Pardon' ? En die koopen van Yin en Hans! OMG

Magoed, vind het wel jammer dat het dit jaar waarschijnlijk een 'tactische winnaar' word!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

maxcomthrilla wrote:

(quote)

Dus je hebt je vrees voor Hiukwan overwonnen?!

Ik hoop ook op een overwinning voor Hiukwan of voor Sharon. Dat Jin haar teaserachtige gedrag tegenover de mannen ontkende en Hiukwan erop aanviel vind ik maar zwak. Dan liever de Nederlanders die recht voor hun raap zijn en ook het meest sympathiek!

Mwah overwonnen is een groot woord. Maar ik heb zodanig veel hekel gekregen aan Hans en Yin, dan Hiu vergeleken bij hun twee nog heel erg meevalt Dus ja ik gun het haar of Sharon wel om te winnen.

meurisse

• 65 messages
  • 1416 votes

Rianneke_Dan wrote:

Maar ik heb zodanig veel hekel gekregen aan Hans en Yin

Je bent niet de enige.

Het is ten eerste al ongelooflijk laf dat ze het zo spelen, het liegen maakt alles nog eens erger en daarenboven moeten ze niet zo neerkijken op andere personen (ongelooflijk bijvoorbeeld hoe Hans in de laatste aflevering de overwinning van Hiukwan en de finaleplaats voor de twee meisjes (Hiu & Sharon) niet gunde)..

Ik walg ervan..

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Hiu door naar de finale

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Jup, en ik hoop dat ze wint!

Weinig tot geen respect voor Hans en Yin, jammer!

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

In heb nooit eerder zulke achterbakse, onsportieve mensen in ER gezien als Yin en Hans...

Hoe die Hans zichzelf de hemel inprijst is zo triest, ongelofelijk dat hij het nog meent ook.

Een overwinning van Hiukwan is het enige dat deze Robinson met een goed gevoel af zou kunnen sluiten.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Eens, ik heb mij echt zeldzaam zitten irriteren aan die Hans en Yin die eerst Expeditie - Robinson waardige kandidaten eruit stemmen en vervolgens zitten miauwen over dat zij met een niet waardige finalist in de finale zitten terwijl ze zelf alleen maar goed in proeven doen zijn omdat ze de sterkste eruit stemden. Of constant dat denigrerende als Hiukwan wel een proef won ( met meer geluk dan wijsheid weliswaar ) ving ze wel mooi een vis tijdens een immuniteitsproef + de eetproef die ze op haar naam schreef.

Meest erbarmelijk vind ik nog wel die Hans die Hiukwan van achterbaksheid beschuldigd en hoog over zichzelf opgeeft terwijl hij niet meer dan een gehaaide, achterbakse gast is.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Amen maxcomthrilla!

Moet ook zeggen dat ik het balen vind dat ze nu eerst die opdrachten nog krijgen en daarna pas de laatste eilandraad. Want nu is er nog een grote kans dat zowel Yin als Hans in de finale staan. Als het nou andersom was geweest hadden de ex deelnemers alvast een van de twee eruit kunnen stemmen. Nou ja Hiu moet gewoon winnen, anders heb ik echt het gevoel dat ik weken voor niks naar ER heb gekeken.

Oh en nog over die eetproef, dat vond ik zelfs nog de moeilijkste proef van allemaal, daar bij moet je laten zien hoe sterk je mentaal bent, en dat vind ik dus veel knapper dat dan je de fysieke proeven wint zoals Yin en Hans, dus respect voor Hiu!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Ze geven wel veel weg in de 'previews' van volgende afleveringen. Zo kon je al zien dat Hans van de balk valt. Die is dus zeker niet als eerste in de finale.

Van mij mag Hiukwan ook winnen. Yin gaf zelf toe zo ver niet te zijn gekomen zonder Hans en Hans is veel te arrogant. Hiukwan heeft het allemaal op eigen kracht gedaan.

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Afgelopen zondag was weer leuke aflevering! Ik vond de eerlijkheid van Yin wel goed van haar ! En ook dat ze bepaalde dingen toegaf doet mij toch postiever over haar denken!

Ben erg benieuwd na volgende week

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

BoordAppel wrote:

Ze geven wel veel weg in de 'previews' van volgende afleveringen. Zo kon je al zien dat Hans van de balk valt. Die is dus zeker niet als eerste in de finale.

.

Maar je zag niet dat de andere er nog op stonden...

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Hans valt van de balk en zegt 'shit'. Kan natuurlijk ook flauwe editing zijn maar dat leek me hier niet het geval. Bovendien leek hij te vallen en niet van de balk te springen van blijdschap.

Whizbabe

• 25 messages
  • 233 votes

Zow een forum over Expeditie Robinson.. Gelukkig kan ik dan ff ergens mijn gal spuwen.

Ik vind die Hans en die Yin toch wel zulk verschrikkelijk volk. Dat het de rillingen over mijn rug bezorgd als ze ook maar in de buurt komen van de winst van Expeditie robinson.

Arrogante ten top. Een flinke dosis zelf reflextie zou hier enigsinds op zijn plaats zijn. Maar dat soort mensen zoeken de fouten toch altijd bij anderen.

Ik ga hier ook maar niet in detail treden in welke fragmenten dit het meest naar boven komt. Maar iedereen heeft het gezien dus weten jullie waarschijnlijk ook wel waarover ik het precies heb.

Bah, ik hoop echt dat HiuKwan wint.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Ik had nog zo gehoopt dat het vandaag de laatste aflevering was aangezien ik de volgende zal missen.

Echt een spannende battle tussen Hans en HiuKwan, waar laatstgenoemde mij op fysiek gebied goed meeviel. Afgaande op Yin `s beschrijving kon het wel eens HiuKwan zijn, maar ze trok wel een erg moeilijk gezicht bij die puzzel, anderzijds was Hans natuurlijk ook nog lang niet klaar. Wordt dus gewoon afwachten.

Volgens mij ook de 1ste keer dat er zoveel gepraat werd op de evenwichtsbalk.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Yin neemt haar woorden terug... pfffff...

Wat een doos zeg.

Wel erg spannend, gelukkig is Hiukwan slimmer dan Hans ( bij de puzzel: "wie zegt dat alle pikkies en gaatjes dezelfde kant op moeten staan?" ), en geef haar de beste kansen in de laatste proef.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Wat zaten die twee daar vanavond ongemakkelijk zeg.

Het laatste complot van de laatste 6 afvallers moet erg pijnlijk voor Hans en Yin geweest zijn. Erg veel lol hadden ze in ieder geval niet vanavond, in tegenstelling tot ikzelf bij het zien van die zure gezichten.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Wel goed dat Yin nog gewonnen heeft in plaats van Mr. Arrogant Hans.

Blijft het programma eigenlijk nog bestaan of sterft Expeditie Robinson met Ernst-Paul Hasselbach?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Volgend jaar worden Hans en Yin de nieuwe presentatoren.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Van mij mogen ze het afkappen. Zonder Hasselbach voelt het toch niet echt goed meer en deze editie was echt niet om over naar huis te schrijven. Maar inderdaad beter dat Yin heeft gewonnen, was altijd nog beter dan Hans.

Maar de meest onbevredigende ER tot nu toe.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.