• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.188 actors
  • 9.373.531 votes
Profile

Expeditie Robinson

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja haha daar hoef je niet echt voor te kijken, of je moet Geert een lekker ding vinden

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Die Geert is echt het toppunt van sneu. Wat zijn jaloerse mannen toch kinderachtig zeg. Hij krijgt even niet genoeg aandacht en hij gedraagt zich meteen als een of andere loser.

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Ja he.. Ik vind hem elke week irritanter worden serieus. En dan gaat hij allemaal zeuren dat Yin 'zo aanwezig is en altijd zo moet lachen'. Zij is gewoon spontaan en wil ook gewoon lol hebben met de anderen.

Jeetje.. Hij moet echt eens naar zichzelf kijken voordat hij naar anderen kijkt. Hij is net een klein kind idd.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Jullie hebben het over die zeur Geert. Hij zeurt veel maar hij heeft in zekere zin wel gelijk. Zij is een teaser. Het aandacht vragen van vooral mannen om voor elkaar te krijgen wat zij graag wil.

Het is over duidelijk dat ze in de picture wil staan.

Maar wat wel stom van Geert is, dat hij het duidelijk laat merken waardoor niet iedereen dat prettig vind en het zo zijn kop kan kosten.

Je kan duidelijk merken dat Yin mannen geil is. Maar het zal wel aan mij liggen dat ik dat zie.

Spetie

• 38871 messages
  • 8151 votes

Klopt, maar dit gedrag gaat beiden nog wel de kop kosten later. Denk persoonlijk dat Prince en andere Geert heel veel kans hebben om deze expeditie te winnen.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

idd

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Idd Raffael, helemaal gelijk betreft Yin!

De eerste aflevering vond ik dat chinese 'meisje' dus wat irritant, maar vind haar nu echt 1 van de betere kandidaten! Respect voor haar, dat zeker!

Ben benieuwd na de samensmelting volgende week!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ben het zeker eens met Raffael77, die Yin spoort gewoon niet hoor, ze wil constant aandacht en vooral bij de mannen ligt het er net aan of ze iets van hun nodig heeft ofzo. En Geert heeft daar wel gelijk in, maar goed hij hoeft er dan niet steeds over te beginnen bij de andere, dat gaat hem misschien alleen maar in het tegendeel werken.

Ik zie nou nog niet echt een Robinson rond lopen in de expeditie, vergeleken met de eerste seizoenen vind ik het nu allemaal maar zeikerds, dat was bij de vorige toch niet zo hoor die mensen waren veel meer gemotiveerd. Best jammer dat het nu zo'n stuk minder is.

We zullen zien hoe de samensmelting gaat, misschien dat het spel dan ook wat harder gespeeld gaat worden!

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Idd Rianekke_Den! Viel mij dit seizoen op dat de presentators, vooral Ernst-Paul, zich bijzonder ergert aan het hoge aantal mensen dat niet gemotiveerd is!

Ik zou er ook moedeloos van worden! Heb je honderden mensen getest, gescreend, denk je dat je de TOP hebt, en dan gebeurd er dit!

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Als ze nou gewoon mijn broer hadden uitgekozen in een van de afgelopen 3 jaar Hij wil tenminste voor de survival zelf gaan.

Sinds het 100-kandidaten seizoen van vorig jaar moeten de robinsons de reis heen/terug ook zelf betalen he. Eerst werd dat gedaan. Het jaar daarvoor stopten namelijk al heel veel expeditie leden in de eerste 2 weken, dat was best lullig.

Spetie

• 38871 messages
  • 8151 votes

Pffff lees net dat Ersnt Paul Hasselbach (42), de presentator van het programma verongelukt is. Het programma zal nooit meer hetzelfde zijn zonder hem, want hij presenteerde het van begins af aan.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Jeetje...Wat een vreselijk nieuws.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Het is een beetje een naar idee om nu naar Expeditie Robinson te kijken in de wetenschap dat Ernst Paul Hasselbach is overleden.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Wat spijtig dat Prince eruit is. Ik vond Hasselbach wel grappig vandaag in Expeditie Robinson, hoe hij zat te geven op Kamp Noord.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Vandaag voor de eerste keer gezien dit seizoen. Wat is die Hans voor een arrogante kerel zeg, die krijgt het deksel nog wel op zijn neus denk ik.

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Ik vond al redelijk vanaf het begin Prince een best goede robinsonkandidaat.. Echt heel jammer vind ik het ook dat hij weg is. Geert met het brilletje vind ik ook best goed. Ik vond zijn krabbenval idee van een aantal weken terug leuk.

Die Hans is helemaal omgeslagen zeg. Hij was eerst gewoon normaal, maar de laatste twee weken is hij zo, tja, overzelfverzekerd. Dat doet hem inderdaad nog eens de das om, serieus..

Het bericht na de aflevering over Ernst Paul, kwam dat ook ervoor? Toen hadden wij de televisie nog niet aan. Dit vroeg ik me af.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Ik vind Hans ook vreselijk hoogmoedig. Prince was van alle mannen de meest Expeditie Robinson - waardige winnaar. Nu hopen op een vrouw die wint.

Leuk trouwens dat er dit keer een keer geen afvallerseiland is. Ben ook benieuwd of ER na dit seizoen blijft voortbestaan nu Ernst Paul Hasselbach verongelukt is.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Wie is nu weer Hans en Geert? Is Geert die man die iets heeft tegen Yin of is dat Hans?

@ anne J

op 2BE kwam het ervoor, maar ik kan mij niet meer herinneren of het erachter ook kwam.

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Oke, het kwam er ook achter in ieder geval.

En ik bedoelde de Nederlandse Geert, niet de Geert die er net uit ging. Die ene zakenman met dat brilletje.

En Hans is die ene met die kleinere zwembroek ofzoiets.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

ja ok, maar hoe bedoel je Geert die er net uitging? lopen jullie soms voor want vandaag ging Prince er toch uit?

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Geen idee hoe dat kan. Net op rtl5 gezien ikke.

Spetie

• 38871 messages
  • 8151 votes

Kevin13 wrote:

ja ok, maar hoe bedoel je Geert die er net uitging? lopen jullie soms voor want vandaag ging Prince er toch uit?

Jullie lopen waarschijnlijk 1 aflevering achter op Nederland. Bij ons ging vorige week Prince eruit.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

anne J wrote:

,

Het bericht na de aflevering over Ernst Paul, kwam dat ook ervoor? Toen hadden wij de televisie nog niet aan. Dit vroeg ik me af.

Ja...

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Kevin13 wrote:

Wie is nu weer Hans en Geert? Is Geert die man die iets heeft tegen Yin of is dat Hans?

@ anne J

.

Dat is Geert idd. Vind die Yin wel een kei van een vrouw...

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

2 Erg vermakelijke afleveringen afgelopen 2 weken!! Man man, vond dit weer echt super vermaak!! Ik had het niet zo op Geert, maar hoe hij eruit is, vind ik echt jammer! Ook jammer dat Prince eruit is! Ik begin Hans wel erg vervelend te worden! De persoonlijke uitlatingen die hij maakt in de aflevering van volgende week vind ik echt niet kunnen! Wat een l*l!! Om zo persoonlijk iemand af te vallen!

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Geert was een zeu en Prince dacht slim te zijn om een ander in de val telokken maar beide heren waren wel strijders.

Ze wilden voor de winst gaan maar dat andere groepje wil graag samen spannen om de rest eruit te werken.

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Dat was nog eens een leukere aflevering. Ha ha, eindelijk mensen met verstand. En de 'geweldige drie macht' is doorbroken.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Het werd tijd zeg, nu Hans en Yin nog eruit, dan ben ik blij

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Is Geert er soms uit ?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Klopt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.