• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

Eurovisie Songfestival

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

maxcomthrilla wrote:

(quote)

Ach, kom alsof de landen die nu doorgaan wel over kwaliteit beschikken.

Het ging me ook niet om het doorgaan... Maar de wansmaak van De Toppers en Sieneke enzo, je schaamt je toch de ogen uit je kop?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als Nederlander snap ik dat je dat vindt. Roemenie als voorbeeld snapt er natuurlijk geen fluit van, en die landen vinden dit soort nummers nou eenmaal stukken minder aantrekkelijk.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Volgend jaar moet voor straf Pierre Kartner meedoen in een glitterende onderbroek en een megadecollete.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Amity wrote:

Denk dat een Caro Emerald het wel goed zou doen daar.

Of Waylon.

kos wrote:

Volgend jaar moet voor straf Pierre Kartner meedoen in een glitterende onderbroek en een megadecollete.

Met een blauwe neus!

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik vind al dat negatieve gedoe rond Sieneke ook heel makkelijk en meeloperig. Natuurlijk is het een beetje een simpel nummer, maar zo slecht zit het echt niet in elkaar hoor.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

otherfool wrote:

(quote)

Het ging me ook niet om het doorgaan... Maar de wansmaak van De Toppers en Sieneke enzo, je schaamt je toch de ogen uit je kop?

De Toppers vind ik vreselijk ja, maar Sieneke is toch gewoon een typisch Hollands meisje, type girl next door, niets mis mee, toch?! Daarbij praat ze ook heerlijk Nimweegs.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Knisper wrote:

Ik vind al dat negatieve gedoe rond Sieneke ook heel makkelijk en meeloperig. Natuurlijk is het een beetje een simpel nummer, maar zo slecht zit het echt niet in elkaar hoor.

Maar goed ook niet. Het is leuk voor als je in een gezellig Hollands café zit, maar niet als je afhankelijk bent van stemmen van andere (oostblok) landen.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Je hoeft je oren toch niet altijd naar anderen te laten hangen?!

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

maxcomthrilla wrote:

(quote)

De Toppers vind ik vreselijk ja, maar Sieneke is toch gewoon een typisch Hollands meisje, type girl next door, niets mis mee, toch?! Daarbij praat ze ook heerlijk Nimweegs.

Knisper wrote:

Ik vind het af-schu-we-lijk, dan maar meeloper...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als je net als NL al jaren achter elkaar niet mee mag doen, en toch blijft proberen, kun je wellicht van tactiek veranderen nietwaar?

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Dan kun je beter stoppen, als je eenheidsworst apprecieert. Sieneke is trouwens behoorlijk afwijkend van de Toppers.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Maar we hebben best wel diverse inzendingen gehad. We moeten vooral eens een keer een beetje toegeven aan de stroming en gewoon een wat meer Oost-Europese boem-boem nummer neerzetten. Zelfs binnen zo'n beperkt kader kan je origineel uit de hoek komen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik geloof in kwaliteit (zie Tom Dice).

Lucky Fonz III misschien?

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Kom nou toch, dit was toch volkomen kut? Het ontbrak er nog maar aan dat Chiel Montagne het podium op sprong.

Aan de andere kant: werkelijk alle nummers waren kut

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Al is Hind de laatste keer ook niet doorgekomen naar de volgende ronde... Dus dan zouden we het inderdaad over een andere boeg moeten gooien.

Hadden we Lisa gestuurd met een hallelujah achtig lied, waren we zó door.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

otherfool wrote:

Ik geloof in kwaliteit (zie Tom Dice).

Lucky Fonz III misschien?

Lucky Fonz!!! Dat liedje is echt leuk

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Elineloves wrote:

Al is Hind de laatste keer ook niet doorgekomen naar de volgende ronde... Dus dan zouden we het inderdaad over een andere boeg moeten gooien.

Hadden we Lisa gestuurd met een hallelujah achtig lied, waren we zó door.

Met kwaliteit bedoelde ik niet die halfbakken idols kandidaten...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mwoah, Hind heeft op zich een mooie stem, het was een Engelstalig nummer en ze heeft meer uitstraling dan dat aftreksel van Marianne Weber...

Om over Waylon maar te zwijgen, die zou helemaal het beste van iedereen zijn.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

kos wrote:

Kom nou toch, dit was toch volkomen kut? Het ontbrak er nog maar aan dat Chiel Montagne het podium op sprong.

Het is meer dat als de TROS erachter staat en Vader Abraham het liedje geschreven heeft iedereen elkaar maar na gaat praten over hoe slecht het wel niet is, terwijl dit nummer echt niet slechter was dan bijv. Treble, de Toppers of Hind, wat we de laatste jaren hebben gestuurd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Treble was inderdaad ook rampzalig. Ramaganametgambas ofzo.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Knisper wrote:

(quote)
Het is meer dat als de TROS erachter staat en Vader Abraham het liedje geschreven heeft iedereen elkaar maar na gaat praten over hoe slecht het wel niet is, terwijl dit nummer echt niet slechter was dan bijv. Treble, de Toppers of Hind, wat we de laatste jaren hebben gestuurd.

Nee dit nummer was echt gewoon heel slecht

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Je kan er veel over zeggen, maar ik ben die nummers die we de afgelopen 5 jaar hebben ingestuurd allang vergeten, maar ik weet zeker dat ik over 5 jaar dit nummer nog mee kan zingen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

.... omdat het grijs gedraaid is geworden en heel Nederland het maandenlang belachelijk heeft gemaakt?

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Knisper wrote:

maar ik weet zeker dat ik over 5 jaar dit nummer nog mee kan zingen.

Die moet ik je wel geven ben ik bang...

Finisterra

• 15532 messages
  • 4689 votes

Tom Dice of Cyprus, wat denken jullie? Mij lijkt dat een zware concurrent voor ons. Eén van beiden gaat, denk ik, goed scoren terwijl de andere amper punten gaat krijgen.

Heb dit jaar weer eens gekeken in de hoop iets leuks (Lordi, Litouwen 2006), maar dat viel wat tegen. Ook echt goede nummers zoals Bosnie 2006 en Servië 2004 niet tegengekomen. De eerste halve finale wel niet gezien. Zaterdag toch maar kijken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

NEE!

Valt de finale van dit samen met de finale van X Factor? Wat is dat voor iets doms?

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ja tis balen...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat gaat er nu voor, Amity?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Finisterra wrote:

Tom Dice of Cyprus, wat denken jullie? Mij lijkt dat een zware concurrent voor ons. Eén van beiden gaat, denk ik, goed scoren terwijl de andere amper punten gaat krijgen.

Heb dit jaar weer eens gekeken in de hoop iets leuks (Lordi, Litouwen 2006), maar dat viel wat tegen. Ook echt goede nummers zoals Bosnie 2006 en Servië 2004 niet tegengekomen. De eerste halve finale wel niet gezien. Zaterdag toch maar kijken.

Persoonlijk staat België bij mij op 1 en Cyprus denkelijk op 2. Dus mijn (overigens niet in sms omgezette) stem hebben jullie...

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Cyprus? Dat was toch die gast die zo genadeloos vals ging?!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.