- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Eurovisie Songfestival
Eurovisie Songfestival
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ach, kom alsof de landen die nu doorgaan wel over kwaliteit beschikken.
Het ging me ook niet om het doorgaan... Maar de wansmaak van De Toppers en Sieneke enzo, je schaamt je toch de ogen uit je kop?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als Nederlander snap ik dat je dat vindt. Roemenie als voorbeeld snapt er natuurlijk geen fluit van, en die landen vinden dit soort nummers nou eenmaal stukken minder aantrekkelijk.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Volgend jaar moet voor straf Pierre Kartner meedoen in een glitterende onderbroek en een megadecollete.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Denk dat een Caro Emerald het wel goed zou doen daar.

Of Waylon.
Volgend jaar moet voor straf Pierre Kartner meedoen in een glitterende onderbroek en een megadecollete.
Met een blauwe neus! 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik vind al dat negatieve gedoe rond Sieneke ook heel makkelijk en meeloperig. Natuurlijk is het een beetje een simpel nummer, maar zo slecht zit het echt niet in elkaar hoor.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Het ging me ook niet om het doorgaan... Maar de wansmaak van De Toppers en Sieneke enzo, je schaamt je toch de ogen uit je kop?
De Toppers vind ik vreselijk ja, maar Sieneke is toch gewoon een typisch Hollands meisje, type girl next door, niets mis mee, toch?! Daarbij praat ze ook heerlijk Nimweegs.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind al dat negatieve gedoe rond Sieneke ook heel makkelijk en meeloperig. Natuurlijk is het een beetje een simpel nummer, maar zo slecht zit het echt niet in elkaar hoor.
Maar goed ook niet. Het is leuk voor als je in een gezellig Hollands café zit, maar niet als je afhankelijk bent van stemmen van andere (oostblok) landen.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Je hoeft je oren toch niet altijd naar anderen te laten hangen?!
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
De Toppers vind ik vreselijk ja, maar Sieneke is toch gewoon een typisch Hollands meisje, type girl next door, niets mis mee, toch?! Daarbij praat ze ook heerlijk Nimweegs.

Ik vind het af-schu-we-lijk, dan maar meeloper...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als je net als NL al jaren achter elkaar niet mee mag doen, en toch blijft proberen, kun je wellicht van tactiek veranderen nietwaar?
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Dan kun je beter stoppen, als je eenheidsworst apprecieert. Sieneke is trouwens behoorlijk afwijkend van de Toppers.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Maar we hebben best wel diverse inzendingen gehad. We moeten vooral eens een keer een beetje toegeven aan de stroming en gewoon een wat meer Oost-Europese boem-boem nummer neerzetten. Zelfs binnen zo'n beperkt kader kan je origineel uit de hoek komen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik geloof in kwaliteit (zie Tom Dice).
Lucky Fonz III misschien?
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Kom nou toch, dit was toch volkomen kut? Het ontbrak er nog maar aan dat Chiel Montagne het podium op sprong.
Aan de andere kant: werkelijk alle nummers waren kut
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Al is Hind de laatste keer ook niet doorgekomen naar de volgende ronde... Dus dan zouden we het inderdaad over een andere boeg moeten gooien.
Hadden we Lisa gestuurd met een hallelujah achtig lied, waren we zó door.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Lucky Fonz!!!
Dat liedje is echt leuk 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Al is Hind de laatste keer ook niet doorgekomen naar de volgende ronde... Dus dan zouden we het inderdaad over een andere boeg moeten gooien.
Hadden we Lisa gestuurd met een hallelujah achtig lied, waren we zó door.
Met kwaliteit bedoelde ik niet die halfbakken idols kandidaten... 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mwoah, Hind heeft op zich een mooie stem, het was een Engelstalig nummer en ze heeft meer uitstraling dan dat aftreksel van Marianne Weber...
Om over Waylon maar te zwijgen, die zou helemaal het beste van iedereen zijn.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Kom nou toch, dit was toch volkomen kut? Het ontbrak er nog maar aan dat Chiel Montagne het podium op sprong.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Treble was inderdaad ook rampzalig. Ramaganametgambas ofzo.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Nee dit nummer was echt gewoon heel slecht 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Je kan er veel over zeggen, maar ik ben die nummers die we de afgelopen 5 jaar hebben ingestuurd allang vergeten, maar ik weet zeker dat ik over 5 jaar dit nummer nog mee kan zingen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
.... omdat het grijs gedraaid is geworden en heel Nederland het maandenlang belachelijk heeft gemaakt?
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
maar ik weet zeker dat ik over 5 jaar dit nummer nog mee kan zingen.
Die moet ik je wel geven ben ik bang... 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4689 votes
Tom Dice of Cyprus, wat denken jullie? Mij lijkt dat een zware concurrent voor ons. Eén van beiden gaat, denk ik, goed scoren terwijl de andere amper punten gaat krijgen.
Heb dit jaar weer eens gekeken in de hoop iets leuks (Lordi, Litouwen 2006), maar dat viel wat tegen. Ook echt goede nummers zoals Bosnie 2006 en Servië 2004 niet tegengekomen. De eerste halve finale wel niet gezien. Zaterdag toch maar kijken. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
NEE!
Valt de finale van dit samen met de finale van X Factor? Wat is dat voor iets doms?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Tom Dice of Cyprus, wat denken jullie? Mij lijkt dat een zware concurrent voor ons. Eén van beiden gaat, denk ik, goed scoren terwijl de andere amper punten gaat krijgen.
Heb dit jaar weer eens gekeken in de hoop iets leuks (Lordi, Litouwen 2006), maar dat viel wat tegen. Ook echt goede nummers zoals Bosnie 2006 en Servië 2004 niet tegengekomen. De eerste halve finale wel niet gezien. Zaterdag toch maar kijken.
Persoonlijk staat België bij mij op 1 en Cyprus denkelijk op 2. Dus mijn (overigens niet in sms omgezette) stem hebben jullie...
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Cyprus? Dat was toch die gast die zo genadeloos vals ging?!