- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Eurovisie Songfestival
Eurovisie Songfestival
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Finalist number 10 is: THE NETHERLANDS!!!!!!!!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Waar blijft Litouwen, verdomme!
LOL, daar gaat jullie Zweedse, blonde poppetje. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Europa houdt niet van blonde Zweedse meisjes met een nepgitaar 
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Had je het serieus verwacht dan wout?
Eerlijk gezegd niet, maar je houdt natuurlijk altijd een beetje hoop als het om je eigen land gaat.
Klik Klak lukte het ook met een feest-nummer, al was dat natuurlijk een hele andere competitie.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niet door, echt niet verwacht 

Zag net wel team Kroatie zitten. Mooie dames...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Sjalalie sjalala is gewoon een vreselijk slecht nummer gezongen door een meid die 20 jaar ouder uitziet dan dat ze eigenlijk is.
Stuur een Nick en Simon, het is dan nog steeds bagger.. maar wel bagger wat zou scoren.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Onze Sien verslagen door de Oost-Europese Mafia! 

SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Zo dan, weer slecht gepresteerd op het Songfestival. Nu nog even verliezen tijdens het WK! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sjalalie sjalala is gewoon een vreselijk slecht nummer gezongen door een meid die 20 jaar ouder uitziet dan dat ze eigenlijk is.
Stuur een Nick en Simon, het is dan nog steeds bagger.. maar wel bagger wat zou scoren.
Stuur op zijn minst een Engelstalig nummer en maak een show van het optreden. Werkt vaak...
Maar Shalalie, shalala? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, dat zou helemaal lachen zijn.
TROTS OP NEDERLAND. 
Bombong
-
- 480 messages
- 2704 votes
Ik heb de eerste halve finale niet gezien, maar op basis van wat vanavond werd vertoond plus de 5 landen die automatisch door zijn, kies ik voor Duitsland. Maar als het hetzelfde sms-publiek als vanavond is (dat Sieneke en het Zweedse meisje laat afvallen) zal Duitsland ook wel niks worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nu nog even verliezen tijdens het WK!
Ban! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Stuur op zijn minst een Engelstalig nummer en maak een show van het optreden. Werkt vaak...
Maar Shalalie, shalala?
Het feit dat de presentator al zei dat er vast alleen maar Europese KINDJES op sjalalie sjalala zouden stemmen, is niet echt een compliment...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Rita & Geert in een duetje....dat zou wel humor zijn.
Klompen, boerenkiel en een molentje op de achtergrond...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hahaha, ik zie het wel scoren ja... Mijn stem hebben ze! (voor het songfestival dan)
En dan Balkenende als erotisch danser erbij? In een mooi slipje van tulpen en kaasjes.... dansend om Job Cohen?
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4689 votes
Ik vond Slovenië wel leuk. En Litouwen. Turkije kon er ook nog door. Jammer dat er maar eentje van door is.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Litouwen was absoluut vreselijk, De Litouwse toppers......Ik vind het op zich wel jammer dat Sieneke de finale niet gehaald heeft, gewoon lekker wars van meeloopdrang en geen Engels gezongen nummer. De zevende x op rij alweer niet gekwalificeerd, ik zou zeggen, stek de stekker er maar uit, zeker als je ziet wat voor een vieze ballads er nu weer door gaan. Israël 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Stekker er uit, of stoppen met troep in te zenden. Treble, Toppers, Sieneke?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
We zouden natuurlijk voor 1 keertje (1 keertje maar!) een beetje kwaliteit kunnen opsturen...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dit was beter
: KLIK
2000 Linda Wagemakers: No goodbyes, 13
1998 Edsilia: Hemel en Aarde, 4
1996 Maxine en Franklin Brown: De eerste keer, 7
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
We zouden natuurlijk voor 1 keertje (1 keertje maar!) een beetje kwaliteit kunnen opsturen...
Ach, kom alsof de landen die nu doorgaan wel over kwaliteit beschikken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Meer dan sjalalie, sjalala. Al is het niet heel moeilijk om dat te overtreffen.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
100 x liever Shala li....dan die balladetroep. Maar goed, ik zag alleen 2 x het overzicht van de 17 deelnemende landen vanavond. 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Denk dat een Caro Emerald het wel goed zou doen daar.