• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.072 votes
Profile

Eurovisie Songfestival

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wat een zang, gadverdamme zo vals als maar zijn kan, man man wat een niveau.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Noorse meisje, ook leuk. Vooral met lipstick.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

mjk87 wrote:

Noorse meisje, ook leuk. Vooral met lipstick.

die kunnen tenminste zingen. Maar wat me opvalt is na de common limmits is dat veel landen ook stelletjes sturen.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

606 wrote:

(quote)
die kunnen tenminste zingen. Maar wat me opvalt is na de common limmits is dat veel landen ook stelletjes sturen.

Dat is dan nog meegenomen. Zweden gaat overigens niet winnen, veel te weinig eigen smoel.

Ik mis trouwens wel nog de freakshow van vorig jaar, met conchita, die gozer in dat hamsterrad en de Poolse melkmeisjes.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

6. Armenië - Soort mislukte schoolmusical en dat dan over de Armeense genocide, tja - 1*

7. Litouwen - Niets aan de hand deuntje en het meisje is schattig, dan ben ik al snel om - 3*

8. Servië - Typische Eurovisie-überkitsch met een stampende tweede helft - 2*

9. Noorwegen - Zie Estland maar dan wel minder vlot, deze zangeres vond ik wel erg goed - 4*

10. Zweden - Eigenlijk is het maar een slap discodeuntje. En dat is dan favoriet, nee dank je - 2*

SergioMalick

• 1231 messages
  • 1833 votes

De laatste tijd kijk ik veel naar de Belgische zenders mede dankzij hun sympathieke beeldvorming van waar ze verslag over uitbrengen. Voor het eerst dat ik ook daadwerkelijk naar het Eurovisie songfestival kijk dankzij onze zuiderburen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Australië mag winnen van mij, rest is echt triest. Of België die is ook mooi.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Eindelijk weer een mooi gezongen nummer met piano en drumstel + gitaar. Deze is ook een van mijn kans hebbers oostenrijk dus.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

11. Cyprus - Niet heel slecht gebrachte kwezelige ballad, vrolijk word ik er toch niet van - 2*

12. Australië - Dit gaat wel scoren lijkt me, gezellig en behoorlijk hip nummertje - 3*

13. België - Geweldige en bijzonder a-typische bijdrage van den Zuiderbuur, heel fijn - 5*

14. Oostenrijk - Relaxt nummertje wel, maar te weinig onderscheidend en echt veel te slick - 3*

SergioMalick

• 1231 messages
  • 1833 votes

Beste nummer tot nu toe van Oostenrijk, alleen lijkt het verdacht veel op The Scientist van Coldplay. "Tell her i need you, Tell her i'm sorry etc."

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Monte Negro klinkt ook lekker hoor, niet dat het ver zou komen

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Aantrekkelijk meisje van onze oosterburen, al is het geen Lena. Liedje eindigt ergens onderaan, vrij nietszeggend.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Rolstoel vrouw was ook nietszeggend, continu hetzelfde. Letland daar in tegen best Oke alleen te veel geschreeuw.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

15. Griekenland - Windturbines, lange blonde haren en een überdecolleté, dat zijn automatisch - 2*

16. Montenegro - Ook zij doen de sirtaki, boeiend wordt het nooit en het snorretje is gewoon vies - 1*

17. Duitsland - Ah leuk, een broekpak. Maar ze mag krioelen wat ze wil, wat een nikserige flutsong - 1*

18. Polen - Pfff nu is het echte doorbijten begonnen hoor. Ballad met extreem hoog teiltjes-gehalte - 1*

19. Letland - Ja echt te gek is dit, in hetzelfde eigenzinnige straatje als de Belgen, helemaal goed - 5*

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Letland was vooraf al mijn favoriete zangeres en lied, nu weer bevestigd.

Ook de enige song en presentatie waar ik kippenvel bij kreeg.

België: goede tweede.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Leuk nummer van de Zuiderburen wel, maar Estland en Noorwegen springen er wat mij betreft wel bovenuit. Met name de inzending uit Estland kan mij wel bekoren.

Duitsland en Verenigd Koninkrijk: bah!

Is het bewust gedaan dat de man/vrouw-combi's allemaal in het begin waren? Het niveau was het eerste uur nog acceptabel, de laatste pakweg 8 nummers erg zwak allemaal.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Weer een leuk donkerharig meisje. Wat dat betreft wel genieten vanavond.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

20. Roemenië - Keurig opgebouwd Sky-radio niemendalletje, niet onprettig om naar te luisteren - 3*

21. Spanje - Ah, de Edurne waar El Sierd het altijd over heeft. Standaard bombast & windturbines - 2*

22. Hongarije - Zo'n minimaal nummertje kan ik wel smaken eigenlijk. Lief meisje ook, dat zie je zo - 4*

23. Georgië - Ja dit zijn die fijne Oostblok nummertjes waarvoor je toch kijkt he. Lekker over de top - 4*

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

gillie24 wrote:

Is het bewust gedaan dat de man/vrouw-combi's allemaal in het begin waren? Het niveau was het eerste uur nog acceptabel, de laatste pakweg 8 nummers erg zwak allemaal.

eerste uur goed ? Was grootste bagger.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

mjk87 wrote:

Weer een leuk donkerharig meisje. Wat dat betreft wel genieten vanavond.

Hongarije of Georgië?

SergioMalick

• 1231 messages
  • 1833 votes

"Vrouwen als Polina zweten niet"

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

otherfool wrote:

(quote)

Hongarije of Georgië?

Georgië, prachtig meisje dat.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Rusland dan weer van die nietszeggende herrie.

Jantje Smit is overigens ook geen geboren commentator.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Albanië is ook weer zo vals als maar zijn kan.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Graham Norton is weer de held van de avond. Vond zweden leuke show hebben.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

24. Azerbaijan - Bijna elk jaar mijn favoriet (die zangeressen!) maar dit keer is het he-le-maal niks - 1*

25. Rusland - Perfecte opbouw, prachtige vrouw, meeblèren maar. Zou idd zomaar kunnen winnen - 4*

26. Albanië - Rommelig nummertje en ze heeft een wat vervelende stem. Gaat hem niet worden - 2*

27. Italië - Enige James Bond-achtige allure, maar het zijn me toch een stel engbekken bij elkaar - 2*

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Italië is nu wel mijn favoriete mooi gezongen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

De punten te huize otherfool zijn geteld:

12. Letland

10. België

8. Estland

7. Rusland

6. Georgië

5. Noorwegen

4. Hongarije

3. Slovenië

2. Litouwen

1. Oostenrijk

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Estland is mijn favoriet. Maar verder een vrij matig en vooral saaie editie. Bonne, het hoogtepunt -de puntentelling- moet nog komen.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

holy shit, Spanje!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.