- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ik had vanmiddag nog even gekeken op Wikipedia voor Wie is de mol?
Gelukkig heb ik het niet gezien..
Helemaal naar beneden scrollen. 
Nu is het programma eigenlijk geen reet meer aan voor mij.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Als je verder scrollt naar 'overige seizoenen' staat het er wel.
Heb navraag gedaan op o.a. Twitter en daar krijg ik te horen dat het er echt niet staat. Weet je het echt zeker? Ik durf nog steeds niet te kijken. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Het staat er 100% zeker, Selma. Alleen kan het zijn dat het nep is. Ik hoop het maar.
Edit: Ik denk trouwens wel dat het nep is, aangezien de namen er ook naast staan bij "overige deelnemers". Ook staan de namen van de winnaar, mol en verliezend finalist(e) in het zwart, en niet in het blauw, zodat je er op kan klikken. Denk dat er een grappenmaker bezig is geweest.
En het gewonnen bedrag staat nog op EUR 6.100,- Dus de grappenmaker is een beetje slordig geweest.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Rico heeft het ook zien staan. Wil er best een screenshot van maken, maarja..
'' Overige seizoenen'' en dan onder nummer 11 (voor als je Twittervrienden het nogmaals willen checken
).
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Nee! Niet doen! 
Ik heb in ieder geval even gewaarschuwd op Twitter. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Er staat ook met veel te kleine letters bij: Leeswaarschuwing: Onderstaande tekst kan bepaalde details van de plot en/of de afloop van de competitie en de winnaars bevatten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is echt beter als je het niet weet inderdaad. Nu kun je er niet meer normaal naar kijken, of het Wikipedia antwoord nou wel of niet klopt.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Naja, misschien komen we er al snel achter dat de info op Wiki niet klopt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als die desbetreffende persoon er de volgende aflevering uitvliegt, dat zou wel lachen zijn. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
@Elineloves en @ Nicolage Rico: Maar de grote vraag is nu voor jullie: klopte het wel wat er op stond? Want iedereen kan de info op Wikipedia aanpassen, dus misschien was het de mol zelf wel die iemand anders verdacht wilde maken. 
edit: Oh, zoiets zeiden jullie al.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Als die desbetreffende persoon er de volgende aflevering uitvliegt, dat zou wel lachen zijn.
!Halve spoiler!
ik hoop het niet
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, ja, maak jij het even helemaal spannend Selma! Undercover mol op Wikipedia.
Nu weet ik het straks helemaal niet meer, haha.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Nu hebben ze de namen wel weggehaald, zie ik.
Was gewoon een lolbroek joh, Eline. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Als het goed is moet je wel kunnen zien wie het geplaatst had en wie het nu weggehaald heeft, (Alleen durf ik nog steeds niet te kijken). 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat zie ik niet staan, zie alleen:
U bent niet aangemeld. Uw IP-adres wordt hierdoor bij elke bewerking opgeslagen en openbaar gemaakt in de bewerkingsgeschiedenis van deze pagina. U kunt zich kosteloos inschrijven/aanmelden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
OMG! Dan is het inderdaad de mol die undercover is!
Waarom heeft Selma altijd gelijk? 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Inderdaad! haha, wel een super actie, moet ik zeggen!!
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ja, vooral omdat hij in de vorige aflevering nog zo onopvallend bezig was.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maargoed, als je de mol een beetje gevolgd hebt op tv weet je dat de mol op psychologisch gebied erg sterk is dus wat dat betreft is het geen verrassing.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Das waar, Eline. Net als de actie in de bus, dat hij achterin zat, is dit ook weer een actie met veel risico's.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Maar hoe link je de naam/het woord "de verlosser" met "de mol"? De rol van mol is nu niet echt de rol van verlosser, of zie jij dat anders?
Is dit het eerst seizoen WIDM die je kijkt?
Want anders zou je weten dat de regie allemaal verwijzingen en links in de show legt. Dit hoeft niet direct te worden te verwezen naar het woord 'mol' of ook maar iets met m-o-l te maken hebben.. Zo kunnen er gewoon meer theoriën op worden gebruikt.
Ik zou zeggen, kijk voor de grap eens wat vorige seizoenen, als je niet weet wie de mol is kan dat nog heel leuk zijn! 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dat weet ik en zoals je kon lezen heb ik al meerdere seizoenen gezien en vond ik daarom deze opmerking ver gezocht en vroeg ik (en ik niet alleen) te verklaren wat jouw theorie was. Ik vroeg om uitleg over de theorie verlosser/mol.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Johan Cruijff wordt ook wel El Salvador>verlosser>Jezus genoemd. En ze waren in een voetbalstadion. En Cruiff is de bekendste Nederlandse voetballer ooit.
Beetje ver gezocht ja...